Zum Geburtstag lieber

ALFIDIVER wünsche ich dir alles Gute und freu mich wenns recht bald wieder mal passen wird dass ma uns zamsetzen bei Bier und Schnitzl :wink:

Bleib gsund und wie du bist !!!

…DER Herr hod owa schau EWIG nix mehr g’schrieben… wuarscht von mir a de Besten Wünsche! :smiling_face:

najo … wenn i mir die neuen FB AGBs anschau, werden ab 1.1.2015 eh wieder viele zurückkommen. :wink:

greeeeez

…is doch heutzutage völlig Banana was du wo schreibst, wenn’s wer wissen will weiß ER ES! :wink: :grin: :grin: :grin:

… jo des stimmt aber ich gebe zu bedenken dass wir uns jo olle auch so recht guad leiden kennan … wie man bei uns sieht die wir ja schon seit Jahren nicht mehr befreundet sein sollten :wink: :grin:

Hehe… jo mei, san ma frohhh das er sich geirrt hod da Wüllhölm-Wolfal! :wink: :grin: :grin:

Wos mocht da denn so der Herr, bei Zeit, :smiling_face: mei Nummera hod a jo!

… is im KH und es geht jeden Moment los oiso wos mochta da Herr ??? Do huckn und deppat dreischaun und nervös sei oiswia :eyes:

… i find des soooo geil, das da werdende Opi da gräßte Auschwitza is… coooooool bleiben… i hoff du möldst di glei waunn’s losgeht?!

Ja ich weiß, geschrieben hab ich schon lang nix mehr, tu nur lesen :wink:

lg
Alfi

Is eh anstrengend genug :wink:
Im nachhinein alles gute zum geburtstag!

… BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY…

SIE IST DA :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

CHIARA - 3390 Gramm - 51 cm und jetzt is nicht mal ganz einer Stunde werde ich die Kleine zum ersten Mal sehen :wink: :grin:

Es grüßt da glückliche Gerry-Opi :smiling_face:

HERZLICHEN GLÜCKWUNSCH an die Eltern und Großeltern! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Und glei a Spielzeugmotorradl geben, dem kleinen Pamperletsch :wink: :wink: :wink:

… a Mäderl aum Moped ??? :grin: :grin: :grin: die Kleine is daunn ständig dem Gepetto (Eluterio) im Weg :wink:

oder umgekehrt :wink:

Happy Birthday???

Na dann, auch von mir alles Gute an die Eltern und den Großeltern. Jetzt hast deine Beschäftigung bis zur nächsten Saison :wink:

Alles, alles Liebe und Gute, an die Eltern, vor allem natürlich der MUTTI a dickes Bussi von mir an die frisch gebackene Mammiii!!! Natürlich auch an dich… mahhh hiaza werd an umastoizn wia a Pfauuu, und de fesche Omi sei auch geherzt!!! Suppi olles g’sund hoff ich und wohlauf… GRATULIIIIIIEREEEEEEE

Gertschy Opi… gfrei mi schaun auf’n erschtn „Windelmercedes Flaniertog“ i gfrei mi total für Euch!!! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Freut mich für Dich!

Sobald Du der kleinen Enkelin amoi de Fusserl busslst - gibst nu 2 Bussln von mia dazua![sm=kiss.gif]

Tat gern segn wia da Opa vun an Ohr zum ondan grinst! :grin:

Herzlichen Grlückwunsch zum Enkerl, werter Herr Gerry!

HU

Hallo Opi

Sei gewarnt, nächste Nacht musst du mit der Oma ins Bett. :dizzy_face:
Jetzt kannst du deine SRAD ja deinem Enkel verschenken. :sunglasses:

Weil bis Chiara fahren darf, fährst du eh nicht mehr mit der SRAD. :grin:

Alles Gute und herzliche Gratulation. :smiling_face:

Gratuliere vom ganzen Herzen! :smiling_face:

…Das in jedn Fredl irgend so a geistig unterbelichteta Koffa auftaucht sunst glaubat ma es is a aundares Forum.