Des Renntinal

i kaunns ned glauben das du a wieda amoi do vorbei schaust,
wia geht’s da denn oweu so

host des schreim valernt das du nur mehr lesen tuast

Hoit´s net vom Führerschein machen auf mit so was trivialem wia unser Forum. :grin:

(Sogts jetzt net sie hat eam scho :sunglasses:)

… sie wüs hoid ordentlich lernen des fohrn, daher mochts eam ausgiebig.

Wievü Jahr lernts denn jetzt scho?! :grin:

… 12 ??? :grin: :grin: :grin:

leck… :sunglasses:

Naja, besser spät als nie.

Hab ma a mei erste Mopettn nach 13 Jahr FS kauft…

i bin des erste Motoradl gfohrn do wor no laung ka red vom Schein :wink: :grin: :smiling_face:

OK. Outing! I hab a Mopet ghabt. Aber so was hat ma OHNE Schein fahrn können :wink:

mit 12 vom Spermüll a Puch heimbracht und mit der bin i im Wald herumgfahren
des Moped is erst später kommen

Anbedacht unseres Altersunterschieds glaub i da des a… :wink:

Was war´s denn für a Puch?

de 70ger war des ganz normal hab mei erste Ms mit 8e kriegt und im Wienerwald war einen nie fad damit
zu deiner Zeit waren die Freundlichen scho ungenießbar
und den Gendarm war des Wurscht auszuckt is er erst als wir dann mit den Motocrossmaschinen gfahren san