Ketten Pflege-Reinigen

kettenpflege,wie sagt mann oder auch frau :wink:
gut geschmiert,fährt es sich leichter und geschmeidiger.
na guat,habe da einen beitrag vom nils nasty entdeckt
:sunglasses:

http://www.1000ps.at/motorradvideo-HOW_TO__Kettenschmieren_beim_Motorrad_mit_MOTOREX_Chain_Clean___Road,_Offroad,_Race-mr7vrNvWd-M

nicht so schlecht,aber tünkt mir doch etwas riskant,na guat…
mfg

:grin: falls ma kein helferlein zur hand hat,das risiko minimieren will,
werbung getattet ist ,ich hab sowas
Louis – Motorradbekleidung und -technik
der vorteil wird ab einem eigengewicht von +240 kg selbst erklärend :grin:
natürlich gibts auch noch andere möglichkeiten :grin:

…a Bissal Teia is De Reinungsmethode im Video a no :wink: …Vor allm waun Der -Der De Reibn holtat -bestimmt Neiche Bock Spendiert griagt hod :grin: …sowas kenn i a -Des Biggt daun beim Hatschn imma so scheen :sunglasses:…oda Evtl soit ma halt Oide Bock dazua aunziagn ? :eyes:-Und a Oida Fetzn im Schmierbereich wos owe tropft aum Bodn -bzw a Stickl Zeitung woarad a koa So Schlechte Idee-Odrr? :eyes:

Lg Pg

Tjo, i hob sowos da, waun no a bissl Werbung erlaubt is

Louis – Motorradbekleidung und -technik

A bissl an Diesel zum Kedn reinigen stott dem sauteian Zeigs do. Und natirlich zagt a sich do da Vorteil vo am Hauptständer. Nix afocha ois Kedn reinigen und schmiern. Funktioniert super afoch und perfekt

geht a .

oda halt glei sowas …waun ma koan Hauptstända owa a Schware Reibn (üwa 200 kg) hod . da brauchts a den Zwoatn Mo daun nimma :grin:

… bleede Gschicht … Heber hob i … Maschin hod locka 6 Zentner ohne mi … blos a Kettn hob i ned … irgendwos is hoit imma … :smiling_face: :grin: :wink:

Oisa i hob WENN i’s schon gewartet hob imma des volle Programm g’mocht mit Kettenreiniger, weißes pickates Kettnspray, daunn wieda de gaunze Fölgn vasaut, usw… bis i den Onki kenneg’lernt hob…

Jeztzt moch ich’s wie er, mit WD-40 reinigen und schmieren in einem, schön abwischen, da genügt nach einer Ausfahrt einmal kurz mit dem WD-40 Fetzn drübergehen und fertig, ka Rost (a ned bei Regen) ka nix, is g’schmiert, so gut wie KEINE Verschmutzung der Felge mehr, es pickt a ka Kilo Fetstaub der wie ein Schleifpapier wirkt auf allen beweglichen Teilen… i find des erschtns SUPA, zweitens SAUBA und dritten VÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜH BÜLLIGA!

Ajooo… scheinboar is a guat fiar olles, weu da Onki foahrt a zwa Saisonen mit an Auntriebssotz… i mitlerweile a… scheint zu funktioniern?!

des wd 40 zeigs hot sicha da teifel gmocht,des funzt ja schier für alles,
aber als ketten rinigungs und pflegemittel ??
guat bei am crosser kann i ma des noch vorstellen,werd ich probieren,
do issas egal de ketten kost an fuffi.
2 saisonen ??? oiso ich fahr logga a 2 aber dann sein ca 25-30tkm auf der uhr,bzw display.
hab fast immer an did kettensatz in verwendung,kostet a nit mehr wia regina, afam…
griasserl

nach 2 saisonen spann’ I vllt des 2. mal mei kettn nach, ka schmäh und I foar des ganze jahr … :wink:

I hob mir aber aa die allerbeste methode aus dem moppetmittelalter bewahrt:

kettenschloß öffnen, kettn ausfadln
kettn urndlich Oodiesln
kettn iwa nocht in 90er hypoid einlegn
kettn gscheit Ootropfm lossn
kettn beim nächsten wechsel von langer/kurzer übersetzung eifadln
kettnschloß drauf, jedes 3. mol a neichs, kost’ ka göd der wöd und des U hoid sicher - is aa no nie wos aufgaunga, I hob jo kaane 150 ps :wink:

vorgang mit langer/kurzer kette wiederholn
imma a gschmiate kettn in reserve ham, außer im urlaub … :wink:

im urlaub nehm ich motulspray mit - über die methode kannma vllt streiten, mit mir ned … I brauch dann ca 6m mehr oder weniger grode stroßn -leicht bergob stört ned- die erste drin, den seitenständer draußt und die kupplungshand … dauert vllt a minutn länger als alle anderen beschriebenen methoden - aber wer hetzt mi aum staund ;-?

bist’ dir sicher, daß du den punkt: „kette nach reinigen mit wd40 mit kettenspray fetten“ beim BC ned übasegn hosd ;-?
ok, ihr fahrts ja nur kurze streckn und bei sonnenschein, kann scho sei, I frog eam, erzählt hat ers mir aa - aber I hob angenommen, a festes öl oder fett, des ned beim ersten hundepinkler in die botanik rinnt, kummt noacha selbstverständlich drauf … bei dauerregen is nach 100km verm ka aanziges molekül wd40 mehr vorhanden, glaub I, nedamal unter die x/o-ring - dafia aber voll in der fahrspur hinta eich … :wink:

stimmt - I pfleg sogoa mei bremsscheibm damit und sie rostet nedamal im winter an, wenni wegn glatteis a paar täg ned fahr … :wink:

in unkenntniss der gefahren km der wd 40 fans,bleib i strassen technisch bei meim bewährten system.
im normalfall olle 500 km reinigen -schmieren.wenns regnet,oda de strossen nass war,dann sobald sich des ausgeht.
im normalfall hab i imma a doserl kettenspray mit,
und wonns waschelt donn werd holt mal a bissele nach gesprayd :grin:
aso mei technik,im winkelwerk,
des weiberl sitz aufs mowed,fuasseld recht flott und i sprüh des zeigs aus da dosen auffe :grin:
danoch gibts woss zum trinken und ca 30 minuten danach fahren ma weiter.
i moan i bin da verschleissmässig recht guat dabei.
beim crosser werd der dreck mit da drahtbürsten abegeraspelt,donn spray aus der louis dose drauf und passt,
oiso 1 rennsaison haltet a jeder kettensatz,kostenpunkt ca 100 euken.
oiso wenn aner a o ring,x oda was was i für ketten hat,sollt a des mit der drahtbürsten nit machen :grin:
griasserl

selm kenn i vo eich :grin:
schnee hats,ketten hota,montiern übta noch.
alerdings sollt ma bei der montage der ketten wissen,was ma für an antrieb hat.
i hab des so in de achtzga wars woll imma lustig gfunden ,wenn deine landsleit,2 stund zum ketten montiern braucht haben,dann des zeigs auf de hinterradln montiert haben,obwolls an frontantrieb gehabt haben.
freindlich wia i bin,hob ichs ehna danach für 100 schilling,in ca 10 minuten auf de antriebs radel aufglegt :grin:
oba wia ma liesst,es lernts oanfoch nix dazua,imma gscheid sein und donn bleed da stehn
:grin:

das weiss ich doch

das errinnert mich an den remax mowedfahrer,der de kupferpaste auf de bremsbeläg aufe gschmiert hot :grin:
obwoll,richtig vergleichen kann ma des nitta.
woasst eh,mit solche aussagen muass ma vorsichtig sein,
es gibt da genugg die nicht wissen was sie tun :wink:
lg

aber 25000km haben bei mir bislang noch alle Antriebssätze gehalten.
wobei ich etwa alle 3000 bis 5000km die Kette mit Benzin reinige, trockne und dann einsprühe
und über Nacht einwirken lasse.

… Erstens: WD40 ist besser und ZWEITENS … mit einer Oakley Sonnenbrille hätte der Nils sich das bewegte Minenspiel erspart :grin: :grin:

…i kenn mi leider bei de Gatschhupfa Nüsse aus, owa de guate oide MEthode is natiarlich schau guat mit ollen PiPaPo! Normal is bei meiner mit ihre 168 Ps da Auntriebssotz schau beleidigt g’wesen a mit weniger Kilometer, zumindest für meine Gepflogenheiten hod ma de Onki-Methode g’hoifn. Des mit da Ölspurr im Regn bzweifel ich, weul jo olles obgewischt wird, mir boden des Teul jo ned im WD-40. Das noch da Foahrt futsch, oda fost futsch is wird wohl a so sein, owa wie geschrieben, do muaß ma hoid konsequent noch de 5 Minuten fiars nochwischen noch da Ausfoahrt hobn.

I foahr übrigens seit 1 Februar… a im Regen und Gaksiwetter… NOCH habe ich damit KEINE Probleme, kein Rost, keine Fettfreien stellen… owa i behaupte natürlich ned, das es der Weisheit letzter Schluß ist, dei guate oide Methode kenn i a noch, owa heutzutog, i sog’s gaunz ehrlich, bin i z’faul für so wos. An bis zwa Saisonen hoit des Teul (mit weniger Kilometer ois beim Silli!!!) und damit hob i eigentlichh mei Züh erreicht. Jedenfois find i olles besser wo i ma ned olles mit dem sauteiern pickatn Dreck vasau! :smiling_face:

de ps spielen a gewaltige rolle wenns um de lebendauer eines antriebsatzes geht :grin:
des glaubst aber nicht in echt.
suzuki gsx 1100s katana,leistung ca 120 ps,kettensatz teilung 620,ja des is a sattes teil :grin:
suzuki gsxr 1100w leistung über 160 ps,kettensatz teilung 530
yamaha r1,leistung so an die 180 ps,kettensatz teilung 520 oder 525
laufleistung imma so um de +25tkm
also sagt ma mei erfahrung,de i ma erfahren habe und nit ausm intnetz hab,
de leistung is nicht ausschlaggebend,wia long a kettensatz haltet.
pflege ist alles :sunglasses:
griasserl,

alerdings würd i de technik vom holgerson nit weiter empfelen :grin: