Cafe Racer,Youngtimer Ausfahrten?

Morgen!

gibts Motorradfahrer im Raum Krems die alte Eisen bewegen wollen aber nicht hinter 2-Takt Puchs verhungern wollen!?

wäre nett ein paar 70er, 80er jahre eisen zusammenzukriegen!

bei uns gibts immer nur Oldtimergeschichten wo mann max. einen 70er herumklodert und das ist echt öd!

lg Max

ps: Rd und sonnstige 2T müssen sich halt hinten einreien!

des motorradmuseum in egelsee, in deiner nähe,
wennst freundlich fragst,werst da sicher a zetterl aufhängen dürfen.
is a ultra nette frau,de des museum „leitet“
i hoff des gibts noch.
griasserl

… 2 takta so lahm sind ??? Ich nicht.

Viel Spass beim hintennachklodern :wink:

… des is scho richtig so umm … de Stinkbärn ghernse ollwei scho ans End sunst miassn de ondan mit da Gasmare foahn und des nervige rengdengdengdeng is aned aso laut … :smiling_face:

:grin: :wink:

… ums stinkn gaungan … er mant die 2 Takta san zu lahm … des sich i aundas Männafressa.

owa Du bist ned Richtig im Schädl so umm :grin:

…weyl De Scheppandn …Taktaktak …Brööööht Diesl Stinkbärn-in xxx Kubaturn …Millionen Fach vatretn :sob: -Natirli Die Bessare Alternative saind Du Pfeiffn :grin:…Jo i was Die dürfn des -Die Stinkerei :cold_face:…wurd Ja Allen Jahre Laung Werbewirksam eingebläut -und für Gut befunden -Nur weyls Billig zum Herstelln sind …deweiteren :Bist scho mal hinta so aum Tschip Getuntetn :sunglasses: Foischtakta Benzina Hergfoahrn …Der wo Gscheit Bleut ,bzw Der Öl vabrennt :eyes: …Jo Des Stinkt Natirli Wesentlich angenehma :smiling_face: :grin: Übrigens a Zwoa Takta Stinkt ned Der Riacht …hosd mi :dizzy_face:

Morgen!

Für das das der Gerry nur im Netz herum schreibt kann er leider noch noch lesen…

Da steht 2t puch und nicht rd 500,tz,RG,oder der gleichen…

Für den Gestank kann mann ja die Reihenfolge andern aber die Reisegeschwindigkeit sollte halbwegs passen…!

Lg

… wenns a Oldtimer Ausfahrt werden soll is des hoid amoi normal … Nosn zua und durch, moich da ned in Hemdal :wink:

ofach a Guats Öl eine haun ind Kraxn :smiling_face: …und scho Stinkts Nimma mehr -sondan es Richt :wink:

Und zwecks aum ANGEBLICHEM GESTANK , hod mi no koana Nida gfeut :grin: …Des woarn eha Aundane Gründe :grin:

zb

… kann auch ordentlich stinken gell Börny ??? :grin: :grin: mei B12 is a ka Bemmerl … des riecht a ned immer nach Rosenwasser.

Da Gerry kann einfach nicht lesen…

Da steht nix von oldtimer!!!

Mann muss zuhören um zu verstehen!! :grin: :grin:

Sodala…jetzt verlasse ich diese leselose Welt und fahre Motorrad!! :wink:

Lg

… ALT heißt auf englisch glaub i OLD … :wink: :grin: also bewegen sie alte Eisen und setzen sie sich eine Kohlemaske auf.

Bei uns, wenn ma mehrere ausfahren, stinkts immer ab der zweiten Reihe … damit muas ma lem :wink:

Des is eh Bekannt …maunche woins halt ned wissn-wias wirkli is …owa was sois :grin: …und hod mi Normal a Nix zum Störn aussa es komman halt wida Die Endlos Oarsch Argumente GEGEN an 2 T …dann schreib i halt wos i mir denk und ned wos Andere Lesn woin :wink:

… des moch ma a :wink:

des moch i a :wink:

owa aum Liabstn Allanigs :wink:

Nur Hintn Einreihn gaunz sicha ned… :sunglasses:…auf so aun Bleedsinn muaß ma erst amol kommen :grin: …i foahr hintn waun mi Wer üwahoit hod , Ansonstn üwahoi ebn ich, und da Aunda foahrt hintn -wos soi daran so schwer zu vastehn seyn :eyes: :grin:

Lg Pg

… bissi Kraft tanken und kan Stress haum … bin scho zoid 4 sowos :wink:
Schöne Ausfahrt und kehre er gesund zurück !!!

so ists Richtig :wink: …Wünsch EUCH auch a Schöne Ausfahrt und a Gsunds zurück kommen :smiling_face: -i hob nextes We eh Genug Wirbl beim 2 T Treffn in Ybbsitz :sunglasses:
-weyl a paar Termine im Jahr nehm ich halt daun doch auch schon wahr :grin:

Lg Pg

aussadem, wenbn i an den börny sei gixxn denk - de stinkt söbst no wenn er an kilometa vorausfoart :cold_face:

…vuar ollem weul dei Propölla noch Rosnwossa duftet… :eyes: