Give a Smile Tour 2014

… MK19756 … Pillgrant … Aufzugjunge … Martin … Hollaretulierio … Sogts, wo worts denn es olle ??? :wink: :grin:

I man guad es hod a klans bissl grengt oba es sats doch ned aus Zucker oder ? :wink: :grin: … war eine der geilsten Give a Smile Touren ever und so viele wie heute waren wir schon lange nicht.

Danke MauTom für deine Fahrt von Graz zu uns nach Guntramsdorf … Danke Jürgen für dein Erscheinen und die vielen Kaffee´s :wink: Die Hells Angels waren auch wieder mit uns unterwegs und es war wirklich eine gelungene Fahrt.

Und natürlich DANKE WILLI für eine toll organisierte Fahrt nach Graz :wink:

Jo lieber Gerry i hob heit Firmpate für mei Enkerl gspielt drum wor i verhindert :eyes: :eyes:
hoff es wird mir verziehen :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

Weu Opas san KANE GODN!!! Sondan OPAS!

Wos sats den es fiar a Famülie?!?!?! Ka Vawaundschoft fiar des G’schär?! :wink: :grin: :grin: :grin:

Naaaaaaaa, passt ehhh… wos soi man Mochn mit an Oa… kaunn ma ned auf zwa Kirtäg! :worried:

Jo, wor lässig, wenns Datum passt, bin i nextes Johr wieda dabei.

Bin noch recht trocken hamkumman, wor jetzt Landjugend-Festl und geh jetzt liegen.

Baba, euer Tommy

Schließ mich den Gerry an und bedank mich auch für die gelungene organisation der Veranstaltung!
Wor heit recht a Gaude mit Eich!

… JEDERZEIT VERZEIHEN WIR DAS liebster Liftjunge :wink: :grin:
Wenns Wetter passt fohrma heite bei deiner Haustir vorbei :smiling_face:

… uns hats am Semmering sauber dawischt :wink: Platzregen GSD viele Tunnels um wieder a bissl zu trocknen :grin: aber ab Wiener Neustadt wieder Sonne und in der Gagage trocvken angekommen und sofort ins „Wok on Fire“ auf sehr leckeres Chine Papi :wink:

Hat mich gefreut die wieder mal zu sehen.
Auf s nächste und wengan Urlaub red ma no!

lg

Mir hod’s des Papperl bis in 22’ga Hieb mindestens 20 Moi auffeg’haut… des Curryfleisch hoit aum längstn sein Nochg’schmock… :sob: :grin: :grin: :grin: :grin:
I glaub i brauch a Mowed wos i bei eich einstöhn kaunn… oda i foahr nur mehr mit da Dickn waunns daunn rennt… do is des wuarscht! Ollerdings werd i do so hintnoch sein, das es schau mitn Essn fertig seids bis i kumm! :worried:

… des glaub i ned. Sichst eh … die Bandit is jo a a scheiss Kropfn laut der Experten auf 1000ps … weil ja des Fahrwerk so orsch is und ka Öhlins Gobe und und und … und i bin ned so unglicklich mit der Dicken 12er … eppa kennan ned fohrn unsere Experten :grin: :grin: :grin:
DU bist a mit dem Passaschierschiff schnölla wie so mauncha Möchtegern Rossi mitn modernst Renneisen :wink:

soooooooooo brat san de Stroßn ned wo wir gern foahrn… ausadem dazaht sich der Häfn jo grod sölwa mit seine haßn 58’g PS… :wink: :smiling_face:

Kaffetschal heit im Erschtn mit Gattin?!
Vielleicht a Eisal beim Zanoni???

…nur im Regn… :grin: :grin: :grin: :grin:

… i mecht AMOI schnölla sei wie du heast :grin: :grin: :grin:

… muss nachm Essn auf a Stund in die Firma … dann kommen wir und wir telefoniern vorher :wink:

Kaffee UND Zanoni warad ma oba erhlich gsogt liaba :smiling_face:

… gbeht a im Regn wie die Feierwehr …

… des liegt nur aum Fohra … der is a Schwammerl wenns draussn noss is :grin: :wink:

das ist aber auch mit euer Verdienst Gerry, ohne de, de mit uns mitfahren is die beste Planung für die Fisch.

Thx. Börni - oida, dir warads hintennach oder mittendrinn eh fad gworden :grin: :grin:

tjo, i dank euch recht narrisch, as Ergebnis findets aufn Veranstaltungsfredl.

Gerry, Börni und Jürgen, wir hallofoniern uns zwischendurch wieder zsamm, hat mi gfreut :grin: :grin: :grin:

so long amoi :smiling_face: