TT 320 KM/h

Für alle die das Video noch nicht gesehen haben.

Link:

- YouTube

Wennst mi fragst sind des alle Noan.
Des hat nimma viel mit Mut zu tun. Des is krank wenn man die Onboard sieht.

lg

Soll ma sogn… i kaunn man des JEDEN TOG wieder aunschaun und jeden Tog WIEDER NED GLAUBEN, wie de foahrn kennan!!!

De san anfoch de Gods of Streetracing… anfoch nur GEIL!

GEIL-Kraunk… :wink: :grin: :grin: :grin:

Jo TT halt :eyes: …derfat owa a ned unbedingt sooo :sunglasses: Unbekannt seyn für so Spasettln odrr? :grin:

Wers braucht warum a ned :wink: …is Wenigstns a Abgsperrte Streck .bzw a ned unbedingt a gegn Vakehr :grin:

De wo des foahrn :eyes: ?..Na jo noch Bluatige Aunfänga schaugt ma des eh ned aus …owa da Aundan Zwoa (Von 0,00-ca 0,12 ) Die Direkt aum Stroßnraund hockn , hobn für mi aun Voi Klescha :sob: wauns do mit üwa 3 K- poar Centis von Eana weg, vorüber Gleiten :grin: :cold_face:

… holt a mol mei bier :grin: :sunglasses: :grin:

do brauchst net nur können und talent sondern a dicke eier, die fast kaner hot.

wiaso? :eyes: is da eppa a a Bissal Koid gworn , wia Denan :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

Seit 1911 starben 240 Rennfahrer auf dem Straßenkurs (Stand Juni 2013).

i find is a Guata schnitt …fürn Deifi :smiling_face:

…brauchst zwa Händ zum Onaniern???

I man i kunnt’s vastehn, bei dene Aufnauhmen! :smiling_face:

JOOOOO, Eia braucht ma do a… owa de zaht’s ma schon stöllnweise nur beim Zuaschaun bis unta de Iarxn… :hushed:

yeah! ich auch will :grin: :sunglasses:

I weiß ned wo die dicken eier da helfen, ausser sie san so geschwollen, daß im Hirn ka blut mehr ist.
Sowas hat nix mehr mit Können oder Talent oder Eier zu tun, das ist einfach nur ohne realer Risikoeinschätzung sein Leben riskieren.
Wenn ma voll drauf einsteigt, daß a Unfall mit relativ hoher Wahrscheinlichkeit dem Tod nach sich zieht, dann kommt des für mich gleich, wie wenn i bei Steinmauern oder zwischen zwa Bauernhäuser extra Gas geben würde.
Klar „können“ sie fahren, ja, das können wir aber auch, nur gehen wir halt vom Gas wenn wir bei der nächsten Kurve a tödliches Risiko vermuten, drum werma nie so schnell und wern bei sowas ned mitfahren.

Des mit Können, Talent und de XL-Eier funktioniert so ned ganz, in meinen Augen.

Und wenn i theoretisch mitfahren würde, wär i a Risiko für alle hinter mir und das macht mein Leben auf da Insel a ned sicherer. :frowning:

„Neuere Studien zeigen, dass suizidale Handlungen bei Personen mit latenter Toxoplasmose signifikant häufiger auftreten als in der Normalbevölkerung.“
[link]Toxoplasmose – Wikipedia
:grin: :grin: :grin:

I muas da zum teil recht gebn…

Vor allem eins stört mi an de ganzn rennen do…des is ka wirkliches motorrad fahrn mehr weil die die strecke blind fahrn können.

De fahrn auf ihrer linie aufn milimeter de ganze zeit.

Da gibts videos wos des erklärn auf youtube.

I find generll den ganzn professionellen sport a bissl wie a kasettn…aufgnommen ins hirn und imma runtergspult.

Des problem is dass de unfälle nur passiern weil was da is was vorher ned war. und des risiko kannst ned einkalkulieren

Sichst ja soagr im Video, daß teilweise schon umgelegt wird noch lange bevor die Kurve erkennt bar wird.
Das „auswendig kennen“ der Rennstrecke gehört eh zum Motorsport, aber dort is es halt in einer saublöden Kombination zwischen Geschwindigkeit und Gesteinsformationen.

die IOM ist holt nix für weicheier und muschis :grin: do brauchts richtige männer ohne angst und furcht :grin:

do darf ma sie nix scheissn, aufi aufn bock und vollgas :sunglasses:

und holt a bissl talent, gefühl und können fürs motorradfahren weil wenn des fehlt bringt a richtiger mann a nix :grin:

… oder chicken … :stuck_out_tongue:

[image]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/05/31/article-0-135EFB71000005DC-508_634x774.jpg[/image]

Ich hätt do jetzt eindeutig eher auf Möwe getippt!
Hättn’s doch Seefoahra stott Mowedfoahra nehmen solln…ggg
Is woahrscheinlich des Gölbe Mowed… Eiadottafoarb, de Möwn fressn gern Eiadotta! :wink: :grin:

Jo Viech halt.

Möwe passt halt ned so super zum Thema Mädels. :wink: