Mopal raucht stark unter Vollast

Griaß Euch, vorallem die 2TaktFreunde!

Hob a problem mit dem Moppal meiner Tochter.
Verbaut is a PHVa14er Vergaser mit einer 62 HD, Automatik Choker.
Hot sehr stark graucht unter Vollast, deshalb Düsentausch.
Aber egal welch ich reinklopf, bis runter zu einer 50er, keine Änderung.
Zylinder hat neuen Dichtsatz bekommen, Getriebeöl wird keins verbrann, hab ich nachgemessen, an der Flüssigkeitsmenge die ich gefüllt habe, Kühlwasser fehlt auch keines.
Rauch is sehr hell.

Irgendwelche Ideen?

Lg Alex

an der hauptdüse ,würd ich keine veränderungen vornnehmen,wenn dann an der leerlaufdüse.
den versager kenn ich nicht,ist der original für des mowed???
weisser rauch ist aber meistens a problemchen mit der zylinderkopfdichtung :rage:
ferndiagnosen :wink:,sein irgendwie …na …denk…kartenlegen,wahrsagen …usw???
griasserl

Alles Richtig gemacht beim Dichtungs wechsel ?..wurde Kolben erneuert?

Vergaser Nadelstellung überprüft ?

Schwimmer ok und Schwimmer Nadel Ventil Arbeitet einwandfrei , und hängt ned?

Zündkerze wie Alt? und evtl Irgend wann mal Runtergefallen ?

Einbau Fehler sonstiger art ?-zb Flansch vom Vergaser zum Zylinder hin in Ordnung ? -bzw amal Abgespritzt , mit Bremnsreiniga?

ist es Der Orginal Vergaser ? Durchmesser und auch Firma ?

Kompressions Test durchgeführt ?

und Irgendwas an Der Zündeinstellung verändert?

mehr fällt ma im Moment ned ein …owa wia da Silli scho Gschrieben hat -FERNDIAGNOSN sind meist :sob:

Lg Pg

Ps stell amal paar Gute Bilder von dem Murl eine

Zylinder u Kolben demontiert. Kolben siehe Bild

Guat dua ma weida. :wink:

Orginal Vergaser eine ,OHNE WENN UND ABER mit Orginal Bedüsung FÜR DIE OFFENE VERSION -Die Reibn gengan scho ab Werk Guast genug , wauns offen sind :wink: da Brauchts koane Experimente mitm Versaga , hausta bloß an Murl zsamm für Nix :cold_face: …Wichtiga is dos se Guat lauft und gscheid Auffedreht …schnell is sowas eh ned Wirklich :grin:

Membran im Flansch anschaun obs eingerissen ist

Hod Der Jenige welcha Damals den Kolben Neu geben hod auch Die Quetschkantn Richtig Beachtet ?

Welches 2 T -Öl ist in Verwendung?

Nach wie vor Flansch und Dichtungen anschaun, und Abspritzen wie Beschrieben oba Falschluft ziagt

welcher Dichtsatz wurde Verwendet ?..gabs Mehrere Fußdichtungen zur Auswahl ?

wos sindn des für Riefn aun dem Kolben :eyes:

Öl Pumpen Einstellung passt?

Öl Pumpe ist Entlüftet ?

Host Extra noch a Öl inan Tank eineghaut ?

wia oid is da Sprudl der jetzn no drinn is

Bitte Alex Kompressions Prüfung mocht ma mit da Kompressions Uhr , und ned mit aum Finga wia bey de Hottn Tottn :sunglasses: :grin:…da reicht scho minimal weniga beim 2 T und des woars …des merkst goar ned mitm Finga …na a ned bei am 50 ccm Murl …

mehr woas i ned …ois wos danach kommt is a Fall für Die Werkstatt , würd ich zumindasd duan wauns meine wär …

Lg Pg

Hob in der Nocht wieder auf de 62HD tauscht, weils eh nix bring de klanere außerdem hot´s ned gscheid auffe draht, dh zu mager.
Werd mal die Verbindung Luftfilterkasten und Vergaser schaun de is ned wirklich so guat. Aber kann des wiklich den Rauch verursachen wanns zuviel oder Falschluft saugt?
Kann ma des ned erklären. I habs komplett offen ohne irgendwas an der Ansaugung rennen lassen am Anfang und da hats genauso graucht.

Najo bis Ende März is no a bissl Zeit hoff des wird was bis dahin, Verkleidung muss i a no lackieren.
Tochter wünscht sie a schworze im Monster Energy Design.

lg Alex

[quote]ORIGINAL: xAlex

[size=120]

des werd a Roman werdn Jetzn :grin:-Wurscht :sunglasses:

Oiso , mein Rat

1 Kauf da an NEICHN Orginal Vergaser mit da Bedüsung Offene Version …Kostet Wirklich ned Die Welt

2 Öl is Sehr Wichtig beim 2 T -ja auch bei am 50 gal …Empfehlung -Fuchs Silkolene oder Motul 710

3 Anderer Kolben und Zylinder Verbaut hört sich Gut an …(Neu -oder Gebraucht ) Waren Die Aber auch Exakt aufeinander Abgestimmt ?

4 Öl Pumpe …bei Manchen gibts a Markierung von 2 Strichaln Direkt an da Ölpumpe im Sichtbereich , Die Sollten Genau Deckungsgleich zusammen stehn …Ansonstn weis ichs ned , wias bei Deina Pumpn a Grundeinstellung gibt …solltest erfragen beim Dantla , oder Moppal Herstella .

5…Noch demsd zusätzlich a Öl inan Tank einegschüttet hosd ,
brauchsd Die ned Wundan wenns Raucht wia aum Deifi sey Groß Muaddan :grin:
…vor Allem wie Viel und was für a Öl weist ja nimma :grin:…Des Muaß erst amal Komplett vabrennt werden …oiso da Ganze Tank leergfahrn ,bze entleert -dann Neu Betankt , und a Glei wida a Neiche Kerzen geben …Warum :eyes: ?-Darum :wink:

6 Membran , und Ansaugstutzen , vom Vergaser zum Zylinder , sind beim 2 T Enorm Wichtig wenn da wos ned passt kannst Dich verabschieden vom Murl …Entweder Kolben Ring , Riss , oda Loch im Kolben …kaunst da Aussuchen …ALSO EINEN NEUEN ANSAUGSTUTZEN inkl Dichtungen UND AUCH A NEUES MEMBRAN Besorgen .

Geh Bitte Alex jamma ned Rum da Louis hod so Kompressions Uhren , oder Anzeiger wiesd willsd …Die Kannst mitm Passenden Zündkerzen Größen- Gewinde auch für Dei DUCATI Verwenden .Kostet auch ned Die Welt

Da vorteil von Diesen Uhren ist dasd des Ganze a poar Stunden Aufgepummt stehn lassen kanst , weil solltest ned Sauber Gearbeitet haben und Die Kopf , und Fußdichtung, und auch Die Kolbenringe Nicht Genau Passend sind verlierst schnell an Kompression ,oda zeigta glei von Hausaus ned soviel an wiesd haben solltest . und Genau des merkst Niemals mitm Finga …Desweiteren sollte ein oder mehrere Risse im Zylinder sein wärs Die Gleiche Anzeige .Auch fürn Kühla gibts a Gerät mo man Ihn Abdrücken kann , Der Zeigta dann evtl a Hinniche oder ned Saubere Kopf Dichtung , und evtl auch Wasserpumpen Dichtung an

Überhaupt auch wenns Deppat Klingt . is aba so . Beim 2 Takta is mehr sorgfalt auf Gewisse Dinge zu legen Die ich Dir genannt habe , wennsd des ned machst oder machen willsd , dann ists Nur a Frage Der Zeit dasd Stehst …Bitte erspare mir Dir Antworten zu müssen WER DANN DARAN SCHULD IST -GELL :grin: :grin: :grin:

Viel Glück
Lg Pg[/size]

[quote]
ORIGINAL: Pilgram1

Soda heute den guten Stoff besorgt.
Motul 710.
Welche Mischung 1:40 oder 1:50
Moped wir sicher nie unter Vollast oder voller Geschwindigkeit fahren.
Was sagt der Experte Herr Pilli.

lg Alex

1# Wos :eyes: :grin: …hod des koa Getrenntschmierung ? :eyes:

2# nimm 1:45 Damit Kana Recht hod :wink:

3 Wiaso ned Voll Last und Volle Geschwindigkeit ?..daun hättst da jo a glei a Stangl Puch -KTM Pony oda sowas Herrichtn könnan :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

4# Öl is Schon amal a Guata Anfang …obwois-wenn scho daun scho no zwei Bessare gibt :wink: (is Zumindesd mei Meinung) :sunglasses: …und na i wü den Herrn Alex -jetzn ned Ärgern-oda sowas :grin:

Lg Pg

No besere Öler, kann ma sie de a leistn?
Is a Moped, Vmax laut zulassung 45km/h. Des geht´s eh nie, aber i drossls mit an Drehzahlbegrenzer, zwar ned legal,a aber es gibt nimma de original Drosseln für Moppal.
Steh jo i vorm Richter wenns mei klane aufhaltn!! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

so gsegn hast eh Recht :wink: …hods Jetzn Getrennt oda Gemisch Schmierung? …Und des mitm Öl vagiss :grin: …es gibt zwoar Wirkli Besseres owa für Dei Moppal is des 710 eh a Schampus :smiling_face:…und reicht xxxxxxx mal aus

Lg Pg

Nachdem i scho einiges schlechtes gelesen hab über de Getrenntschmierung bei der Rieju, hab i afoch de pumpn abgehängt alle Anschlüsse verschlossen und auf Gemisch umgestellt. Bis mei Klane draufkummt dass ka Öl braucht is der klane Motor übern Jordan.
Is für mi de bessere lösung Pumpn und Motor habn jo scho a boa Tag am Buckl, wanns de Zahnradln der Pumpn zerbröselt, des sixt ned hörst ned, und scho reibt des Wergl an.

sonst is a getrennt Schmierung natürlich de bessere Lösung.

LG

jo …i hob da a eigene meinung zum Thema Öl Pumpe . Wenn Eine von Hausaus drinn woar , dann laß ichs auch drinn , und bsorg ma halt a Neichs Zahnradl und wos es sonst noch so braucht …und rennt scho :wink:-hobs friaras a scho a poar mal Umgebaut :sunglasses: , mit Keiner Spürbaren Verbesserung außer mehr Öl Verbrauch-öfters Zündkerzen Wechsel und a Auspuff öfters Reinigen …owa wurscht jetzn host es eh scho Abgeklemmt .Nachdemsd oba eh a Guats Öl fährst kaunst es a auf 1:50 Mischn …reicht :wink: . Ned Vergessen wennsd auch Nur EINMAL beim Tanken es Öl dazu zu geben vergisst wars des :grin:…Bick Ihr aun Zettl Diesbezüglich aufs Hirn …oda sowas :grin:…Auch noch sehr Wichtig : Richtige Wärmewert Ersatzkerze immer dabei haben , und da Vergaser Flansch inkl Dichtungen zum Zylinder hin muß 100 % Dicht sein …Keines Falls , Alt , Porös oder Ausgehärtet . Schwimmer Nadel vom Versager muß in Der Richtigen Kerbe sein , des merkst wenns ned sauber Hoch zieht , dann eben verändern . Ansonstn Kerze Richtiger Wärme Wert -Ansonstn , kanns an Klemmer-bzw an Fresser Gebn , oda a Loch im Kolben :grin: …des schaugt Irgendwie Lustig aus -hob i mir gedenkt gehabt wo ich des es erste mal gsehn hab :grin:

Na koa Panik …des muaß Ollas ned sein …wia im Richtign Lebn halt …a Bissal a Augenmerk drauf dann rennt des schon :wink:

Lg Pg