Zonko verläßt den Reitwagen

Hi,
habe via Gesichtsbuch mitbekommen, dass die Juniausgabe die letzte von + mit Zonko ist und er dann den Reitwagen verlässt.
Weiß wer was Näheres?
Der hat ja doch immer die lustigsten/blödesten/irrsten Sachen gemacht/geschrieben: Antworten auf Leserbriefe, Thunfisch-Reisen mit Tuono oder Double-Knee-Down mit dem Major d`Ohr…
mfg - bubu

Woher hast des von reitwagen im FB selber?

Was ,Wo,Wie & Warum ? :eyes:…Keine Ahnung :sunglasses: …weyl Wer is scho im Fratzn…Biachl ? :grin:…i sicha ned :wink:

I sicher scho, weil wer will soll, wer ned will braucht a ned, so schaut´s aus.

Gruß

und weyl i ned Brauch , und Du ebn willsd . kanns eh Jeda mochn wia Will -odrr? :dizzy_face:-Übrigens was schreibst mich an wenn ich mei Antwort goar ned an Dich Gschriebn hab :eyes: …denkst ned dos des Dem Fredl Erstella , möglich warad -mir Dementsprechend zu Antwortn ?-wauns Eam danach is? …kümma Di gefälligst um Dein Eigenen Schaß …weyl sowas geht ma echt am Zeiga :sob: …i hobs mehr ois Gründlich satt , dos ma imma Wer vorschreiben will -wos i zu Schreibn , oda ned zu Schreibn hob .Vagiss es , weyl i sowiso schreib wos i Denk …Des wird a in Zukunft ned andersd seyn -Warum auch ?

Lg Pg

Übrigens :


Das Echteste an jedem Menschen sind seine Fehler. :wink:

Michelangelo (1475 - 1564), eigentlich Michelagniolo di Ludovico di Lionardo di Buonarotti, italienischer Bildhauer, Maler, Baumeister und Dichter

Ciao Pg

Und wer genau hätt dir was vorgeschrieben??

I wars ned Hr Pili

Trotzdem a freundlicher Gruß

…viele Jahre gelesen.
irgendetwas muss sich dann wohl geändert haben;
keine Ahnung, war’s ich oder war’s der Reitwagen,
jedenfalls, konsumier’ i des Heftl jetz seit mehreren Jahren
nimmer, weils mir schlicht und ergreifend z’deppert worden is’.
aber wie gesagt:
es kann ja auch an mir liegen.
deswegen:
ob herr triendl des heftl verlasst oder nicht, whatever…

na ja ,i hob des abo imma noch,
jedes jahr will ich es kündigen,aber i brings nit übers herz.
reisende sollte mann nicht aufhalten,leider kimmt jo de letzten 20 johr nix mehr nach,de schwester mona hat uns a verlassen und ansehliches …fehlanzeige.
wo da furiose …carl katoch den reitwagen verlassen hat,war ja auch schon untergangs stimmung.
und i behalt des abo weiter,is doch schon a bisselle kultur.
griasserl aus de bergerln

es gibt schlimmeres,
seita eh nur mehr harly und rolla fahren darf is des eh bessa fia ehn.
de grantla tant :grin:,könnt i dem reitwagen nahe legen,donn gibts in jedem heft an test von anera 125 tm,
beim zonko wars halt a z1000 /800,da kettenhund,na was solls i trauer ehm nit nach,obwolls a a tiroler is.
würd ma moll gfallen ehm mit am kettenhund aufn stelvio zutreffen…am besten bei tornannte 46,da hot da gustaf thöny,ältern usern dürft a noch bekannt sein als genialer schifohrer,a hotel stehen,warat a optimale startposition fürs stilfser
lg

aso i kenn ehm nit persönlich,oba da fritz ehn,hot ma gsogt das da triandel fritz ,a sehr fairer fahrer is.
oba was solls,wenn a liaba im f…b…k is ,als in am mowedforum schreiben tuata,muass ma sich eh fragen wo seine interessen liegen.

…kommst die 1000PS Runde am WE in Radstadt besuchen?

sich woll nicht ausgehen,des we is alpencup in kundl.
meine neichen roafen ,sein a noch nit montiert,und mit de olten mochats koan sinn,
aber wia gschrieben,i bin höchst wahrscheinlich eh in kundl
griasserl

Sollte ja keinen Einfluss auf die Texte haben, weil viel Text gibts da eh nicht.
Schlimmer wäre es, wenn der Fotograf gehen würde, weil das Heftchen besteht eh nur aus Bildern und Werbung. :wink: :grin: :sunglasses:

hab mal heuer,eine aktuelle ausgabe,mit einer aus anfang 2000,selbes monat,
gewichtsmässig verglichen,de aus 2000 war doppelt so schwer :eyes:

was die inhalte angeht…darüber lässt es sich diskutieren,aber immerhin,
gibts koane brutal bilderln mehr ,wie vor einigen jahren.
als vergleich,wäre zb motorrad news angebracht,also de sein noch unterm teppich,sogseggen is da RW eh nit so schlecht :grin:

griasserl

und scho warum a ned :sunglasses: ?..Des warad Wenigstns amoi , wos Anderes -Als es Übliche Berichtn von für mich Zumeist Ur-Laungweilige Stangen Moppaln :sob: , wias in X Facha Ausführung an Jeda Eckn zu Besichtign saind . Außadem gibts von TM ned Nur Achtal und a ned Nur 2 -T mit 125 und 300 ccm sondan a 4 T …mit 250, 450 und 530 ccm .Irgendwann werns scho amal darüba Berichten , und wenn ned ists ma a Wurscht -weyl i mir Selba drüber Berichte -wos so a TM kaun oda ned kaun .

Ciao Pg

I holma heuer den Bericht live und in Farbe von deiner TM persönlich, vielleicht amal auf da Doppler wann es sich ergibt. Bin scho gspannt, was im persönlichen Gespräch, für Details zu entlocken sind. :grin:

lg

aber zumidest der Herr Berzerk (der ja auch einiges von den Aufnahmen beisteuert) hat
versucht, Texte zu schreiben, verlor sich aber gern im Gewirr der Syntax
und stolperte schlussendlich meist über ein übersehenes Satzzeichen… :grin:

Alex Des Persönliche Gespräch , kömma scho mochn …woit ma jo eh schon seit ana Weile :wink:…Zur Zeit gibts da owa a Klans Problem mit meina Schulter , wos mir Di Freud , ned Nur beim TM fahren Ziemlich einschränkt . Erst Heute woar i wida zwecks dem beim Dottore , und hab a Spritzn griagt -Leida ned fürs Hirn weyl da gibts koane :grin:…Was sois , muaß mi halt do Irgendwie Durchwurschtln …auch wenns ma ned Behagt …Warum soits ma Bessa ois Andere gehn , so gsegn gehts ma eh no Guat :wink:…Wenn i mi Fit Genug Fühle foahr i evtl Morgen Nachmittag , oda am Sa -So a Rundal …wird mir a Ehre Seyn , ana Ducati hinta her fahrn zu dürfn :smiling_face:…Evtl soit ma jo a a Klans Video drüba mochn …i bin dazu owa ned grod da Spezialist -evtl host Du ja an Gusto auf sowas :eyes: :grin:
Ciao Pg

Sa und So solls wieder grauslich werdenaußerden ka Zeit, aber morgen solls no schön sei, mal schaun. Da geht sicher was. Filmapparat hab i am TAnk.könnte sich ca 15:30 ausgehen

Hinterher wirst ned lang fahren, weil i ja wia a Mädchen fahr.

lg

…die Überschrift erinnert mich irgendwie an…

„REISSACK in China umgefallen…“ wer soi der sein??? Muaß ma a Fan von dem Blattl sein damit da den kennt, oda?!