Machts kein Service

… am Weekend und keine Verwandtenbesuche !!! Es wird sche !!! :wink: :grin:

Temperaturen steigen - Meist sonniges Wochenende steht bevor | krone.at

Mir samma wieder in da St. Eiermark unterwegs mit erwaxener Begleitung damit ma uns ned vafohrn :wink:

Also Herr JÜRGEN, MARTIN, MK1971, MAU TOM, SUNTE, MERVIN, MAYA … wenns schöne Menschen sehen wollts könnts euch a Stückerl in unser Windschatten schmeissen und glaubts ma … UNSER Windschatten is groß gö Steve ??? :grin: :grin: :grin:

jo, deina reicht sogor für mi, mei bessare höfte UND mei moped :grin: :grin: :grin:

obgseng davon,. moch i sowieso nie a service sondan mei machhiniger

Oiso wir ham a großere Runde am SA vor, momentane Richtung ist SO von Linz veranschlagt, das klingt auch so in Richtung südliches NÖ.
Vielleicht mach ma uns ja an kurzen Treffpunkt aus?

I schick da mal a Handynummer oder holst sie dir vom Schlanken?

mir kenntatn uns zum obndessen in enzenreith bei gloggnitz treffen :wink: do gibts guats papi

Klingt gut, aber is a schlechter Zeitpunkt :wink:

jetzt kommt das große ABER:
i tua auf meiner Terrasse die Steinplatten neu verlegen
(hat sich in den letzen achtzehn Jahren gesetzt und schreit nach Verbesserung!)
heit um achte hob i ang’fangen und i hob grad furchtbare Spotzn :rage:
wird net viel sein mit dem Motorradfahren an diesem WE, leider.

daun miassast weida foarn ois nur südl NÖ, weil nochmittogs wechseln wir von da zivilisation in die barbarei und foarn in da St. Eiermark.

:cry: von 19. bis 22. Verwandtschaftsbesuch in München!
Wia haßt’s scho imma, Verwandtschaft kann ma si net aussuchn! :grin:
Waradn eh liabe Leit, wenns net ausgwandert wären! :wink: :grin: :grin: :grin:

… vui Spass oba machts ned sovui Bleedsinn …

https://www.youtube.com/watch?list=RDixAMwN11cfQ&v=ixAMwN11cfQ

https://www.youtube.com/watch?v=4OgA-ajaTB8

de Buarschn richtn ois … schnöi, sauba und büllich

so wird bei eich in Germanien georbeitet :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

in germanien oaweitns? :grin: :grin: :grin:

… ned gonz … den Füm hobms auf am Campingplotz bei Linz draht … oiso mehra Westslowenien ois wia Germanien … :smiling_face: :grin: :wink:

Dachte ich mir doch, dass in Deutschland niemand arbeitet. :sunglasses:

eh klor de Urlaubszeit is do und de Germanen bevölkern scho wieder de Campingplätz schliesslich muass der Aldi a Umsotz mochn :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

wauns nur de campingplätz waratn …

geh BITTE!!!..ists wirkli so Schlimm ?. :grin:…und zb und grod Aktuell -De Osmanen …in Ihra Deppatn Sozial Assl Vision eppa da Bessare weg :eyes: ?..Jeda Tourist Der noch Ostarrichi reist , läßt Letztendlich auch a Bissal a Marie do …Des is scho a Untaschied ois wenn Gewisse Terroristn noch Ostarrichi reisn …weyl Die lossn Nix do außa vadruss, Gaunz im Gegenteil Die nemman a no mit wos Eana ned gehört -Wurscht obs Unberechtigte Sozialeistungen saind , oda Irgendwelche Diebstähle und Einbrüche , gepaart mit Raub -Mord und Totschlag :cold_face:

Na Daunkscheen auf Die kaun i glei no 1000 mol mehr vazichtn :wink:

Lg Pg

du host eh recht de Deitschn und de Holländer san eh no de angenehmsten Gäste nur haums hoid a nimma de Marie wie früher :wink: :grin:
drum fohrns a lieber zu de Magyaren durtn is es für ehna leistbar do wird auch des Risiko von Eigentumsverlusten eingegangen :wink: :grin: :smiling_face:

Du hast auch Recht :wink: …weyl des Tatsächlich so ist wias ebn ist -das Europaweit ebn a Rigarosa Spar Kurs Eingetretn ist -bis ebn auf a poar Ausnahmen Die von Dem System Profitiern …Na Gut -Des gilt es ebn zu zu lassn …oda auszuwandern …wohinn ist Die Nexte Gute Frage :grin:…bin scho Richtig gespannt WER für Österreich amal was tun würde , wenns Hart auf Hart kommt :wink:…mir gehts da ned um Kleinigkeiten Sondern ums Ganze , das Erlaube ich mir Tatsächlich Fest zu stellen …wie auch immer -ich hoffe imma noch Inständig , in Einer Generation Leben zu dürfen , Die dann Letztendlich doch noch ohne Weitere Kriegerische Auseinandersetzungen Ihren Alltag fristen darf …ned so wia bei meinem Werten Opa (Bj 1898)-Der gleich a Doppl Packal Diesbezüglich zu tragen hatte . Und Trotzdem Sich Nie aufgegeben hatte -DAS SIND FÜR MICH WAHRE HELDEN DES ALLTAGS …und ned Der Schaß :rage:-üwa wos Wir UNS mokiern :grin:…Es Beste is daher i moch Ofach Des wos Meine Bestimmung ist -und zwar Die Zu Ehren-DIES VERDIENT HABEN durch meina Hände Arbeit -Dies eben schon hinter sich haben :wink:

habe Fertig :grin: Steht im Meidlinga Friedhof -Dient Den Hinterbliebenen -FÜR IHRE TRAUER -und mir zur Ehr :wink: , das machen haben zu dürfen …Das ist mein Ganz Eigenes Gastgeschenk an Österreich , und Seyne Bevölkerung eben mein Gelerntes hier auszuüben :wink:in Vielen Sprachen …daher: Jedes Ding und Wesen hat seyn Sinn :wink:.

(Römischer Travertin Kalkstein mit Bronze Rose…aus Daten Rechtlichen Gründen ohne Namen , aber in Der Sektion 12 zu sehen )Geschaffen -Nicht Nur zwecks Des Geldes Willen Sondern in Klarer Erkentnis mich sich zu Überleben :wink:…und des woars ma scho wert :grin:

Lg Pg

Sie noch die Motorrad strecken ohne Champingbusse
Zwischen Logroño uns Salas de los Infantes,
Ein Sahnestueck für Kurvenfreaks!