Auswintern

Damit Ihr nicht mehr Eure Angstränder mit Fotos vergleichen müsst hab ich mal eine Frage…meint Ihr es ist noch zu früh?
Ich hoffe ja noch auf ein bisserl Regen, der mir die Straßen reinigt, aber ansonsten muss man glaub ich nicht mehr lange warten…wann geht Ihr wieder auf die Piste?

Am 14.3. meldens 14 Grad!
Das ist mein erstes mal :wink:

i bin imma auf da Piste :wink:…weyl waun i Nix ei -Gwintat hob , brauch i a Nix auswintan :smiling_face: :grin:

Gib Gas da Frühling is eh scho do :smiling_face: …zumindasd in Süd Europaaa! :sunglasses: :grin:

Lg Pg

i man ned auf Aufriss Pili :wink: i man de Stroßn.
I bin hoid ned in Südeuropa sondern in da Mittn.
Herum bin i eh gnua polstert, do fiacht i mi ned vor de Temperaturen, owa wegan Asphalt warads…is der ned nu zu koid?
Wast, i bin jo nu Frischfleisch und i kau nu ned den äusseren Bedingungen zu Folge fahren. I kenn nu Gas oder stehn :wink: Hobs jo nu jedes Joar gschofft mit da Holden zum Liegn zu kumma

auch schon in 2 Wochen. Ich glaub so um den Dreh wirds bei mir auch werden. Aber Du kennst es sicher, dass die Vorhersage meist nie mit der Realität übereinstimmt.

hoff mas, dass jetzta de Aundan zum liegn kemman. :eyes:

Da Rest, jo eh, beim Motorradlfoan gheat da Aufriss dazua wia zum an Brattlfettnbrot da Zwüfie. :sunglasses: :smiling_face:

I foah zwor ned aungepisst, owa nu laungsaumer ois da Durchschnitt, weil wos wüst erwortn noch zwoa Joar Training, des i leida a imme wieda ausfoin hob lossn miassn weng la Familia und den vabunden Problemen.

Owa heia gehts da Bua so richtig aun und jo, da Probeführerschein rennt a ob am 02.05. ois daun wiad gfeiat

Schens Wochenend da Herr

herst hurricane, daun foar endli ned imma wia a wirbelsturm sondan noch dein können. wenns den aundan zlaungsaum is, daun soins bleim wqo da pfeffa wxt.

da ich ned zurückgelegt hab, fahr i schon lang wieder :sunglasses:

greeeeeez

kommt draufan,normalerweisse sollte es schon passen,für an supersportreifen werds oba zweng sein.
für vollgas oda koa gas is es aber noch zufrüh,leider is des jo nimma so mit der eigenverantwortung und dem einschätzen der aktuellen situation,
oba guat muass eh jeder selber wissen.in de berg ist es aktuell,etwas heikel zumfahren,oladings sein schon einige am fahren…
i werd ma am montag des taferl holen,sunnseitig werden sich schon a poor talrunderln ausgehen und nach fiss,serfaus konn ma woll schon etwas züggiger fahren.
alternativ, richtung germanien ,do gibts a a poor schenne streckerln bei de weisswurstessa :grin:
griasserl,aus de berg

aso auswintan,hob i heier oanfach,taferl drauf,zur tanke,luftdruck prüfen und loss gehts :sunglasses:

in deiner gegend würd i ma de springerei a nit ontuan,
donn hast sicha de boarische tant schon einigemale getroffen,der fahrt jo a des gonze jahr :grin:
griasserl

vorher is ma:

  • z’kolt
  • z’vül Splitt auf der Strassen
  • die Autofahrer hobn no vergessen, das es Zweiräder gibt, die schneller als fünf km/h unterwegs sind
  • und der Winterdreck muass erst von die Stross weg
  • und solangs am Gaberl no Schifoan, fohr i dort net mit’m Moped hin!
    lg
    martin

Wetterbericht wird es dir ab Sonntag eine Woche lang die Straßen mit Regenwasser spülen!

…ned!

Auswintan… dafiar muaß i jo wieda einwintern… oisa irgendwaunn 2015!!!

Weul i foahr schau wieder seit drei Wochn!!!

Geht wunderboar aum Hintarafn bis zum Ende! :smiling_face:

… mein Gott, da war ich 15 :wink:

… Ende März herum … wenns mal paar Tage ordentlich geschüttet hat weil der Schmurgaz muss weg von den Strassen.
Kann aber auch April werden, mir is sunst koid … :wink:

… Oh leck … hob i doch glatt as eiwintan vagessn … am 25.12.2013 letzts Joahr as letzat moi gfoahrn … und vor 4 Wochen eh scho wieda a Rundn draht … :smiling_face: :grin: :wink:

na, der traut si im winta jo ned aus wien ausse … :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez

kaun i mit deiner (windschutz-)verkleidung, den heizgriffen und dem schwuletten thermo-textilgwandl goaned verstehn :eyes:

greeeeeeez

Des wird schmerzhoft beim näxten Wiedersehn… und iwahaupt du red wos… hängst valuarn in dein Ledaquandl ois Strich in da Laundschoft und pipst do herum! :wink: :grin: :grin: :grin: