Hallo Jungs

hat wer von euch so einen Heber den er nicht mehr braucht zu verkaufen

…de Tante Luise hod so a Zeig Kilaweis umanaundlahna… und i glaub im Vahöltnis (suachn hinfoahrn, oda Porto) kummst auf des Sölwe wiar waunn du an gebrauchtn nimmst und des is neich mit Garantie!

… oder Rothewald … die Teile kosten an Spott und bei an neuen hast deine Garantie.

Louis – Motorradbekleidung und -technik

Was willst denn mit dem Teil machen denn ich mach bei meine Mopettn viel selbst aber sowas ging mir bislang nicht ab ???

lg

is ma entgangen auf will haben

@ Gerry und Börney an de Luise Tant hob i vagewssn sunst hob is nur bei Amazun gesehen, hot de Luise des lagernd oda muass i wieda 3 mal hinfahren .
ich möchte das Oldtimergschichtl so zusammen bauen , da de Yamsn hot jo kann Unterzug do währs sinnlos

danke nochmals das ma denken gholfen hobts.

Monche hobns Logernd!

AJOOOO, voriges Joahr, hod da FORSTINGER z.B. de GROSSE Hebebühne um a bissl iwa an Kilo g’hobt… muaßt schaun wo des wer hod owa is ned teia und wia g’sogt GARANTIE!

ist das diese??

beim Pforzinger da war ich schon ewig nimmer seit i kaan Wunderbaam mehr riechen kaunn :wink: :grin: :smiling_face:

…woar des domois, im Sondaaungebot!

Ob er de imma no hod was i ned, owa wie gesogt, SCHAUEN, im Zweifel aunruafn, oda auf de Houmpeitsch gehn… wird aum g’scheitesten sein!

i glei nochsachau ma wos mochat i waunn i di ned hätt

GEBRAUCHTN kaufn… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

hast