Vorstellung

hallo freunde
nachdem was i do so glesn hab glaubi bin eh feusch bei eich.i hauma nämlich an roller sym 600i kauft und wollt mi a bisserl informiern.oba bei eich san lauter gscheide motorradler.nau wir wern segn.

tschüss sagt da grabie ( des kimmt wei i bin bestatter )

also, ich Grüße auch Rollerfahrer.

Mittlerweile haben ja viele sowieso ein Motorradl Untergestell und haben sich nur „verkleidet“

LG

Versya

seavas.

oiso recht vü „gscheide“ san nimma do.

bloss no der verbliebene rest aus schwätzern, stammtischphilosofen und teilweise auch stillen technikgenies.

greeeez

peda i bin beeindruckt, oda host an ghostwriter angeheuert? :grin: :grin: :grin:

obst da jetz falsch bist,grübel,
bist ja im tratschforum,allso kannst du nicht falsch sein,da darf mann oder frau oda wurst wer,eigentlich alles.
vielleicht hättest dich aber davor informieren sollen,
welcher roller ,eine grössere anhängerschar hat bzw was qualitativ zu empfehlen wäre.
kenn de sym nicht,
aber so an guten ruf unter50ccm rollern hat die firma woll nicht.
meine tochter hatte einen sym roller,das ding war unfahrbar,auch von erfahreneren bzw bessern mowed fahrer wie ich es bin.
wünsch dir aber viel spass mit dem roller,und immer oben bleiben.

griasserl

aso a fragerl,sind jetzt die kartonsärge,.meine die sind woll aus holland in österreich gestattet ???

http://www.motorradonline.de/news/vorstellung-sym-maxsym-600i-abs/525621

ist des sowas ?? wenn ja billig ist das ding auch nicht :eyes:

… lieber Grabie is der der am Abend gsund nachhause kommt.

Lass dich recht herzlich begrüßen hier auf 1000ps und unter uns gsagt … ich grüße da ich sehr freundlich bin auch des öfteren Mopedfahrer … :wink: :grin:

Sag a Frage - woher kommst denn ???

lg

… Stammitsche magst du ja auch nicht so, Technisch bist a Null das bedeutet … du bist a Schwätzer :grin: :grin: :grin:

… olles googl´n kaunn … :wink: :grin:

Servas meinaseits Hier im Forum auf 1000Ps …Dank da Für Die Vorstellung , weylsd Ebn noch weist was Sich gehört :wink: .Wünsch da daher Viele Unbeschwerte Kilometer mit Deim Roller , auf Des 2 Rad Motor Fahrzeug kommts meina meinung nach sowiso ned Wirklich an -Sondern VIEL eha Schreiben ZU KÖNNEN was man Sich eben Denkt .Bestatter bist :eyes: …Des find i Gut, kenne Einige :wink: …habe Öfters an Friedhöfen zu tun , und möchte Diese Ganz Eigene Welt Der Wirklichen Ruhe -so Ganz Ohne Lebende Eitelkeiten :grin:gar nicht mehr missen :sunglasses: -Warum sollte ich auch :eyes: …Eina Der Letzten Plätze für mich wo noch Einigermaßen Eine Gewisse Ordnung herrscht-und zwar Die des Todes —Und Der ghört eben zum Lebn …Obs Wem passt oda ned -Spielt Keine Rolle -weyl man meist ned Wirklich nach Seyner meinung Diesbezüglich gefragt wird :dizzy_face:

Ciao Pg

s

und grisgoot, soi mi freun wenn a paar neuche iden einakuman!

da Mayabua is a wieda amoi munter worn du host de Rennfohrer vagessn :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

na. hin und wieder hab i so liachte momennte.

greeeez

hab nie was andres behauptet :sunglasses:

greeeeeez

najo, vo denen san a kaum mehr wöchane do. najo, vl scho no — oba de foin woi unter de staummtischschwätzer :stuck_out_tongue:

greeeeez

schön …und wos hosd no zum sogn ? :eyes:…Glaub ja goar ned dos des Ollas woar :grin:…ibrigens Du Burgn Laundischa Furchn Geha …WIR sind uns noch a Achtal Duell Schuldig …scho vagessn …Jo i was eh Des is halt Di Vatrottelte Fratzn Bichal Generatione …Die wo SICH sölba nimma kennan :sob:

… 4n Urlaub ??? Da Peda hod sein Urlaub fix und die Tickets san bucht nur föht uns da Gepäcktransporter … :wink:

jo, i foa mit.

oba do miassma eh noamoi diskutieren :smiley:

greeeeez

… no amoi im TGI Fridays sitzen losst (sogor da Chrisi wor do) host a Kopfnuss !!!

Fein dast mitkummst … mir brauchen eh an Partner 4 unsern Rennfohra den Herrn von und zu Wurzlinger den I.

:wink:

hob scho gsehn es sats lauter Witzbolde. gfollt ma.muas euch sogn i hob d`hockn aufgebn mit meine 70 jahr.aber fürn silli gibt’s koane pappsärg.
muast an hüzern nehma.und fürn gerry sei neigier,i bin aus linz.so und für heit is schluß.tschüss. :smiling_face:

… Du weißt wie wir in Wien euren Beruf nennen ???
http://www.youtube.com/watch?v=6-8jNEyWJ80

Dei Name GRABIE is gut gewählt … :wink: ich werde mich umbenennen auf Logistie oder Verpackie :wink: :grin:
Wünsch da a feschen Weekend om im schönen Linz :wink: