Die neue yamaha yzf-r125 2014

Jo um es gleich Vorweg zu Schreiben , kann man Nur über das Berichten was eben Neu auf Den Markt kommt -bzw Angeboten wird . Daher halte ich den Bericht über Die Neue Yamaha YZF-R125 von Kot -Gut und Richtig . Trotzdem sollte auch ein Vergleich -Zu Vorgänger Modellen , meines Erachtens nicht Fehlen . Wie schauts Nun in Wirklichkeit mit Der Qualität Der Neuen Achterln im Gegensatz der Älteren aus ?..i denke Die Neuen (bis auf Ganz Wenige Ausnahmen ) SIND MEHR SCHEIN ALS SEYN :wink:

Warum?..ich setze jetzt einfach mal Ungefragt Die Veränderungsliste Der Neuen YAMAHA hier ungefragt ein , und werde Dementsprechend , meine EIGENEN GANZ PERSÖNLICHEN ERFAHRUNGEN und GEDANKEN dazu ergänzen …Sollte Dies Nicht Gewünscht Seyn- Seitens von 1000ps dann ist es eben zu Löschen …macht auch Nix :grin:

GENERELL-THEMA LEISTUNG .

Auch Heute noch hat Ein Moderner 4 Takt Motor mit 125 ccm und 15 Ps Keine Vergleichbaren Werte mit Einem 2 Takt 125 ccm Motor anzubieten -AUCH WENN DIESER (Echte 15 PS Gedrosselte Version) -wie zb Aprilia RS 125 hat .Wers Nicht glaubt -Fährt Einfach Probe . Bei Einem 125 ccm 4 Takt Motor im Haltbarem Serien Bau - sind meiner Meinung Nach max ca 25 PS Realisierbar . Vorrausetzung : 4 oder 5 Ventil Kopf , Modifizierte Einspritzung-(zb Power Commander) , Andere Nockenwelle(n) , Größerer Krümmer und Angepasster ESD …Als Referenz wert gilt für mich Die Honda CBR 150 ccm (in EU nicht Offiziell erhältlich ) die hat als Leistungsangabe ca 25 PS . Bleibt noch zu erwähnen das ich Die Genannten Alle Persönlich schon gefahren bin , und hier es Nicht um Irgendwas geht was ich mal gehört habe .
Aber Egal nun zum Eigentlichen . :wink:

• Neu gestaltete Verkleidung im R6-Stil
Finde ich schön Gemacht , auf Jeden Fall Aufwertend :smiling_face: .

• Lufteinlass zwischen den Scheinwerfern
Wenn schon dann schon :wink:

• Verwindungssteifere Upside-Down-Telegabel mit neuen Gabelbrücken
Gute und Wichtige Entscheidung …Sicher Keine Fehlinvestition :wink:

• Multifunktionales, digitales LCD-Cockpit
Na jo wems Gefällt :eyes: …mir eher Nicht :wink:

• Neu entwickelte, noch sparsamere Einspritzanlage
Keine WIRKLICHE Innovation …Was Richtig Neues, und Genau so- wenn nicht noch mehr Wäre Gewesen -eine Einspritzung , im Alt Bewährten Yamaha 125 ccm 2 Takt Motor zu Verbauen…Geht Nicht gibts nicht :grin: …Ossa machts Vor -und schafft dadurch auch Die Geforderten Abgaswerte…Sprudel Verbrauch ist und bleibt für mich Nicht Die Wichtigste Angelegenheit

• Hochwertiger, radial montierter Bremssattel, schwimmend gelagerte Scheibe
Keine Frage -ist a Super Sache :wink:

• Leichte rennsportliche Räder mit schlanken, Y-förmigen Speichen
Ja Gewicht Sparen ist immer Gut :wink:

• Optimierte Hebelanlenkung am hinteren Federbein für verbesserten Fahrkomfort
Gute Lösung ist auch Wichtig :smiling_face:

• Neu gestaltete vordere Radabdeckung im Carbon-Look
Na Jo ist a Gschmacks Sache

• Modifizierter Schalldämpfer mit neuem Endstück
Na :grin:Nix Modifiziert schaugt für mi Furchtbar Blaad aus …des wärs Erste wos i Runtareissn würd , und wos vom Zubehör drauf

• Fußbrems- und Schalthebel aus geschmiedetem Aluminium
Schön , Schön -Das gabs schon einmal bei da TZR 125 Serie :wink:

• Beifahrerfußrasten aus Aluminium-Druckguss
Das -Genau so :wink:

• Kürzerer und kompakterer Kennzeichenhalter
Gut -Hausaufgaben gemacht :smiling_face: :grin:

• Rücklicht mit neuem Design
Genau so :wink:

Fazit : Gutes Gesamt Erscheinungs Bild auch wenn Die Tatsächliche Leistung sicher darunter ist :sunglasses: ,wie des Moppal ausschaut , kann ichs Fairer Weise Nur empfehlen . Aber auch Nur mitm Nachsatz Versehen -Vorher amal a 2 Takt Achterl PROBE zu fahren .oda noch Bessa nach da Neun 4 T -Yamaha PROBE Fahren :grin: (Als Direkten Vergleich) …Die da Wären in Dieser Klasse : Honda NSR 125 , Yamaha TZR 125 , Aprilia RS 125 -und Cagiva Mito 125

Und Es Schönste an Der Gschicht- Jeder hat Seyne Eigene Meinung …Das finde ich auch Richtig so . :wink:

Lg Pg

Pili, steck da des Mopperl wo hin, lasst die Erwachsenen mit so einer Mißgeburt in Ruhe, mei Tochta (18) meint: Wos moch in mir so an Kinderspülzeug… :wink:

Kalle_B.

Daun schicks amol a Bissal aufd Doppla…oda sowas :smiling_face:…dosse Üwahaupts amol foahrn lernt :sunglasses: da Nackt Frosch :grin:…und DU kaunnst Die glei Sölba a mit aunhängen :wink: , ned dosse so Alanich is :eyes: :wink:…daun segn ma scho wos De Kinda Moppaln so könnan oda Nicht Könnan …oda no Bessa ins Leita Bergl aum Maya sey Bergal :smiling_face:…do werds daun Beide Froh seyn doch liaba zur Doppla gfoahrn zu seyn

jo einiges ändert sich nie :grin:

:grin: Yamsn jogn -vur Ollm mit Grenzdebiln oidn Opis drobn :eyes:
jo yamaha baut a onständige motorradeln,so wia des zb
yamaha mc16
des schaut wia a motorradl aus und nit wia a mowed :grin:
griasserl

nein pille… i hab ollas verkauft, i fahr nimma.

geht ma aum nerv, jedes joa mit zig foazeig ums pickal foan, service mocha, etc … i scheiss afoch drauf und foa nuamehr mitm 125er 4takt rolla vom papi :sunglasses: (wobei ma mit dem in pezinok bergob a so einige gjaukt hobn … :eyes: :eyes: :eyes: )

Scho scheen schonn :smiling_face: :smiling_face:…Nur weda hockt auf Der a Grenzdebila oida Opi (Wia da Allseits Bekannte Laundecka drobn :wink:) …und Außadem -kimmt Di sicha ned zur Doppla :worried: -Daher für mi :eyes: :smiling_face: TOTAL UNINTERESSANT :cold_face: …kimmst jo nedamoi Du mit Deina Normaln Serien Bixn :sunglasses: , do daher Gwatschlt -Du Pfeiffn :grin: :grin: :grin:

Jojo Peda i was :wink:…Denk da Nix :grin:, Da Wuide Kalle :sunglasses: hod mi a Scho Bedroht :sunglasses:…owa den hob i jetzn Aunständig Gschmiert und zoit so dossa Seyna Tochta Endli a a Gscheids Achtal kaafn kaun :smiling_face:, und Seytem loßta mi eh in Ruah …sichst so geht des Heitzutog …

Damit erfüllst du aber keine Euro4-Norm für Motorräder > 125ccm (gültig seit 1.1.14). :wink:

Und zukünftig werden dann auch direkteingespritzte Benziner mal einen Feinstaubfilter benötigen. Die stossen inzwischen ebensoviel Feinstaub aus wie ein Euro2 Diesel. Nur russen sie weniger. :wink:

Ab 2015 wird die Abgasnorm Euro 3 die 2-Taktor onroad wahrscheinlich töten. Gilt dann auch für Fahrzeuge bis 125ccm. :eyes:

des versteh ich,mocht doch mehr spass mit am achterl,6gäng durchzureissen,um de 130ge zuerreichen
als mit am onständigen mowed im 3den über 200 zufahren :grin: :grin:und do host imma noch 3 gäng übrig :grin:
oba des kummt für dich eh nit in frog.
aso ,was soll i im flochlond,wenn i über 100 pässe schier vor der haustür hob ???
mir warat des zu öd,imma des selbe strasserl oda passerl zufahren,
oda jedes we in de kk :grin:
mir geht des schon imma am oasch wenn i jedesmal übern reschen oder brenner muass,wenn i nach südtirol fahr :grin:
aber es geht jo übern heizerpass auch :grin:
griasserl ,vom Grenzdebiln oidn Opa

Glaubst das man nur mit an solchenen Kindermopperl fahren lernen kann ?

Des hots scho mitn Mopperlschein hintersich… :grin:

Kalle_B.

Tot gesagte Leben Länger :wink: …Seit Jahren Redet man Die 2 T Motoren Tot …und wos is in Wirklichkeit(Wer Gewinnt Seit JahrenNUR zb Die Erzberg Rally? und …Ned Nur Motorradln …schau Dir mal Die Fa .Evinrude Boots Motoren an :wink: …Desweiteren wurde und wird auch in Zukunft vermehrt an Sparsammen Einspitzsystemen für 2 Takter gearbeitet …Aba ja ich weis :wink: …2 Takter sind Tot …do scho eha ich , und a scho vafault :grin:…Dir passts jo bloß ned dosd mit Deim Blaadn Oidn Susi Krapfn :sunglasses: , ned vom Fleck kimmst …und so a Klana 2 Takt Scheißa Dir evtl um de Ohren fahren könnt :wink:

Außadem sind Wettbewerbs Fahrzeuge , auch mit Strassen Zulassung weil a SM is on Road und ned Off Road so wia mei Neiche sowiso von dem Kladaradatsch ausgenommen -WIE BISHER AUCH SCHON :wink:…Und Diese paar Fahrzeuge in da Wettbewerbsklasse werden sicha noch lange Wege Finden , und auch Die Einspritzung für Alle 2 Takter einführen …Allein schon weil dadurch Die Motoren Viel Besser abzustimmen sind ,als mit Vergaser , und das Bedeutet eben mehr Leistung auch bei Höhen Unterschieden

… du Voihübi !!!

Wer hod da denn augschofft dasst da so vüle Kraxna kaufst ??? Wennst a Hirn hädast kaufast a gscheids Motorradl und ned lauter so Scheissdreck wie du des immer gmocht host.

I glaub jo eher dast nega bist ! :wink:

daun passts eh :wink: …Irgandwie hobn mir zwoa eh amal von am Klanen Rundal gsprochn odrr? :eyes:…daun nimmst es halt mit …soi ma recht seyn :wink: …Owa jetzn ned wida Aussewindn wia a Aal :grin: …auffe gehts …glei zur Mess in Tuin warad so a Möglicha Termin :wink:…Owa ans sog i Dir glei :wink:…Wurscht wia Daun De Gschicht do ausgangan is …i werds do herinn Pippi Fein Berichtn sogar mit Vagnügn -UND Selbst awaun i da Lusa seyn soitat :wink: :grin: :grin:…woasd scho Mittgehangen -Mittgefangen :eyes: oda wia woar des :dizzy_face:

Lg Pg

Opi heite bist owa Wida Narrisch Spass Befreit-Ha? :grin:

Bitte willsd ma evtl bei Zeiten Erklärn , wos Do da Große Untaschied sein soi …wenn Du Jeds Wo -end Irgend a Passal auffe und obe foahrst , und meina Eins evtl ind Koide Kuchl und Retur …is sog da wos do is koa Untaschied …Hextns in Deim Schädl , oda in da Örtlichkeit …sölbst Di Kiah schaugn gleich Deppat Egal ob in Italia , Russi oda sonst wo …Und Die Oide Mähr …mit Dem Ständig üwa 200 Km h foahrn is a scho Laung Gstorbn -GENAUSO WIA DIE DIE WO DES ERNST GNOMMAN UND AUCH TATSÄCHLICH GMOCHT HOBN …Außa auf da Renn Streck …Du wast Gaunz Genau dos des ned geht ,auch nimma auf da D Autobahn weil da Verkehr eben Imens Zuagnomman hat -ois noch vor Meinatwegn 20 Joahrn …Kaunst es owa Natirli in da Nacht Vasuchn …do wirst Viel sehn bei 270 oda mehr mitm Moppal …Probiers Nur …Du weist auch wo i Aufgwaxn bin …und Du weist auch das es da sogar Teilweise Legal war das zu fahren …

jo,a jeder lebt in seim schneckenhaus,deins is kk und zrugg,meins is a bisselle gressa,weil 100 päss sein holt mehr,a wonnst 101x in de kk fohrst :grin:
de örtlichkeit…denk…des kunntat scho a unterschied sein,oba guat,woss is do so lässig wenn ma aufs penser,mendl…stilfser und soweita fohrt,
i moan do bist in da kk gleich guat dron.
frage,wiso mechtast den heier am gardasee fohren,wennst den neisiedlersee eh umms eck host ???
wossa is wossa oda eba nitta,wobei s in da gegend um den neusiedlersee woll gleich windig is wia am lago.
griasserl :grin:

hmm,auf d nocht is ma des zugefährlich,
beim entschleunigen vo 220 auf 160ge,veringert sich die sichtweite schier um de hälfte,wo willst donn hinschauen wenns um die finster is :eyes:
na na am obend de bleedsinn,sein nix für mich
:grin:

da Silli sitzt im Schnecknhaus und treibt aun Beesn Winta aus :grin:…waunna-Nur WIRKLI könnt :eyes: :grin:

Dua Nit Jammre Opi …am Garda see und a aum Kaltara woar i Seit Kindheit scho xxx mal , a no im Kindawogn , und beim Vodan hint im Oidn Käfa Festgschnoit …Sowas Vagisst ma ned …und seit dem i do in Wean seitm 2004 joahr daham bin , woars erst Dieses Joahr Bessa Gsagt zum Jahreswexl amol wida soweit nach fast 10 Jaohrn do vorbei zu schaun …Natirli kenn i Die Meisten von Dir Beschriebenen Pässe auch , wenn auch ned so Gut , wia Du …mocht aba Nix :wink:…i kenn Sie Trotzdem -UND auch de Kiah schaun Wirklich gleich Bleed :grin: obsd Du des jetzn vastehn , soist , kaunst oda willsd …is ma Pfeilgrod wurscht :wink: …Üwahaubst …hosd scho so Schnöll Zruck Grudat ?..Wos isn zum Thema Rasen und bei üwa 2 K aun Letztn Gaung Eineduan ? :wink:…hosdas imma no ned Gschnoid …dosd ebn mit ana 1000 senda -NED WIRKLICH SCHNELLA IM NORMALEN STRASSENVERKEHR (Außer Elendslange Autobahn Etappen) …ois mit am Guatn 2 Takt Achterl bist :eyes:…Wos glaubsd Wer Grod bei Pass Fahrten , Viel mehr Aufpassn Muaß …am Griffl zu Drehn …1000 ccm oda eppa 125 ccm …sogst ma Bitte an Pass oda a Route -wos Keine Anderen Verkehrsteilnehmer -Hindernisse Jeder Art gibt -Insbesondersd wenn scheen Wetta ist -Optimal noch in da Urlaubs Zeit , Die wo sowiso Dauand , wurscht ob Italia , Pifgonien oda Österreich ist …WAS WILLST DU ???..Rasen ???..Dich und Andere Unötig gefährden , oda was sonst ?..Bitte sogs ma Endlich , damit i Deyn Sinnlosen Schmäh Vastehn kann …NOCHAMOL …HIER GEHTS NED UM A RENN STRECKE …sondan um an Öffentlichen Straßen Vakehr …hostas Jetzn ? :eyes:

Lg PT

Mir gfallts recht gut.

Mir kummt vur, a 2takter hat kan guaten Ruf bei de Jugendlichen heutzutage, hob viel kontakt grod weil mei Tochter in dem alter is.
A 2takter is ned wirklich cool heutzutage leider, weil´s ka Ahnung haben von da Technik de klanan Frazn :wink:.

Und de Zielgruppen von solche Moppeds san halt amal de jungen Leit, deswegen baun´s nurmerh 4 Takter glaub i halt.

Gruaß

alex

Jo Alex …sig i ned Gaunz so . Viel eha a so dos es eben Nimma Viel Unverbastelte und Hoib Hinniche 2 T gibt …Und woher soins es auch wissen , wenn kaum a Möglichkeit do is sowas Selber zu Testen . Vielleicht is des aum Land bei Eich aundasd , kaun i ned Gut Beuarteiln , weyl i do ned Leb …i woas es Nur- hier in da Stadt …Do Stengans scho Voi auf Ihre 2 Takt 50 gal …owa Sicha koane Rolla , und a Sicha koane 4 Takta…Außa De Weiwa -is owa eh Normal :grin: …Na na bei de Buam muaß scho a Aprilia , Rieju , Yamaha , oda Derbi seyn-Brauchst bloß amal vor Die Berufsschui Parkplätze oda a Normal Schui Parkplätze, und Größane Firmen schaun wos da steht …Es wird a no a Gaunze Zeit dauan bis des Neiche 125 ccm Gesetz bei De Jungan greift …Erstamal aus Finanziellen Gründen und daun aus Fachlichen Gründen …Gesetzt den Fall a Junga hod zb a Aprilia 50 ccm 2 Takt Sumo gfoahrn …und daun bekommta Die Gelegenheit an Neichn FS für de 125 zu mochn …wos glaubsd wirda eha Fahren …a 125 ccm 2 Takt von Aprilia oda Irhend aun Lahmoarsch 4 Takta mit Sattn 11-12 PS :eyes: :grin: :grin: :grin:

i brauchs ma ned Beantworten i woas es für mich eh :wink:

Und Die Ziel Gruppe Egal von Welcher Ware ist immer Nur so Gut Wie was Die Werbung darüber Sugeriert -bzw Verspricht …Einmal 2 T gfahrn , und daun mit 4 T IM GLEICHEN HUBRAUM VERGLICHEN …und scho ist Alles klar .

Lg Pg

da ist der ganze bericht drinnen :grin: