Videos

Hallo

Wollte kürzlich einem Freund die Vids von Yondaime zeigen u fand sie natürlich nicht .

Wie wärs für die Videos einen eigenen Fred zu erstellen?

Gruss Sigi

ich hoffe zu lehrzwecken wie man es nicht macht :grin: :grin: :grin:

die gemeint?

Kamera - Onboard, Video, Foto: RedBull-Ring (ZX-10R) - forum.1000ps.at

lg - v2

Wennst die von der Soboth gemeint hast, die hat er (verständlicherweise) nicht mehr online. :eyes:

Nein eh die von Ring.
Und sonst meinte ich einen Fred wo alle ihre Vids einstellen können, u man sie gleich findet.

Gruss Sigi der Rechner-Nubbler

Nehmen wir halt genau DEN DA !?!
Der Titel is ja perfekt und jetzt braucht jeder nur seinen Beitrag editieren und a schönes Video posten. :wink:

Ned alles coole muss an Motor haben :wink:

Red Bull Rampage From Start to Finish - YouTube

So dachte ich.

Gruss Sigi

Hi!

Man könnte z.B. auch ungewöhnliche Linienwahl zeigen.

[link]2012 Sardinien - Typisch BMW-Fahrer ... - YouTube

lg
98PS

Profi?-ha!? :eyes:

Jaja in da tat Die Linienwahl :smiling_face: :grin:…owa Hauptsoch es ABS is eibaut in da Reibn :wink: …und was lerne ich daraus ? :eyes:…Nass mochn duans se Sich beide :smiling_face:

Lg 2tG

i weiss net, was ihr habts - der herr is eindeutig von der sardinerischen asfinag und testet den strassenbelag und des seeeehr gründlich.
is sowos wia a safety-car. drum war er auch etwas angepisst, weil der herr hinter ihm net den sicherheitsschatten hinter seinereiner genutzt hat.
jaja - es gibt hoit scho undankbare leut.

herr pilli - i bin ma net sicher, ob der spitz mit der anzogenen bremsen net vielleicht do eher de würmer hat… :grin: :grin:

Jo kanntast recht hobn :grin:…Denkst dos es Wauwau unds Gewürm dann Telepathische Eigenschaftn aufweisen, Die dahin gehend eine kleine Abmachung zur folge hatten? , so ganz nochm Thema :smiling_face: :

Ihr Juckts ma nimma im Oarsch , und i vaschon Eich dafir vor de Fisch :eyes: :dizzy_face: :grin: :grin:

Wer vertseht scho Die Tierwelt bessa ois a Mensch ? :eyes: :grin:

wenn der öfter so foart wird er den belag noch viel besser kennenlernen als ihm lieb is …

Des is racingline! Ohne Gegenverkehr schon sehr gut, was ihr immer habts … :wink:

BMW halt :smiling_face:

in da Tat -Undankbare und sogar Sehr Egoistische Leut gibts -Ned Nur auf Sardegna :grin:…sondan auch auf ana Bissal weita Nördlichn Insl Die erscheinen mir aber ned Wirklich angepisst :sunglasses: , Trotz Gutem Regen :wink:…Und Die Linienwahl ? Grande Katastropha :eyes: :grin: :grin: :sunglasses:

Trotzdem Zwischen Irrsinn Wahnsinn und aber doch Großem können
-Jegliche Private Dinge sollte man da scho vorher Irgendwie geregelt haben :grin:
wie auch immer -SOWAS TRAUAT ICH MIR NED :dizzy_face:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LU-ynRoqDEs

bist a mädchen? so fahr i jeden tag in de hockn… :grin: :grin: :grin:

Herr Raminnga :sunglasses:

Apoppos :grin:—wos is Du Pfeiffn :grin:…wann drah ma wida amal a Rundal ? …wia lang isn des Letzte scho her ? :eyes:…oda host es Tafal eh scho zruck gebn ? :dizzy_face:

Lg 2tG

se heans herr pillinger…koit is net, wia da landmann sogt…owa i bin aus da stodt…
naa - eingwintert hob i ned, owa ned weil i so hart bin, sondern weil i a faule sau bin… :grin: :grin:
sollt de greane honder scho seit septömba zum pickerl karren und de schworrze honder ghearat mit ana neichn vordergummipfoten verarztet…weil mit slicks derf ma glaub i net fahrn… :grin: :grin: :grin:

und ausgfohrn samma mir no nie, weil des treffal beim schwein gehhilfe war ja nur a umsteherei… :grin: :grin:

knopp vor weihnochten - und des warat jetzt - is zeitmäßig bei mir sowieso a schas. ausserdem hot da herr meinereiner al gürtelrosen am schädel und is somit grad net begeisterungsfähiger helmträger… :grin: :grin: :grin:
…owa immer no besser ois a gürtelreifen am schädel, gell? :grin: :grin: :grin:

…woarn Wir zwoa vur Jahren ned auf da Sofie Alp auf an Cafe ? :eyes: …und am Rückweg bei ana Tankstö -in Mauerbach oder Die Richtung -Die gibts a nimma :grin:…und auch beim Gurkn Hein in da Florianigassn im Cafä gegnüba ? -an Gurkn H -gibts inzwischn owa Leida nimma :worried: :grin: …oiso .i denk fei scho -oda bin i Tatasächlich inzwischn scho Total vablödet :eyes: -wos Nairli a ned unmeeglich warad :smiling_face:
weyl …i gschpirs jo eh ned :grin:

Trotzdem -a Guate Bessarung für des Girtl Syndrom :smiling_face: :grin: