Honda Cbr 1000RR - 21.07.2014 21:52

Hey leute hab ein kleines Video von meiner neuen Maschine gemacht :slight_smile: Würd mich freuen wenn ihr par Kommentar da lassen würdet Mfg Markus
- YouTube

Leider gibt es immer wieder unverbesserliche, sinnlose Raser, Grüße aus Sbg

www.upm-biketouren.at

und wo ist des Video von deiner Maschine? ich seh nur an affen der auf was fahrbarem umher turnt und speziell in links kurven immer zu weit in der mitte ist.
Hast auch noch nicht begriffen das solche Videos nicht besonders gut ankommen, speziell wenns auf öffentlichen Straßen aufgenommen wurden. Aber viell lernst noch dazu

was mich an dem kasperl viel mehr stört, ist die cross-posterei. glaubt der wirklich wir ham alle no nie a CBR 1000RR gesehen? und auf sein herumgeturne (ich geh mal davon aus, dass das sichtbar ist, habs video nicht angschaut) sinds maximal in schönbrunn neugierig, wenns an affen suchen.

Es is jo verständlich doss er sich über sei neiches Motorradl gfreit - warad jo bei jedn Einzelnen von uns do herin nix anderes.
Die Crossposterei is mühsaum! Und daun no zu glauben dass jeda do seine Videos seng wü wo er die Hälfte der Zeit irgendwo auf der Mittellinie oder im Gegenverkehr umarodelt und sich dann no an Applaus erwarten is eigentlich scho bedenklich…

angekündigt hat er ja a Video vom Motorradl, sehen tust davon a bissl Cockpit und an Tank auf der rechtn Seite, Ansonsten nur unnötiges geturne mit falscher Linie, 2x sogar sehr sehr nahe am Straßenrand oder einfach zu weit links.

Das Affengehege in Schönbrunn macht mehr Spaß beim beobachten, weil die wissen wirklich wies turnen geht und für was sie es einsetzen

de kenntatn woarscheinli a bessa foarn, wenn mas a bissl einschult … :grin: :grin: :grin:

I denk ma dann immer, zum dumm rumstehen allane brauchst scho Ca. 300 Muskeln und musst sie richtig koordinieren.

Für manche is des scho recht herausfordernd.

Oiso lassma eam de Freud, dass er a bissl von links nach rechts krabbeln kann und sogar einzelne Finger ausstrecken.
Scheinbar bedeutet ihm des was, darum zeigt er es uns ja.

i stell mir grod vor, wie des is, wenn ma eam an von de 3000 stehmuskeln wegnimmt :grin: :grin: :grin: :grin:

Ich möchte einen von euch Würschtln mal fahren sehn…

und wos hot des mit mir ztuan? schau da hoit sei video au, wennst an offm turnen sehn wüst

Neu Wurschtl fährt, do scheisst di au.

kannst eh, viell hast mich ja schon mal gesehen.
aber ned auf an unnötigen Turnervideo sondern in Natur. Weil zum turnen bin i ma zfaul und nur zum angeben verenk i mir ned mei kreiz, bin jo ned da klappalsepp

Friend of se Worms!!!

Du kennst also alle Personen die hier schreiben? Da du uns ja alle als Würschtln beschreibst. :dizzy_face: Säääähr interessant!
Also ist man deiner Meinung nach ein Würschtl wenn man auf der Landstraße nicht mit dem Knie/Ellenbogen/Kopf (scheint bei dir oft vorzukommen :grin:) in jeder Kurve schleift? :eyes:

A bedenkliche Einstellung wennst mi frogst…

des is hoit a ana von de möchtegern-rossis de se den ring ned jede wochn leistn kennan und daher auf da strossn deppad sei miassn. ma kau nur hoffn, dass an so a … ned begegnet, wenn er/sie des moped wieda amoi ned im griff hot und auf da foischen seitn vo da leitlinie herumgurkt.

…subba he!

HU

hi!

nit böse sein, aber leithagebirge ist nicht unbedingt dafür ausgelegt so zu fahren!

waldarbeiten, traktoren, …

ma runter vom gas und wenns is dann auf der rennstrecke!

lg

super video, weiter so!
los di jo nix einreden von die würschtln hier im forum :grin:

Danke :))) @yondaime

…dei Linie is ma wuarscht… i denk wenn man des Leithabergl guat kennt, wird ma schau wissn wo ma des mochn kaunn, darüber kaunn da Maia besser urteuln… owa fois du a de Floschn mit dem Rucksock, da Trainignshosn und in nokatn Kreiz bist… daunn, jo daunn host schlichtweg und anfoch nur… najpo suach das aus… :cold_face: mit „Schlausein“ hod’s nix zum tuan!