Ah Jo und Ibrigens

…Hmmm :grin:

… a Büdl von Fetznbiachl ??? Du ois Gegner ??? :grin: :grin: :grin:

Noi -Onki …warum itta :eyes: hobsch eh von aum Aundan Forum gstohle :smiling_face: :grin:

iche Nixe Fratzn Biachal Heimlich Guggda :sunglasses:-capito :grin:

… weu sunnst kemma jo über de vülen Deppen nimma schimpfm :wink: :grin:

stimmt :wink:und ohne Schimpfa wissat i a need wos i do herinnan sunst Valurn hät :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… troffn :wink:

Unser neiche Aufgob: den UAS ausfindig mochn - hoamsuacha und urndlich schnoizn wie an Taunzbärn :grin: :grin: :grin:

do werds owa Vui Schnoiz gebn :smiling_face: :sunglasses: …Allanich scho fir De Frechheit :cold_face:dossa Uns Seyt Jahren mit Seym Pseudonym unnedig plagt :rage: :grin: :grin:

… des Woid4tel is eh ned soooo groß - bins gestern mitn Mazda in 30 Minuten durchgfohrn :wink:

Most4tel passt oba eh besser zu eam … :grin:

ob Woid oda Most-oda sunstiges Viertl :wink: :sunglasses:… Trotzdem griagta gleich Vül :smiling_face: :wink:…Des hätta sich jo wida amaol daun Fein ausgedenkt es Sackal…wia sich davor druckn kaun -Nana Diesmal ned :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

… was ma warumd der WIEN den Ruckn ghert hod ?? I man i kunnt eam vasteh weu i bin a immer heilfroh wenn i wieder hamfohrn derf von da „Hauptstodt“ … ausse wos leberswert is :grin:

:wink:

eppa hoda sich da a Dauand vasteckt :wink: :sob: …Des geht owa bei de Stodara eh ned laung Guat :wink: .daun werns hoid Irgendwaun ausse ghaut hobn …den Oidn Misantrophn …

des sogns daunn olle waunn mas aufklatscht :wink: :grin: :grin: :grin:

schau des is Gaunz Ofach Paternosta König :grin:

[size=120]Früher, da ich unerfahren

Und bescheidner war als heute,
Hatten meine höchste Achtung
Andre Leute.

Später traf ich auf der Weide
Außer mir noch mehr Kälber,
Und nun schätz ich, sozusagen,
Erst mich selber.[/size] :grin: :grin: :grin: :grin:

(Wilhelm Busch, 1832-1908)

erst selber und dann gaaanz laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang nix und aunn kemman mir losst jetzt den Deitschn aussahängen
:wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

weyl: De Mittl Heilgen den Zweck oda So :eyes: :grin:…weyl Aundasd vastehts mi eh Ned-Es Gschaftlhuaba :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

du host eh Recht das ma auf sich schauen muß , sonst hauts da irgendwann den vogel aussa :wink: :grin: :smiling_face:

owa Pilli du bist eh a guater Östreicher :wink:
:grin: :grin:

Guat woas i ned :sunglasses: :grin:…owa Gern des woas i :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

(geb ma auch manchmal wirklich mühe sowas zu seyn ) :grin:

Lg Pg