Steve's Motorrad-Blog

So liebe Leute!

Ich hab mir jetzt auch einen eigenen Motorrad-Blog eingerichtet. Ab sofort wird alles, was ich im Zusammenhang mit dieser meiner Leidenschaft ergibt dort festgehalten.

Ihr findet ihn unter http://stevesmotorradblog.wordpress.com

Fotos sind noch nicht allzu viele drauf, aber das wird noch, hab ja erst gestern angefangen damit :wink:

eh schon recht lustig,
ich würde den link zu deinem blog in die signatur kopieren,sonst vergisst man recht schnell wieder.
wennst da ober soviel arbeit antust,werst halt nimma viel zum fahren kemmen :grin:

griasserl

halb so wild, war in ein paar stunden erledigt. texte schreiben gehört zu meinem job und auch zu einem meiner hobbies (ich schreibe science fiction romane). :wink: :wink:

owa des mit da signatur hot natirli wos :grin:

Perry Rhodan schau owa… i leg mi nieda… in wöchane Richtung… i steh auf SF!

Jo und sog wo kaunn ma den do daunn sein Blädsinn hintalossn???

bei jedn beitrog kaunst an kommentar hintalossn, wennst ned zfaul zum tippen bist.

…i les amoi des „Aundare“… :wink:

duuu kaunst lesen? WOW! da kommen ja unentdeckte qualitäten zum vorschein … :grin: :grin: :grin: :grin:

…schlimma… i wüh daunn a olles ergründen… :wink: :grin: :grin: :grin:

i ned. wer was wos do bei dir aussakummt … :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

so, jetzan san fotos von der radstadt-tour a im blog drin. i überleg schon ob i den bericht ned aufteil, weil er so laung is …

… eahm schaug o … da Steve hod an blogg … ned da Stefan wia eahm de Mamm ghoassn hod … na Steve muass de Ruabm hoassn, des macht mehra her … :smiling_face: :grin: :wink:

[quote]ORIGINAL: w_ds

So liebe Leute!

Ich hab mir jetzt auch einen eigenen Motorrad-Blog eingerichtet. Ab sofort wird alles, was ich im Zusammenhang mit dieser meiner Leidenschaft ergibt dort festgehalten.

[b]Sapperlot… dachte immer dass das deine „Leidenschaft“ ist…
http://de.toonpool.com/cartoons/Training_221917[/b] :grin: :grin:

[quote]
ORIGINAL: guevara

lass des denken den pferden über, die ham an gressan kopf ois du und wissen ihn ein auch einzusetzen :grin:
:grin: :grin:

wegen dem thema muasst di beim gerry beschweren, des is auf sein mist gwoxn. owa wos a piffa sogt, wird er ned ernst nemma und i a ned :grin: :grin: :grin:

Saubare Oarbeit Herr Propella :wink:…ned schlecht :wink:…häd i Dir goar ned Zugetraut , Du Oida Vamögns Verräta :grin: :sunglasses:

Jo i was i griag sowas ,sowiso von Haus aus ned zsamm :worried:…is owa a wurscht :grin: und eh Bessa a so , von mir kaunst an Stoa hobn :smiling_face: , mauß a ned Unbedingt Der für aum Schädl seyn :eyes: …bzw-kummt drauf aun :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

na solaungst ma ned wia a sota im mogn liegst … :grin: :grin: :grin:

kaunst Dich jo auch wiasd eh weist :grin: amaol Fort Bilden :wink: …Nana ned Hinwegbilden :sunglasses:…Morgen hätst amol Die Möglichkeit , Dies Ostarrichi weyt ned so oft gibt , amol Gscheide Moppaln zu sehn :wink:…Legendäre …wo Viele wia Du :grin:…Nedamoi aun Blassn Schimma in Ihra Foisch Takta Wöld hobn :grin:…owa wia hasts so Schön Werter Hr .W-DS

Ps : Und nimm Dey Bessare Hälfte mit :smiling_face: …damit bist Wenigstns Glaubwürdig :grin: :grin: :grin: :grin:

i nimm liawa 4 takte. zu zwa losst si’s so schlecht taunzn und dreitakta gibts ned oder? :grin:
:grin: :grin:

und zwegn dir nimm i mei bessane höfte ned mit, suach da söwa wos zum augoffm herst :grin: :grin: :grin:

jaaaaa!!!..Genau :wink:Unromantisch wia imma issa :grin: …oba wos sois :eyes: -Jeda is wia is :wink: …im Grund bist a Herzensliabe Söööl :smiling_face: …wenn a Ziemlich Vablödet :grin: :grin: :grin: :grin:

Hau Rein Oida :smiling_face: …mochs Guat :wink: …und schaug dosd so Oid wi ich wirsd …

wenn mi ned ois teischt, bin i öta wia du? i kau maximal so oid wern wia du AUSSCHAUST. des kennt owa schwierig werden :grin: :grin: :grin: :grin: