Happy End

Happy Ending Massage - YouTube

So kaunns da geh :wink:

…leicht einen Albtraum gehabt? :grin:

… Sales Boot Camp im Woid4tl und an coolen Coach der uns des Video zagt hod … wir ham uns bepisst vor lachen :grin:

i glaub eher ihr worts in Behmen und woltats a happy end :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

… und ich habe gehört dass man sich dort gut „unterhalten“ kann aber in der Tat … wir mussten arbeiten :grin: :grin: :grin:

des kaunnst deiner Frau dazöhln
das es Tog und Nocht georbeitet hobts
guat ma kaunn a zu dem orbeit sogn :grin:
und bei jeden Seminar hobts aum Obend zeit
für a gepflegtes Damenspitzerl
oda epa ned :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

wo ein WILLI da ein WEG :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :smiling_face: :grin:
:grin:

… zu de Rippaln haumma und a poor Schremser und Zwettla einegstöd und daunn … „Wein auf Bier das rat ich dir“ :grin: drei Flascherln Vulcano vom Igler Hansi :smiling_face:
Und umma 12e in da Nocht hob i nur mehr an Gedaunkn … SCHLOFN

… mehr ein fauler Willi … :wink:

sichst Gerhard so is bei mir warat a viel zu faul dafür :sunglasses: