Offroad-Helm auf der Strasse

Griass eich!

Bin ma sicha, doss de Frog scho hunertmal aufkumman is, oba jetzn isses holt des 101e Mol! :confused:

Warum trogt ma beim Sumo fohrn an Offroad-Helm?
Noch meina Recherche gibts nur Nochteile:
-net getestet (Sharp) und höchstwahrscheinlich unsicherer ols a Renn-Helm mit 5 Sternen
-Visier stört ab 50kmh
-Nase ungeschützt: in meim Foll bedeutet des, doss de Nosn rinnt

Also wos is soo guat dron, doss sogor de Profis in da S1 de Dinga trogn?

Lg,
Robert

weil de sumos friagga mal crosser waren ?
:grin:
aber wennigstens werden de sumofahrer wenniger de mitm mx gwandel fahren.
leder soll´s woll mindestens sein.
i bin eigentlich imma mitm „strassen helm“ gfahren,aber konn sein das einige lei an mx helmerl haben …
vom blickfeld is a strossen helm eindeutig der favorit.
auf anera rennstrecken dürfts egal sein,weil der fokus ja nach vorne ausgerichtet ist
lg

I wor bis jetz a imma mitn Strossnhelm untawegs, oba evtl net so wichtig wegen damals mangelnder Schräglage!
(Is scho bessa gwurdn mit da GSR ich schwöre, aussadem wor des de longsomste Kurvn, muass do nochamol hin zum Foto mochn! :D)
[image]http://oi47.tinypic.com/2mzxo2c.jpg[/image]

lg

na jo,a kollege vo mir,war a nit da schräglagen freund,wia a in da supermoto stattsmeisterschaft angfangen hat,
jetzt fahrt a beim aprülia racing team austria,und druckt satt an,
leider is sei motocross fahrerei no nix bessa worden. :eyes:
dabei stellt da mechanix vom 2 maligen mx2 moaster in österreich,gelle,des fahrwerk ein.
is wia bei anera therapie,nur des machen was leicht geht :wink:
griasserl

Isses da Chef von 2rad Wien oda da ondare?
(Hob an 1000Ps Bericht gsehn von de 2 de mit da umgebautn MXV450 und da SXV550 fohrn!)

Robert …

Profis hin oda her :grin: …des bin i ned …für mi is Wichtig dos ma da Helm Persönlich daugd und koa Billig Glumpad is …mit Brille foahr i scho Jahre laung nimma …weyls Inzwischen Genug Hersteller gibt Die auch -zumindest fürn Super Moto Bereich Helme mit Visier herstellen …mei Beste Erfahrung hob i Seit jahren mit Marushin gmocht . Warum ? …Klein , Fein , Gute Qualität -und es hod Eam ned Jeda aum Schädl …wos i sowiso ned ausstehn kaun …und weyl is ned ausstehn kaun Dua ichs a ned .

Als Alternative , Bietet sich mir noch AGV an …und daun woars es schon…Momentan foahr i owa a koan Typischen Cross Helm …erst waun ma da oide nimma daugd -werda Ausgetauscht …in sowas zb …

Lg Pg

i hob in wean kanne freind :grin:
und des is gut so,
na sein 3 tiroler,aber de imnetz seiten vo ehna funzt nimma :rage:
is wia bei de scheissdinixler,a koana mehr umma…

aso oana fahrt noch #146 scheissdinix racing team :wink:
lg

Oba Tests gibts leida kane von denen oda?
Würd mi amol interessiern wie de Restkroftwerte bei de Dinga ausschaun.

I hob bis jetz imma nur Helme mit mindestens 4 Sternen bei dem Sharp Test gekaft…

oiso i brauch soiche Tests ned , um mia aun Guatn Huat zum kaafn :sunglasses:…in dem Fall reicht sogar mir aus wos Wiki darüba ausspuckt …Es ist wias ist : wos koan Großen Namen hod muaß a Glumpad seyn -Gell :grin:…i sog- Weit gefehlt …Genau es Gegenteil ist oft wenn auch ned imma Der Fall :wink:
(mei meinung)
[color=#0000CC]
Watanabe Shin gründete 1958 in Tokio einen kleinen Betrieb zur Fertigung von Motorradhelmen. Aus Watanabes Vornamen „Shin“ - was übersetzt „zuverlässig und standhaft“ bedeutet, wird der Markenname „Marushin“ abgeleitet. Helme der Marke Marushin wurden seitdem von vielen erfolgreichen Rennsportlern getragen.

In der Anfangszeit wurden Marushin-Helme nur in Japan vertrieben. In den späten 80er Jahren übernahm der deutsche Unternehmer Ullrich Holzhausen den Vertrieb der japanischen Marke in Deutschland. Nach dem Tod des Gründers Watanabe Shin verkaufte dessen Sohn die gesamte Marke Marushin mit allen Maschinen und Werkzeugen an Holzhausen, der auch das Fahrer-Sponsoring im Motorradbereich ausweitete.

Einer der ersten Motorradcups in Europa war damals die Pro Superbike-Serie. Diese wurde in 9 Saisons in 8 europäische Länder übertragen. 6 der 9 Champions trugen Marushin-Helme. Zu den stärksten Zeiten waren 18 Fahrer gleichzeitig international für Marushin unter Vertrag. [/color]

Na Pili net folsch verstehen bitte!
De Marushin sand Helme mit teilweise 5 Sterne Wertung also a bei den Tests top (8 getestet, 4 davon 5 Sterne):
http://sharp.direct.gov.uk/testhelmetlist?sharp-make=114&sharp-model=&sharp-type=All&sharp-rating=5&discontinued=1

Mir geht’s do nur um de Enduro-Helme bzw um de Holb-Holb-Helme, wal de leida net getestet wordn sand. :confused:

Also sand sich olle hier einig, doss des a reine Optiksache is ohne Nutzen jeglicha Ort im Strassn- und Rennbetrieb?

Lg

Na Jo und mir gehts darum das ma so Tests ebn voi wurschd Sind wie schon erwähnt …Egal ob Hoib und Hoib -Voi Vietlt oda sonst wos …Setz da aun Huat auf , und waunsd Denksd es is da Richtige dann istas auch …man muaß ned imma Alles unbedingt Verkompliziern …aussa man steht drauf :grin:

Lg Pg

Niemand ist Sich Einig weda hier noch sonst wo auf Dera Strafkollonie do …ned bei Helmen , ned beim Lebn und Nedamoi beim Tod :grin:…und bei Moppaln Sowiso ned :cold_face: …Des is Kampf da Meinungen …Insbesondersd -wenn Sich eh koana Wirklich dazu Äußern will …scheiß darauf -so Sinds ebn -und aus :wink:

Hör Bessa auf Dich Selba …is gscheida :wink:

Lg Pg

Aber geh Pilli.
I bin im 87ga joa mit mein Moped scho mit an Crosshelm mit Visir gfoan. Uvex Dakar 2000 hot der ghassn. :grin:

Auf der SMC bin i a mit an Crosser mit Brille unterwegs gwesen. Mir taugt a Brille weil sehr luftig is besonders im Sommer.

lg Alex

[color=#0000FF]Aber geh Pilli.
I bin im 87ga joa mit mein Moped scho mit an Crosshelm mit Visir gfoan. Uvex Dakar 2000 hot der ghassn. :grin:

Auf der SMC bin i a mit an Crosser mit Brille unterwegs gwesen. Mir taugt a Brille weil sehr luftig is besonders im Sommer.

lg Alex [/color]

[/quote]

ja Nix Alex …gfreit mi für Di -dos da des mit da Bruin daugd :wink: …Nur i hob mi halt Inzwischen an des mitm Visier gwohnt , und wü a ga koa Bruin mehr hobn -außa evtl Ane aum Heisl weyl Ordnung muaß seyn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Ned des mit der Brille war zerscht gmant sonder dass es scho vor vü joa an Crosser mit Visier geben hot.

Muss aber gleich sogn, dass i anscheinend des Gegenteil von Dir bin, hab des visier gstanzt nach a poa Monat und bin mit ana Brün gfoan, mir taugt des mehr.

Gottseidank gibts für jeden des Passende

Gruß
Alex