Guten Morgen

- YouTube

Buama und Weiberln … schmeissts eich in die Dusch, Beisser poliern und ob in die Garagen … eine ins vü zu enge Gwandl :cold_face: und ob auf die Pistn … es wird dobro heite.

Ich erwarte mir des Abends eure Berichte und wehe do is ana daham ghockt :rage: :wink: :grin:

Auf gehts … :wink:

schonn -scheen -schonn :grin: …bei mir do im 15 zeana hieb is owa Nix SCHEEN ! :rage:…a ned da Himmi und Stroßn is a no Teilweise Nass …von Wem Genau woas i owa ned :grin: :sunglasses:

Na jo man wird scho sehn obs no Bessa werd .

Lg Pg

morgäääähn onki!

bin quasi scho aufm weg. vl sehng ma si irgendwo in de berg.

greeeez

do in GF is schee.
Hab gestern bemerkt, dass i ka hintere Bremsn hob also, Fehlersucheheute statt fahren.
Morgen Safebike, falschen Tag ausgesucht.

lg

Laungsam kommt auch do de Sunn aussa :grin: …wos is mit da Brems ?..Host scho wos Entdeckt?..Saftls Irgendwo ausse oda hosd koan Druck -bzw Luft Drinna ? :eyes:

nur moi so aus neigierde … warum braucht ma a hintare bremsn genau?

safteln tuat nix
Näheres hob i ned gschaut gestern, mach i jetzt dann

Brauchen tua is eh ned, aber komisch is halt wenn des Pedal leer durchgeht.

moch des :wink: …sog Bitte daun bescheid wos es is -intaressiert mi

Lg Pg

so a Bleede Frog :grin:…Guat griagst a a Bleede Auntwort von mir :smiling_face: : Wiaso Bauns es daun üwahaupts erst drauf , waun mas eh ned braucht :eyes:…Die kanntn Sich a Haydn Marie daspoarn :sunglasses: -denkst ned -dos da no ned sölba draukomman waradn …

jo de leiteln aus da weana gegend,wonns bei ehna schee is ,donn isses woll überall schee.
errinnert mich an den wetterbericht im orf :cry:
oiso bei ins da im oberland,wars umma siebene sehr schön,wia i mi umm ochte aufs mowed wirf,wars imma noch scheen,
nach 30 km umdreht weils nämlich gregnet hat,jetzt ist es sollalla,nicht mal geeignet umm am balkon zusitzen,
nachmittags solls dann woll ausgiebig regnen… :eyes:
und na des hob i nit aussm orf :grin:
lg und gute fahrt

Die bösen Luftblaserln waren die Übeltäter.

A Klanigkeit, aber i muss mein Bremssattel runternehmen und oben auf de Scheibe stecken, weil i unten ned de Luft rausbring.
Kost nix und geht schnö, soiche Reparaturen hab i gern, aber zu selten, meistens wirds teier, aber heuer geht´s. Ölwechsel, das war´s.
Fettes Service erst wieder nächstes Jahr oder übernächstes, je nach dem wieviel i foan werd.

lg Alex

P.S. Verwend die Hinterbremsen schon aber nur beim ganz langsam Fahren, weil Steckung des Mopeds und, beim flotten anbremsen, des hob i ma so angwohnt.

[color=#0000CC][quote]
ORIGINAL: xAlex

Die bösen Luftblaserln waren die Übeltäter. [/color]

[/quote]

Oiso sigst Problem gelöst :grin: …es muaß jo a ned imma glei es Schlimmste Seyn :eyes:

Viel Spass noch beim Zangln :wink:

Lg Pg

i verwende die h-radbremse auch,ohne sie tu ich mich recht hart,das motorrad züggig zubewegen,
da ich ja meistens ältere :grin: kurven unwillige motorräder gefahren bin,habe ich mit der hinterbremse,
in den kehren,das fahrwerk vorgespannt,obs was bringt :eyes:
aber der glaube versetzt berge :grin:
lg

…daunn faung i aun… wurde heute von Onki (Solo) und in Herrn Wds in de Wachau entführt!

De Aunfoahrt woahr ans da modigstns „Event’s“ ever… najo Wachau hoid is wos fiar an Ausflug mitn Bus, in dickn Mercl mit da Pepi-Tant… auf Kaffe und Kuchn owa ned wirklich so des Woahre fiar mei Buckte… najo so weit so aungspeist… OWA erste Versöhnung… in Grein a SUPA Fetschi mit Mörda Möhlspeiß!!! Seeeeeeeeeeeehr guat!

Und DAUNN, Yeah… wia des Straßl g’haßn hod… ka Auhnung owa es woar SEHR scheeeeeeen, da Wds mit „Ihn Ertragender“ aum Sozius eine seeeeehr flotte Sohle hinglegt… supafeine Partie auf, driwa, durch des Hugalwergl… sehr scheeeen, hätt i noch dem Aunfaung ned zu hoffen gewagt… PLÖTZLICH… ONKI KUMMT NED!!! ALARM… Jössas… WOOOOO IS DER???

Daunn… endlich da issa, erleichterung, woahr ehhh nix…???

Onki kummt zuwe…„föhlt wem sei Handy???“ Olle Naaaaaaaaaaaaaa!!

Aha, daunn kaunn i des Trum weghaun, weul do is wos g’flogn i hob umdrahrt und g’schaut des is a HAndy gwesn… und haut den Batteriedeckl weg… fliagt auf de Rückseiten do hob i g’sehn… ÖHA… MEIIIIIIIIIIIIIIIINS… AAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Nochdem i leider Atemnot und Plotzaungst in anem in mein Leda hob nochdem i seit vuarigen Joahr zoarte 15 Kila zuagnumman hob… :hushed: :sob: :rage: :rage: :rage: hob i des untan Sitz geben und do is des opeult! GsD hod des da Onki g’schnoint UND Gfundn!!! Unglaublich a poaar Krotza owa des GEHT NOCH!

Kurz noch dem Schock, bei Zwettl Mittog g’mocht mit da voin Waumpn daunn „Schaumgebremst“ weiter… via Kamptoi, Richtung Heimat… i faule blade Sau hob daun WO geben, is mei erste Tour noch dem Kurztripp mitn Chemo vuariges Joahr noch da OP… i bin MIAD! Lasagne steht im Rohr… HUNGA… da Onki hod gsogt er foahrt no aum Hois… schau ma amoi mir hod’S glaungt fiars erschte Tourtschal des Joahr… scheen woar’s, nett woar’s, waunn uns noch wos mit dera Aunfohrt einfoin tät wär’s perfekt!

hab ich gehabt. Nach einem kurzen Zwischenstop war´s aber auch schon wieder vorbei. Batterie zusammengebrochen (im Winter ausgebaut, zwischengeladen, gestreichelt). Starthilfe von einem Diesel Peugeot :wink:

Guten Morgen einmal anders :grin:

Guten Morgen Sonnenschein - YouTube

lG

… sixt maximal Leit die den söbm Pecker haum wie du.

… songst … seit waunn schau ma und schwüle Buberln an ??? :grin: :grin:
Oba ned schlecht … zum Thema Batterie … jeder sagt was andreas … ich meine - kauf a SAITO bei Luis Onkl de kost 39,90 und de hau i sehr gern weg und wenns noch an Johr is. A gute Batterie kost an 100er … des Ladegerät der Aufwand die Erhaltungsphase … da Frau Hammy ihr Batterie ist an meinem Batterieladegerät Marke SAITO ghengt und wor im Popsch. Der gerät aber der sogar ein eigenes Lamperl hat für „ich bin hinüber“ hod genau nix aunzeigt. ICh hab sie geladen und der Batterie Profie auf da Rossauer Lände hod gmant … de kaunnst schleifn daher … SAITO und wenns hinüber is ab ins Bacherl im Helenental … des gibt a schöne Brechung wenn die Sunn draufscheint.

Hoff du traust dich amoi wieder mit uns ausfohrn … .??? :wink: :grin:

do host pech du nosnbär.
grein-dimbach ohne autobahn anreisen und a ohne bandl wieda zruck. btw … in lunz is es zwoa schä, oba zum bodn oda büdl mochn woas ma daun doch zu frisch.

greeez

Wos willst daunn noch suachn wennst eh wast dass die Bremsn hinüber is ?