Was höhrt ihr gerade?

würd mich mal interesieren was ihr so immer für eine musik höhrt.
:sunglasses:

mei kloana bruada hott ma grod des vorbei gebracht als dvd konzert,
Blach Sabbath Live
gathered im theier masses

Black Sabbath War Pigs Rod Laver Arena Melbourne 1 May 2013 - YouTube

scheenen sunntog wünsch

…do san ma de Liawa…

Deep Purple - Smoke On The Water (Live At Montreux 2006) - YouTube

Schon allanich weul der Schlogzeiga MEI Figur hod (siagt ma glei aum Aunfaung!!!)!

:wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Und natiarlich DE DO!!!
AC/DC - The Jack (Live At River Plate, December 2009) - YouTube
AC/DC - T.N.T. (Live At River Plate, December 2009) - YouTube
AC/DC - Thunderstruck (Live At River Plate, December 2009) - YouTube
M.M. noch de BESTE Live-Band!!!
Wieso der Angus nur auf Plotz 24 in da Raunglistn da Bestn Gitarristn is vasteh i zwoar ned… m.M. noch a GOTT auf dem Instrument!

Wos ruhiges hintnoch…

- YouTube

so blad hob i di net in Erinnerung… :grin:

Ab und an horch i gern Metal, ham ma oft in da Firma rennen…

Wos i aber vü horch is:
psychedelik.com
und
http://radio.dubbase.fm/listen192.pls

Draht´s aber liaba die LS a weng oba, kunt sein das eich net gfallt… :wink:
(Des san Playlisten, machts is in an Player auf)

LAUNG her!!! :cry:

…die Musik is ok, aber i hob da< was, da is die Musik ok und für´s Aug is do a wos dabei :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=hvnL4dtqIY8

…bin i zu bled bittäää an Link!

Jo, des „Fleischal“ nahmad i a! Do würd i mi vielleicht sogoar a bissal z’saummreißn auf de oidn Tog… de Musi… mnjooo, warum ned… owa do hätt i schon gern an Caipirinha a guats Tütal mit Zero-Zero… dazua… DAUNN jo! :wink: :grin: :grin: :grin:

… krieg da immer so an Durscht, wann der mit sein Gitarrensolo anfangt, i waß net warum :grin:

…daun san ma do ehh a aum gleichn Daumpfa! :wink: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

eigentlich hoast da fredel jo
was höhrt ihr gerade,
nit wos gfollt eich obwolls nix herht´s,
:grin: :grin: :grin:
na was solls i leg ins jetzt a led zeppelin blue ray,auf´s mini heimkino
griasserl

Oiso dann:
http://www.dubbase.fm rechts oben is der Stream
http://www.psychedelik.com links seitlich

Wenn der die fragt mit was er des aufmachen soll, nimmst halt einfach an von deine installierten Player…

Siagst es, DES kaunn i!

Jo, ehhhh… kaunn i ned jeden Tog hearn, owa i KAUNN’s hearn! :wink: :grin: :grin: :grin:

Großa Meista… i hob des IMMA in den Augenblick g’huarcht waunn i des gepostet hob!!!

Oisa, hob i dei Frog DOPPELT beauntwortet! :wink: :smiling_face:

jetzten übertreibst oba,
weil masta hoben ma lei oan

https://www.youtube.com/watch?v=PD-MdiUm1_Y

Nana…dös is des Meisterle, des boarische Stoabeißale des boarische!

silli?"whola lotta love"oder "Stairway"od."Black Dog"od."Immigrant Song"od.„Kashmir“? :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
>drehzahl<

wenn des wetta so schlecht5 is ziag ma ins imma a gonzes konzert eine.
jetzt haben ma grod a runde,
carrera,rennsport für zuhause geräst.
zu 4 auf 2 spuren ,is a unfallreiche aktion.
jetzt schau ma mol woss da dvd fundus hergibt.
griasserl

… Schmok on se Wota ?? :wink: Bledsinn …

… hock in mein Schlofzimma beim Schreibtisch und untahoid mi mit 6.000.000.000 Wahnsinnige :wink:

LG nach Tirol … rengts no ?

Nachdem ich von dieser estnischen Band angequatscht wurde und die CDs verkauft haben, habe ich mich erbarmt :wink: und nun dreht sich diese Platte im Player:
Defrage - Save Us From Religion - YouTube

@ Sir Galahad:
Eigentlich könntest du ja schon bald eine Dauerkarte für Konzerte kaufen. :sunglasses: