Möchtegern Roadracer

für alle Knieschleifenden Roadracer uner euch.

Ride Safe - YouTube

lg Alex

a) video ist scheisse.
b) video ist mir egal.
c) nur leute die selber net knieschleifen können schimpfen über die knieschleifer :grin:

Sehr gut gemachtes Video, mal was zum nachdenken für uns Fahrer, ob manche Dinge wirklich sein müssen auf einer öffentlichen, oder ob Motorradfahren ned mehr als Entspannung und Freizeitgenuss dienen soll denn als Turnübungen.

Kärntner Bua,- i hab nix gegen Knieschleifen, wenns wer kann, aber trotzdem schau ichs mir lieber am Ring an, von Rossi und Co

i bin ka kärntner :eyes:

Na, tunma ned. Wir schimpfen ned über „Knieschleifer“. Wir schimpfen über Leute, die das an dummen Stellen tun.

dann brauchst dich ja auch nicht angesprochen fühlen! oder tust es doch?

bist a depp. i kauns owa tuas ned weil ned notwendig und gfährlich auf da öffentlichen strossn. ihr seids afoch nega und kennts eich ned jede wochn den ring leisten d eswegen miassts eich auf da strossn deppat auffian, weils zdeppat sads zum kohle vadiena.

Guat Der Lehr Film :wink: …i hock grod aum Kanapee und schaug ma meine Schraubn Narben aum Linkn Haxn aun …Sind imma No Guat sichtbar …obwois üwa 20 g Joahr her is :wink:…Die Noarbn nach da Op aun da Rechtn Schuita sig i grod ned :grin: , brauch i a ned segn weyl i eh woas dos se do saind :grin:…Was sois :eyes:…i foahr zwoar imma no Moppal ,owa halt a Bissal aundasd ois Friaras …Komisch aun wos kenntn des liegn ? :eyes: :dizzy_face:

und na Diesmol koa Deppata Schmäh :sunglasses: …Einige Die mich kennen hobns eh scho gsegn , und Weiteren kaun ichs gern Zeign :wink: …hob da koa Problem damit -wos passiert is is ebn passiert …a poar Aundane aus meim Oidn Bekanntn Kreis hattn ned so Viel Glück wia i —für Die is Des Thema Moppal foahrn sowiso Erledigt -owa für Imma :wink:…ob des Bessa so is , woas i need -weyls ma Bisher no ned Gelungen is -Die Diesbezüglich zu fragen :wink:

Lg Pg

Servus, bin ganz Deiner Meinung. Für mi ist da erhobene Zeigefinger da echte Stinkefinger…

… anludeln wenn ich euch Kaschperln zuschau wie ihr Herrn Rossi und Co immitiert. Wenn i an Schas lossn muas steh i kurz auf das er sich ned aureibt oba sunst bleibt mei Orsch durt wo er hinghört … und Burschi, auf da Strada haben eure Affenübungen genau nix verloren. Das wirst verstehen wennst reifer bist.

Mir kannst das glauben wir haben auch so einen Analakrobaten im Team … :wink:

… hobts es endlich a ondas Wort für Oarschloch gfundn oda wos ??? :smiling_face: :grin: :wink:

… des is öda wie unser Riesenradl heast :wink:

genau, fost so oid wia da gerry söwa :grin: :grin: :grin:

Na, da Video ist eh nicht schlecht gemacht, aber den Zusammenhang den du dabei setzt, der stimmt nicht ganz. :wink:

naujo, zum kapiern fehlt der knieschleiferfraktion des hirn. hams wahrscheinli beim letzten crash irgendwie trotz helm ruiniert …

Nun, solange mir nicht jemand sehr ‚entgegenkommend‘ fährt, ist es mir eigentlich egal, ob mit oder ohne Hangoff und wie schnell er ist. Auf Sichtweite anhalten zu können wäre dann aber trotzdem nicht schlecht. Eigentlich möchte ich auf der Strasse einfach mehr oder weniger in Ruhe gelassen werden. :wink:

Deswegen aber gleich den Moralapostel zu spielen, liege mir fern… :eyes:

bin einfach nur leidgeprüft. ich bin selber nicht zimperlich, aber es muss alles seine grenzen haben - spätestens dort, wo andere verletzt werden.

… und do wundats es eich, wann da Gerry aso hintaussestinkt ??? … :smiling_face: :grin: :wink:

hast es noch immer net kapiert? frag mal den markus brando oder wie der heisst hier im forum.
vielleicht fohrt der mit dir da oben in birkfeld. für mich liegt birkfeld auserhalb der welt :grin:

bin eigentlich nur richtung süd/südwesten unterwegs mit dem motorrad.
in den norden und osten fahre ich eigentlich nie.

werde aber wenn ich urlaub habe, vielleicht mal zur kalten kuchl, mariazell, höllental fahren.
ansonsten weisst du ja wo du mich am ehesten findest.