Beste Wünsche,Frying Pan, zum

neuen Jahresring!der"Pfannenmann & Spritsparer"ist auch einer… der schon lang da dabei ist! :wink:
in diesem Sinne alles Gute!
>drehzahl<

Frying Pan alles gute zu deinem Geburtstag und immer drauf bleiben :eyes: :smiling_face:

Alles gute zum Geburtstag!

herr mario … wir soitn s bratpfanderl mal besuchen fahren … der wohnt doch glei ums eck :sunglasses:

greeeeeez

nur selten in der Gegend meist in Graz hab ihn schon kennegelernt letztes Jahr
bin bis 11 Feber in Grimmenstein auf Reha sicherheitshalber im Winter damit ich 2014 wieder
angreifen kann :wink: :grin: :smiling_face:
und heier kriegst a Maxi das i di endlich herbrenna kau :wink: :grin: :smiling_face:

alles Liebe zum Geburtstag!

man da?da Liftboy auf Reha?na dann…guten Heilerfolg! :wink:
>drehzahl<

Ois guate in Pfandl… owa der hod sich schon LAUNG nimma gemeldet do herinnen… :hushed: :worried:

auch von mir Ollas Guate zum Purzltog :smiling_face: :smiling_face: :wink:

und Viel Erfolg Weiterhinn- beim Oh nemman :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

danke für die Wünsche wird eh ordentlich gefordert :wink: :grin: :smiling_face:
leider nur alte hässliche Weiber hier :grin:
drum heißt es viel Sport

Na da schliesse ich mich gerne an!

Alles Gute zum Geburtstag! :smiling_face:

Ich auch, ich auch!!!

… alles Gute Bernd … auf das a wieder öfters einaschaut der oide Grantscherm :grin: :wink:

… steigst ei in an Geburtstogsfredl oba gratulierst dem Gebutrstogskind ?? Na, natirlich ned, du Voipfeiffn du.

jetzta überforderst den Peda wieda :wink: :grin: :smiling_face:

zeigt uns das wieder einmal,Liftboy??so eine Reha ist kein Zuckerschlecken! :rage: :rage: :sob: :sob:Die paar Tage drückst auch noch durch!ggg
>drehzahl<

Alles Gute zum Geburtstag!

… so gern weard da Peda den hoit aa wieda ned hobm dass er eahm gratuliern dadat … :smiling_face: :grin: :wink:
oba sogn woit a hoit trotzdem wos … gheart se hoit aso wann ma wem kennt … und na i kenn des Pfanndl ned und deswegn gratulier i eahm aa ned … :wink:

Biewalfressale du ois Preiss host jo no kaan vo uns in de Augn gschaut und da Peda kennt ehm scho weil des Reindl spielt mit uns in Peda seiner Saundkistn :wink: :grin: :smiling_face:

Jo oiso i für mein Teil kaun mi Diesbezüglich grod no so Zsammreißn :sunglasses:…Des hast i muaß sicha ned Ollas sehn :wink: , und scho glei Goar ned in de Glupscha vom Redl Obast …