Richtige Kleidung

Netter Artikel zum Thema richtige Kleidung auf dem Motorrad

De is also ganz allane runtergefallen?
So was hab i a nu nie gehört.

aber wenn ich so durch die lande fahre, stadt meide ich wie die pest, ist das thema aktueller als je zuvor

Oiso mit Leiberl und Jeans fahre ich eigentlich nur in der Stadt schnell mal was von an Geschäft holen oder wen besuchen, aber ned zum „ausfahren“.

In der Stadt: Leiberl/Hemd + Jeans…

http://666kb.com/i/cphxbl9osj8vqansl.jpg
:grin:

Autobahn/Landstraße/längere Ausfahrt : Protektorenjacke + Jeans…selten aber die Protektorenhose… :cold_face:

greeeeez

tztztz … L E D E R

greeeez

grundsätzlich nur mit voller ledermontur inkl. stiefel und handschuhe - egal ob 5 m oder 500 km

Geh de 5m zFuaß. :eyes:

Wirst segn wos da do aun Zeit sporst … :smiling_face: :grin: :grin:

… is so oid wie da Maya :wink:

Thema …und Nia a Richtige Lösung :grin:…wos Aundane mochn is ma Blunzn …für mich zählt -und das ist Entscheidend …ned Grob Fahrlässig Seyn :wink: …owa auch es ned übatreibn …Daher Festes Schuh Werk , und auch Passende Oberbekleidung …Keinesfalls T-Shirt -kurze Hosn , & Sandaln (Alles schon gesehn) :sob: :rage:…mehr geht nicht -WARUM??..wennsd Fällig bist -bist ebn Fällig Ende Punkt und aus :cold_face:…Ned weyls ich schreibe -Sondern Weyls ebn so ist …

mog sein, owa imma wieda aktuell :wink: leider …

gibs zua, du gehst de 5m nur zfuas weilst zfaul bist zum anziagn von da ledamontur :grin: :grin: :grin: nix uraltersack sondern faulsack :grin: :grin: :grin:

I bin Topfit! Vom 5m zFuaß geh … :wink:

nau und i erst, vom vüün auziagn und ausziagn :grin: :grin: :grin:

… wos es zwoa Doim ois tuads antatt Mopedfoahrn … :smiling_face: :grin: :wink:

wiavü km foarst du im joar?

jop, geb ich dir voll recht.

zeitweise die protektorenjeans vom louis. wenns ka ausfahrt is, sondern einfach nur a spazierfahrt wird :eyes:

greeeeez

du brauchast sowieso a ritterrüstung, bei deinem drang richtung leitplanke :grin: :grin: :grin:

der schmäh ziagt jo nimma. des woa 1x da foi … :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

greeez