Ihr ward alle recht gut

… Ihr Schweizer, Amerikaner, Franzosen … ABER WIR HABEN …


GOLD

[size=4] :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

2:06.23 … BRAVO MATTHIAS :wink: :grin:[/size]

…einen Ö-Sieg habe ich, nachdem Reichelt durch Bandscheibenvorfall ausgefallen ist, nicht erwartet.

Weiter so :grin:

… schwierige Sprünge … das is genau unsers :wink:

Was toll zuzusehen und mega aufregend :smiling_face:

Dass die Schweizer Alpinen sicher kein russisches Gold holen werden, war ja klar (Ausnahme: Lara Gut). :eyes:
Carlo Janka war näher dran, als ich vermutet hätte. :smiling_face:

Naja, ich habs mir nicht angesehen. :wink:

… aber trotzdem Gratulationen nach Kärnten. :smiling_face:

… war bei Gott nicht schlecht unterwegs …

Auf solchen Strecken machen alle Fehler - gewinnen tut der mit den wenigsten Fehlern wie der Kommentator richtig sagte :wink:

Um wos tät’s denn gehn?

:grin:

HEAST … MIA HAUM GOID !!!

Jojo Gerry wenns ums Gold obholn geht ghert Kärnten für de Wiena donn auf amol wieda zu Österreich! :confused:

… nur weus an Dialekt haum wie noch an Schlogaunfoi gherns jo dennoch zu uns oder eppa ned ??? :wink:

Da Niki Lauda im Übrigen … des is ka Kärntner :wink: da Mayer a ned :grin:

Wurscht, hauptsoch Goid.

Schreibts ihr do iwa des Russnstadl??? Irgendwo im Nirgendwo, wo de Einheimischen in Oarsch treten wordn sind damit der Sch… dort g’mocht werdn kaunn, oisa des wos i NED schau… OKäää daunn was i wos ist, zwoar ned de Diziplin, weu mi des nimma interessiert seit i des nimmer sölwa moch, owa OK, wem’s g’foit. :wink: :smiling_face:

Sog des amol den Wompatn mit da (wein-)rotn Bockn und dem heimlich-schwuln Genossn in Wean, de scheinen des noch net gecheckt zhobn! :confused:

olympia hat seine eigenen sieger,nicht das ich die leistung des siegers schmälern möchte.
was es hat das hat es punkt
aber wenn man bedenkt,das der mayer mathias noch nie in einer abfahrt am stockerl war…
dann beim ersten sieg,gleich olympia sieger wird,der orme bua hot sich do a schwares packerl aufgelegt.
der oanzige am podest,der keine überraschung war.ist woll der innerhofer :sunglasses:

zu die komentatoren,erspare ich mir eine aussage,oba do muasst dich fast schämen a österreicher zusein.
a do noch was,die zuseher waren ja recht zahlreich… :grin: :grin: :grin: :grin:
was meinst,wieviele es waren ???
was wäre in italien ,österreich,scvhweiz,usw woll los bei so einer spektakulären abfahrt ???
da hätte ich noch einen tv tipp,
ORF III am montag ab 20.15 uhr

scheenen sunntog und na mir hoben koan schnee :cry:

Des stimmt olladings!

Warum startest net zur Gaude a Blutfehde oda stichst a Frau ob?
Vur Gericht kenntest sicha mut da „im Bayrischn Kulturkreis is des normal“ Vateidigung locka den Hols aus da Schlingen ziahgn! :smiley:

Wer is de Schwuchtl???

Vieleicht is de Vaselinenkuh a Transa??? Ausschaun tät’s ehh a soo!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

I schaus a net, frei mi oba über Olympia Gold für Kärnten! :slight_smile:

Lg

na jo,de russen wissen jo woss wollen,spiele mit geladenen zusehern,a unsa feimann is vor ort präsent.
lustig wor oba wia da puttin die spiele für eröffnett erklährt hat.
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
normalerweisse mocht des da präsident vom olympischen komite,
da sieht ma das ma olles kaffen konn,aus anstand.
griasserl

…für Leilei-Land sicha a Freude i hätt goar ned g’wußt wo der herkommt weil g’hört hob i den noch nie, daunn wüsste man es natürlich gleich!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Jo mei… soll so sein… eigentlich zählt es derzeit wohl besonders, da wir seit Maya a wengl a Speeddiziplin-Loch hobn, na?!

DES vasteh i ned… wia ma de Blaun mit im Boot g’hobt hoben hoben mir uns SÖLWA AUNGSCHISSN vor gaunz Europa weil die ja soooooooooooooooooooooo böse und schlimm sind, owa zum Putin foahrn ma schon, zu de lustign Ruskis wo zig unschuidige in an Gulag g’schobn werdn oda sunst irgendwia ohgwiargt, Menschen deportiert und enteignet damit de Spiele stottfinden kennan… SUPA! De Feymann-S… soll duart vareckn, hintafotzige zwazüngige Politschlaumpn!

Wirklich mir kummt immer mehr des Kotzn… :sob: :rage: :rage: :rage: :rage:

… des muass ma dem Burschn vagunna wurscht wie orsch die Sotschi Gschicht grennt is … hod sich eh kana aundas erwortet.

Stimmt! :slight_smile:

Pm! :wink: