A Bombm Treffa

Aus 850 m Entfernung - Britischer Sniper tötet 6 Taliban mit einer Kugel | krone.at :eyes:

… Taliban! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Ziagt an Bombengiartl stott ana schußsicharn Westn au … :smiling_face: :grin: :grin:

ohne den artikel jetz gelesen zu haben, aber ich bezweifl stoak, das olles und jeder der duat vo de scheiss amis hamdraht wird a zu de „taliban“ gheat.

greeeez

… bei de Wöltpolizisten irgendan „Law Act“ der festschreibt, daß a durch a amerikanische Tötung automatisch zum Taliban erklärt wird … :eyes:

i trau mi wetten de hobn sowos sogoa. zumindest fia de presse.

greeeez

der Art,UAS,das ein jeder ein kleiner"USAMA"ist,arg!
gr

:wink:

… Schniper ist kein Ami nicht Peter :wink: oba i versteh dich eh … Amis san afoch schuid so wie des Ozonloch … :grin:

… mit an Sprengstoffquandl aundast steh’ ois wia bled? :eyes:

Oda woit a nua unta Einsotz seina körpalichen Integrität an oiden Rauchfaung auf ana Baustöll sprengan? :smiling_face: :grin: :grin:

… sixt wie vü ich orbeit … do les ich des und scho is da 03.04. :wink: :grin:

Gehts eich guad ?

Gerry Onki owa vom Gas spor da die Kroft für die wichtigen Dinge :grin:

… über mei neiche 950m² Halle und scho gibts ka hamkumma mehr :wink:
FR-SA entspaunn i mich eh in Rodingersdorf … Wörkschop damit ma olle no besser wern :wink: und gscheida :smiling_face:

Die Frau Gerry is eh scho bäs besonders heite … die hod ihrn Rundn und is voi haas weus as im Kindagortn vaorscht haum … an anahoib Meta großn 50er haums auf ihr Tür ghängt :grin: :grin: :grin:

… tuat ned weh gö ? :wink:

Rückführung - Reinkarnationstherapie Rodingersdorf 2014 / 2015
Typische Indikatoren auf Reinkarnationsprobleme können z. B. sein: aus dem aktuellen Leben heraus nicht erklärbare Gefühle und Phänomene wie z. B.
Angst vor (tiefem) Wasser
Atemwegserkrankungen
Aggression
Hyperaktivität
Schuldgefühle
ein extrem niedriges Selbstwertgefühl
Wut (-attacken)
cholerische Anfälle
Hass
die Unfähigkeit, verzeihen zu können
ständige Unruhe
latente bis panische Angst ohne erkennbaren Grund
Bedrohungsszenarien ohne realen Gegenstand
das Gefühl, das Leben oder die Liebe gar nicht verdient zu haben
sowie viele weitere, ähnlich gelagerte Gefühle und Phänomene

host mentale Probleme das du so an Schaas mitmochst :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

und sog da Frau Gerry a vo mir ollas Guate zum Burzeltag
und sie soll sich ned kränken üwa de Tofel de wern olle amoi so oid wi mir

… unser Chef lond un ein … der was scho wos 4 uns guad is … :wink:

Purzltog hods Die Gute :eyes:

Jo daun an Herzlichn Glückwunsch meinaseits :smiling_face:

weyl :eyes:…Die woar ofach no Nia so Goschat -wia Du zu mir :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Ciao Onki :grin:

guat owa nächste Wochn geht’s eh noch Rom
was des de Frau Gerry schon

… des was weder die Frau noch da Herr Gerry :eyes:

… sonnigen Gemüt Pilli … wers mit MIR 30 Johr aushoid der muass von guade Nerven durchzogen sein … :grin: :wink:

DANKE werd ausrichtn … :wink:

ok wo geht de Reise daunn hin

Vorsicht Gerry, wenn man dem Bösen einmal einen Namen gegeben hat, geht alles viel leichter.

Hier der Taliban, da der Ami, damals der Jud, wo ist der Unterschied?

Ich bin vorsichtig wenn jemand 6 [Name für Böses einsetzen] erschießt, ob die wirklich alle 6 selbiges im Schilde führten wie der eine, den man als böse identifizierte.