Linz war leiwand

am Freitag, nix anstellen bei Kassa,
genug Platz um jedes Motorradl,
ales andre wissma e!

…bei mir net ausgegangen.
zipft mi’ eh’ a bessaerl an, weil i’ langsam scho wieder recht gamprig auf’s mopperfahren werd’
lg
martin

mit´n Buam dort.
Hat ihm recht gfallen… :wink:
[image]http://imageshack.com/a/img838/7922/t8xx.jpg[/image]

[image]http://imageshack.com/a/img600/4889/dza1.jpg[/image]

…hot eam die Kawa anscheinend besser g’falln.
lg
martin

des schaut nur so aus. :wink:
I hob ja net jedesmal a Büdl gmacht, wenn er auf aner oben gsessen ist.
Die Harley war eam lt. seiner Aussage am liebsten.

Dann war a no die KinderKTM… :grin:

… wie sehr da da Kleine gleichschaut Tommy :wink:

Gestern war wieder ein Papa mit Sohnemann bei uns in Linz … Herr JÜRGEN 76 :wink:

Nur der alte Tioler mit den weissen Haaren hat mir gefehlt …

Sollen wir uns jetzt über diese Aussage freuen? :worried:
:eyes: :wink: :grin: :sunglasses:

Da Opi woar Bestimmt vahindad :sunglasses:…weyla zur Zeit aun Seym Achtal Vafolgungs Wahn Syndrom-Laboriert :grin: :grin: :grin:

und Sich doher ned aus da Hittn draud :wink:…und scho goar ned a noch ins Ferne Linz :grin:

… auns Tölefon und die SMSn hod a a ned ghert :wink: er wird oid Pille :grin:

Dös vasteh i a need :sunglasses: …Owa Vielleicht hobns Eam jo a Bedroht aun Oidn :grin: .…dos da Bua des so sogn hod miassn :wink:

Na, 3,5h fahren für eine Motorradmesse ist ja auch nicht ohne. :wink:

Aber sonst habe ich einen Vorschlag:
Wir suchen dieses Jahr mal den grauhaarigen Tiroler gemeinsam heim. :smiling_face: :sunglasses:

Okay, gebs ja zu, die Vorteile liegen bei mir, ich habe ‚nur‘ 220km bis nach Landeck. Von Wien aus sinds deren 550km (gemäss Google). :grin:

Es Raubrittale :sunglasses: bsuachn …steht Wirkli amal an da Reihe …evtl im Juli-August :eyes: , da foahr i eh wida zum Lago Di Garda …wenns gwis is-bzw ist geplant :wink:…Owa Vielleicht kommta jo auch in Einem Anfall Plötzlicher Güte :grin: …noch Tuin , weil da Warad Demnext eh Die Nächste Mess :wink:

Jo jo Die Hoffnung Nie aufgebn -eh scho wissn :wink:

Lg Pg

… wor a gestern ned do da4 aum Freitog :wink:

Oba dennoch sehr nette Leitz troffn … RacingMO, Mr. Slow, MoperlK, Jürgen76 … und vüle mehr. Des 1000ps Standl wor wie immer a Niederloge pur !!!

I was net wos Du host,… wer hot scho a eigene Halle!?

… oba kane Maniern :wink: weil seine n Gästen bietet man zu Trinken an oder eppa ned ???
De Schokoladnzuckaln san 4d Kotz :smiling_face:

Ach so? :grin:-Jo :dizzy_face: …und wo woarn Nochat Die Cheffitätn von 1000ps :eyes: …i glaub da Ane Irgendwo-auf -bzw. bei de Palmen :grin:…a Neiche 7 ma Yamsn Testn :wink:…obwoi :eyes:waun i Ehrlich bin warad mir des a Liaba gwen :smiling_face: :grin:

Lg Pg

Is mir relativ egal wo wer is, ma hot sich mit die aunwesenden Leit guat und gern unterhoidn!!!
Und mei gratis Trankl hob I a kriagt, dank Gerry :grin:

es bei dem Tausendpskellerstand noch ausgschaut wie bei de Obdachlosen am Markt!
Nix einladend war da nicht!

:grin: :grin:

Wer war Fretag und Samstag dort?

War Samstags was anders?

[quote]ORIGINAL: sevenfiftybiker

Aber sonst habe ich einen Vorschlag:
Wir suchen dieses Jahr mal den grauhaarigen Tiroler gemeinsam heim.

wann des machst sag vorher Bescheid weil nach Landeck fahr ich heuer sicher.
dann hätt ich die Gelegenheit zwei 1000ps Größen zu treffen.

grußK.