Werter Herr Inspektor Mervin

Wie ich gerade an meinem Schnurlos Telefon ablesen konnte darf ich ihnen hiermit hochoffiziell zum heute stattfindenden Geburtstag gratulieren !!!

Alles Gute zum Geburtstag alter Haudegen und auf noch viele viele fetzige gemeinsame „gemütliche“ Runden unter polizeilicher Aufsicht :wink:

Da Herr Rat hod Purzltog :sunglasses: :grin:

Na daun Feia Er schön :smiling_face: und bleibe Jung wia eh und jä :sunglasses: :grin: :grin:

A Achtal rast mit 120 durch aun Vorort. Da Treiba werd von aum Kiwara aufghoidn .

„Heans sainds Narrisch mit 120 durch die Gegend zu roasn?!“ :rage:

Darauf der Fahrer: „Heast Oida , ich bin erst aun 20ga“ :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

hallo Mervin auch von mir herzliche Geburtstagswünsche und eine unfallfreie Saison

A Achtal rast mit 120 durch aun Vorort. Da Treiba werd von aum Kiwara aufghoidn .

„Heans sainds Narrisch mit 120 durch die Gegend zu roasn?!“

Darauf der Fahrer: „Heast Oida , ich bin erst aun 20ga“

aso Pilli do wor sicha a Tachotunning dabei i hob no ka 8terl gseck des so schnö gaunga is :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

hoff das des eh a roter is :cold_face: :sunglasses:

Herr Tyssen …daun kaaf Da a Neiches Nosn Faohrradl :grin:…weyl i kenn bei mir koane Achtaln De unta 120 zg rennan :wink: :smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fKRT_7mzK4E#t=300

Bussi und Ciao :grin:

Pg

wos so schnöll san des Weinglasln unterwegs wia kummt ma daunn dazua das ma den Wein trinkt wohrschinlich waunn de Aumpel rot is das steh bleibn muaß aso so kaunn ma jo nia ned an Weinrausch kriagn :wink: :grin: :smiling_face:

koa Sorg …Vino und Moppal foahrn passt ned zsamm :wink: …Daher gilt bei mir -Entweda oda …Nedamoi mit ana etwaign Rest Fettn aum Nextn Tog werd gfoahrn :wink:

Lg Pg

… wie steigst denn do auf und oh ??? :eyes:

jo owa so a Mutochtal wird do ned vabotn sei :wink: :grin: :smiling_face:

sog gibt’s auf deinea Hausstreckn auch a Gastronomie besser gsogt kaunn ma durtn an Kaffe ordern
da i warat am üwalegn ob ma di durtn amoi hamsuachn owa nur zum Kaffetrinkn ned zum Rennfohrn :wink: :grin: :smiling_face:

stimmt :grin:woar eh Jeds mol a Krux :cold_face: :sunglasses: …deswegn gabs jo daun a es Gebückte TZR le …woasd scho für de Älteren Herren, und so Zeichs :smiling_face: :grin:

http://www.youtube.com/watch?v=Nutpcl8MS1E

Lg Pg

Der burgenländische Polizist hat Geburtstag?

Dann gratulieren (oder kondolieren, je nach Geschmack :eyes:) wir ihm mal freundlichst…

Aber einen Wunsch habe ich noch: Können Sie ihre Kollegen auf der anderen Rheinseite wieder mal gelegentlich auf die richtige (d.h. österreichische) Messtoleranz hinweisen?
Danke! :smiling_face:

gibts :wink:- genaua Gschriebn in Scheibling Stoa …is a Netter Durchfahrts Ort-zur Doppla :smiling_face:…is fast imma a so dos i do a Bissal Pausiere :grin:

Lg Pg

… ihr seid doch eh ein so gemütliches Völkchen :grin:

Kaya Yanar fährt gern in die Schweiz | Spätschicht - YouTube

… bsoffane Weana Bazi gengan fett wies san aum Gleis da Westbauhn Richtung ham … da ane mant „ma he wie laung isn de scheiss Lata no?“ „die Läng is ma wurscht sogt da aundare, oba des Glanda is ur niadrig“

Jo des sinds Zweifelsohne (Die Bläsa) :smiling_face:…Nur De Aundan Rindvicha :grin:, Preissische und Helvetische -bzw 2 & 4 Haxate saind halt a Bissal Angespannt :grin: :sunglasses: :grin:

https://www.youtube.com/watch?v=nPm7pxXkcWg

osteign is afoch. mochta a textilbremsen da liabe pilli. aufsteign … nojo, so schnö renna wird a ned kenna. i glab do losst er se von an aundan mopal zuwebringan und hupft umme. owa eigentli trau i erm des a ned zua :grin: :grin: :grin: :grin:

des so is dann wünsch ich den Herrn Inschpektor unbekannter weise (mann weiß jo nie, ob an des net jemols an höfm kaun :eyes: :grin:),
Alles Gute, viel Glück und Gesundheit zum Geburtstag!

homs de leicht obcasht?

… dem oidn Sock dem oidn … :grin:

… des werma heier ändern Jürgn :wink: