Gleich und gleicher

Ein Polizist, der alkoholisiert einen Unfall verursacht, kann im Innendienst weiter beschäftigt werden!
Ein Polizist, der die Öffentlichkeit informiert über einen Erlass des Innenministeriums, wonach jeder monatlich 7 Strafanzeigen zu tätigen hat, wird wegen diesem Vergehen entlassen!
Gehts nu?

Die Gschicht is für mi a bloß wida a weiteres Mosaik Stoandal aus da Serie *So wurde eben Gewählt- und daher heists es Maul zu halten und noch Viel mehr zu ertragen *Hoffentlich :smiling_face:damit Endlich beim Nextn mal es längst übafällige Umdenkn einsetzt…Aber keine Sorge da geht noch Viel , das Maß Der Schikanen ist no lang ned überschritten :wink:…Wer Letztendlich auf Weisung von Ganz oben Den Warheits Sager Suspendiert hat ist kein Geheimniss , Desweiteren ists auch kein Geheimniss zu welcher Partei Der Suspendiera steht , bzw Stehen muß , weyl sonst wäre Er gar Nicht in Der Position wo Er eben gerade ist :grin:

Lg Pg

uns dies? dass die Demokratie auch nicht lauter rosige Seiten hat.

Hr Johsa :wink: …mir sagts sogar no a Bissal mehr :wink: …obwoi des ned wirklich was zu sagen hat :grin:…daher Diesmal a Kurz Versione :wink:

Wos is da Untaschied zwischn Wirtschaft und Politik:? :eyes: Politik kostet nie eigenes Geld. :smiling_face:

…und Genau um des gehts jo a in dem Fredl :grin:

Was solls :eyes:

Lg Pg

… Hans. Ungerecht is es allemal auch schon die Fussfessln von dem Bullen der den Motorradfahrer umgemäht hat sind Wahnsinn. Da würde ich die Strafen höher ansetzen.

… schönen Sonntag

des ist eine typisch für die Monarchie

wie ist das werte Befinden Gerry ?

… irgendwie komm ich mir gestresst vor zu diesen Tagen, keine Ruhe in Sicht bis Freitag.

Gestern waren wir punschen und heute haumma an Brummschädl … Fusl elendiger :grin: :wink:

Und wie gehts selbst ???

ned so berauschend derzeit ein auf und ab hoff das es bald wieder stabiler läuft, und bin halt die längste Zeit im Net die Fehlteile für mei neiches Mopperl zu suchen drum bin i a weniger da bei euch

Hr Tyssen :wink:
so hod Aunscheinand Jeda sey Sackal zum trogn :eyes:…is a Bessa so zumindasd ois Mo :grin:…Na jo i laf momentan oba a ned Gaunz rund …Na ned zwecks De Alljährlich Wiederkehrenden Forums Streitarein (Weyl Die sind ja inzwischn, eh Normal -und scho wia a Fest Spielzeit anzusehn :grin:)…sondern -Des gib i Gerne zu …mir fehlt Deutlich de Sonne und auch es Moppal fahren …obwohl ichs eh ned Abgemeldet habe , oba bei dem Wetter gfreits sogar mi üwahaupts ned :cold_face:

Was sois -so ists ebn, kann NUR Bessa wern :wink:.

Viel Glück beim Teile finden :wink: .und aum Onki ned soviel Brummschädl :sunglasses:

Lg Pg

… überlesen ?? Was hast denn gekauft ??

a Puch Tf Bj 51 in Schachteln hob do no einige Fehlteile de i noch suchen muß

so schauts aus wenns fertig ist

… is die geil Mario. Viel Spass damit und ich hoff du zeigst uns des Teil wenns fohrt … :wink:

nur des wird dauern bis ich da fertig bin, so hob is kriegt, nur hob i scho wieder etliche Teile dazubekommen

da Börny hot de Hände zaumgschlogn wia des gsegn hot :grin:

… an das Photo das war schon mal hier zu sehen :wink:

Da Börny ?? Dabei hat der doch so eine Engelsgeduld :grin: :grin: :grin: … unser 3D Gummibärli :wink:

weils ka Suzal is is uninteressant für eham :grin: :grin:
und irgendwaunn muaß ahner in den Pille sein Revier kommen :wink: :wink: nur hoid leider zviel Kubik

… borg sie niemals dem Maya :grin: :wink: weil dann passt wieder in die Schachtel in der du sie bekommen hast :wink:

wos , wer , ich? :dizzy_face: …Nana :wink: …ohne Anwoit sog i Nix :grin: :grin:

Lg Pg

… net ganz … des muass scho a grössere Schochtlsei ois etzat … erstens hot er joTeile dazuakaaft und zwoatens muass da Mayer jo a no mit eine in de Schochtl … :smiling_face: :grin: :wink:

dem ist nix hinzuzufügen :grin: :grin: :grin: :grin:
owa i glaub da Pilli is gfährlicher ois 2takta Fanatiker :grin:

… haut nix zaum :wink: