Nach dem Biken ein Bier?

Bier Konsum kann Folgen haben!

Du drausd da wos :dizzy_face:…und des im Landl Des Wieder Betätigungs Verbots :grin:…wos mi aungeht , denk i mir dos es gscheita gwesn wär waunna Jedn Tog Mindastens 25 Hoibe obadruckt hät -Watscheins wära daun sicha ned so Goarstig gwen :sob: …Desweiteren …hättns bloß gnomman ghobd aun da Kunstakademie zu Wean :wink: …Jo i was -Es Schicksal kaun Grausam seyn …oba So Grausam hätt i a ned gedacht .

(Original Zitat meines Groß Vaters 1898-1997)

Lg Pg

Des warad jetzt interessant zu eroiern, ob a normales Büdl vom Doifal schau ois Wiederbetätigung zöhlt oda nur Texte mit braunen Inhoit und Verherrlichung, Holocoust ohstreiterein und Embleme der Bagasch??!!! Weul de Bierkistn hod nix und sunst is a nix, AUSSA das ma hoid den schiachn Schädl in 1000 Joahr a noch kennan wird! :sob: :rage:

… wo der Schicki doch sei Lebtog ka Ostdeitsches Bier trunkn hod. I bin entsetzt !!!

…domois woar jo olles no Oidreich…ggg

Somit wuarscht… a Kummalwossa hätt der ne tschächat, do host recht!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Des Wiederbetätigungsverbot is eh a Armutszeichen für a moderne Zivilisation, finde ich.

Wenn Regierungen und Militär zu abartigen Greueltaten neigen, dann wird als Konsequenz dem einfachem Bürger per Gesetz verboten das gut zu finden oder kritisch zu hinterfragen was da wirklich los war.

Tolle Logik!

Der einfache Bürger kam eh ned auf die Idee a KZ zu betreiben …

…ned, owa g’wust hättn’s es schon wenn sa sich getraut hättn wos dagegen zu sogn!!!

I find des Gschmarri um des Thema imma soooo leidig!

Wenn, aber, wäre, hätte, müsste, würde… blablabla… i sog’s gaunz ehrlich… waunn i ka Hockn g’hobt hätt, ka Wohnung, nix zum Fressn, de Reichstn im Uartschaftl Judn g’wesn waratn… a waunn i des g’wust hätt… hätt ois erschtas wegen stillen Zuspruchs mei Goschn g’hoitn und daunn ois Aungst vor Gestapo und SS… heit redn sa sich olle leicht!

Und fiar mi gibt es so laung ka Wiederbetätigung so laung i nix von dem Schaß vaherrliche oder leugne… bei oim Aundan kennans mi Sch… trogn… HEITE werd i jo GsD NED in a KZ g’sperrt oda daschossn, oisa kaunn i a mei Maul aufreissn!

Mir gehts ned darum was wir getan hätten und was irgendwann vor 70 Jahren war.
Mir gehts ausschließlich darum, daß Meinungsfreiheit einfach so per Gesetz verschwinden kann, weil a paar komplett Deppate ned wollen, daß man zu tief stierlt.
Ich will nedamal behaupten, daß irgenwas anderes wahr ist, als das was uns als offizielle Geschichte verkauft wird, aber daß man nedmal kritisch fragen darf ohne verurteilt zu werden, das stinkt gewaltig nach Betrug und Vertuschung.

…darfst eh.

Les´ einfach mal auf Wiki: Verbotsgesetz 1947 nach.

Bin in dem Fall sehr dafür, dass hier die Meinungsfreiheit eingeschränkt wird.

Echt jetzt? Warum?

I glaub nämlich, daß de Gefohr de vun a poar deppate, aungsoffane Glotzn, de in an Kölla „Heil Doifal“ schrein, ned so groß is wia de, daß irgend a korrupte Politikapartie an wegsperrt der eahna ned in Kraum passt, wäu a wos foisches Gsogt haum soi.

sig i a a so …Alle Verbote lösen erst recht a Gewisses begehren aus …des woar scho beim Adam , da Eva und dem Opfi so , auch wauns Die evtl .goar ned gegeben hat :grin:…Oda aundasd umschriebn :

Was nützt es,
wenn die Mäuse die Katzen verbieten? :eyes: :grin:

Jo Genau soooooooooooo Viel !!! :smiling_face: :sunglasses:

Lg Pg

Sehe ich auch so.

steht so bei Wiki (ist nicht von mir) und sollte eigentlich jedem einleuchten.

„Die Meinungsfreiheit kann demnach Einschränkungen unterworfen werden, die in einer demokratischen Gesellschaft zur Aufrechterhaltung der Ordnung, zum Schutz des guten Rufes oder der Rechte der von Meinungsäußerungen Betroffenen geboten sind. Auch in anderen Ländern ist die Billigung von Straftaten oder Volksverhetzung strafbewehrt.“

…und hiermit ist diese Thema für mich " hier" erledigt.

Internetzensur wird auch gern als Eingriff zum Schutz von Minderjährigen verkauft.
Zwangseinweisung in die Geschlossene wird oft als Schutz für einen selbst und für andere gerechtfertigt.

Ok das Thema ist nun für dich erledigt, das mag ich ja gerne akzeptieren, aber nur weil da steht, daß es erlaubt ist und daß es zum Schutz dient, deswegen muß es noch lange nicht jedem einleuchten.

Ich wollte wissen, warum DU DIR DEINE MEINUNG FREIWILLIG EINSCHRÄNKEN lässt und ned was Wikipedia darüber weiß.

Kurze Info:
http://www.mkoe.at/sites/default/files/file/aktuelles/Flohmarktbroschuere(1).pdf
Derzeit auch ein Brandheißes Thema , da durch Öffnung der Grenzen auch die Artefakte bei uns auf den Flohmärkten feilgeboten werden.

freie Meinungsäusserung haben wir ja nur theoretisch.
Nimm mal jemanden der in einer (möglichst) grossen Firma arbeitet u plötzlich Interna ( seine Meinung ) veröffentlicht.
Der wird sicher befördert.

Gruss Sigi

sicha werd Der oda Die :grin:…befördert OWA HEXTNS Entweda aus da Tir ausse oda inan Tiefstn Kölla eine :wink: …bzw Beides zsamm .Des is evtl no es Einzige wos ma sich da no ausuchn kaun .

Merke : Absolute Meinungsfreiheit ist immer Hinderlich , Denjenigen Die Die Macht inne haben , des kann ma Diktatur , Demokratie , oda sonst was nennen , es geht eh ums Gleiche System , imma schön Verpackt in aun in Seide gehülltn Scheißhaufen :grin:…Deswegn gibts auch so Narrisch Viele Volksentscheide in da Eu -Gell (hod nix mit Volksbefragungen zu tun -eh scho wissn)

Lg Pg

üblicherweise zwa Gründe:

.) Es is weniga Orbeit wos nochzusogen wos si wer aundara denkt hod ois si sölbawos z’denkn. :sob:

.) Waun des wos Verboten is an sölba ned Betrifft oda goar an sölba ned recht is, daun denkt ma weniga drüber noch ob de Wölt no a weitares Vabot braucht ois wenn wos vaboten is wos ma sölba gern mochat … :cold_face:

…oisa obgesehen das i damit „Devotionalien“ nix aunfaungan kaunn und es a NED googeln werd nur weul de Doim ned in „Verständlich“ schreibn kennan…

I muaß jetzt leida den Stoot Österreich wegen Wiederbetätigung klogn!!!

wir MUSSTEN beim österreichischen BH in den 80’ger Joahrn des Paunzalied singan… („…ob’s Stürmt oder Schneit, ob die Sonne uns lacht…“) i hoffe des zoiht sich aus… psychischa Schodn (bitte den würden mir viele bestätigen!ggg) und den dadurch entstehenden finaziellen Schodn hätt i gerne ersetzt…bin neigierig wos dabei aussekummt!