Ned NUR Bleedsinn

[size=120]…schreiben sondan auch nach Möglichkeit , maunchmal was Normales. Deswegn hier a Klana Bericht über meine Neueste Erungenschaft , Namens HEIZHANDSCHUHE .

Glei vorweg seit dem i Moppal foahr (is scho a Zeitl her) auch mit de 50 ccm -fahre ich schon immer Ganzjährig . Vorausetzung nicht Unter 0 Grad und Die Strasse muß trocken sein . Außer ich fahre bei Diesen Vorausetzungen los und muaß daun bei Einer etwaigen Wetteränderung eben zurückfahren :cold_face: …Guat daun heists halt Durchbeißn und aus :grin:. Auch bin ich NOCH kein Alter Grenzdebila Sack …der Vielleicht a no mitm Gedankn Spielt evtl auch aun Eia Wärma Irgendwo auf da Mopettn zu Instaliern :sunglasses:. Nachdem ich koa ABS , ASR und den Ganzn Modernen schmarrn brauch , und auch ned will , sehe ich Die Gschicht bei den Handschuhen in am Anderen Licht . Da gehts in Erster Linie um Die Eigene Sicherheit beim Fahren , und zwar Ganz Speziell daß man eben Die Kuppelei und Bremserei so Gut es eben geht Uneingeschränkt ausführen kaun …Und Jo das geht mit Den Handschuhen ausgezeichnet . im Set war auch eine kleine Steckdose , mit Kabel und Sicherung dabei . Des Gaunze woar in Minuten ans Moppal bzw Batterie montiert . wie auch immer ich kanns Nur jedem Empfehlen …dabei gehts jetzn ned um Winter Fahrerei im Speziellen , sondern wie Viele Wissen gibts Hierzulande auch Genug Tage in den Anderen Jahreszeiten wos Gaunz schnell Koide Finga gibt . Guat des Gefühl werd i sicha ned Vermissen , weyl jetzn habe ichs ebn nimma mehr .

heizhandschuh.de hoast Die Firma ,wo ichs ma Bestellt habe und i bin Der meinung Die haben das Beste Angebot . Deswegn auch Die Bestellung .[/size]

Lg Pg

PS. Fühlt sich Genauso wie ein Normaler Touren Handschuh an …Nedamol so schwer wia a Echter Winterhandschuh . Das heist man Spürt Keinerlei Heizdraht usw . Diese sind ausm sog Microwire System …mehr dazu auf da Seiten von Denen.

des hoasst de handling,hängen am bordnetz???
oda wia soll ma des verstehen ???

i moan do sein a poor heizgriff de bessane alternative,
weil worme händ sein koa fehler beim fahren,grad in de berg…
oba guat du bist eh im flochlond :grin:
griasserl

hmm…meine heizgriff sein schon den 3den summa im kosten…
werd zeit,das i sie mol auf a lenkerle bau :wink:

Is des geil oda geil… DUART liegn se guat!!!

Owa wenn schon heizen… daunn würd ich de Handscha bevorzugen… schließlich kummt da koide Wind von AUSSEN und ned von innen?!..
Waunn da de Kluppal gfrian wal bei 0° Cälsa, de Luftfeichtigkeit auf deina Haut eingfread, bin i erst recht fiar de Handscha…

Weul wenn schon oitasbedingte Erscheinungen daunn UANDLICH!

@ i was, i was Pilli… NUR für de Sicherheit… du wirst NED oid. :wink: :grin: :grin: :grin:

… weida Pille :grin: :grin: schämen sie sich ihnen :wink:

<ich ergänze>

na jo donn miassat i an am sunntog,minimumm 5x de handschi wechseln,
do doch lieber an schalte,r umlegen und guat ist :grin:

kühtai-brenner-penser-ritten-mendl-gampen-reschen ca 450 km.
oiso kühtai,so umm de 0 grad,donn werds wieder wärmer so um de 15,brenner5 graderln,
pennser so um de 10 grad,ritten,mendl,gampen zwischen 25 und 30 grad,
reschen wieder so 5-10 graderln,
oiso in jedem tal bzw poss a ondanes wetta bzw temperatur.
wiaviel handlig ,nimmst donn mit ???
griasserl

450 km durch de Berg… zu DER JOAHRESZEIT!!!

Muahhaaaaaaaa… do kaunnst mi oweklaubn von dera Reibn… mit Hazhandscha, oda Griff sch… Egal!!! :eyes:

I bin a vaweichlichta blada Städta wordn… Kühe, Almen, Winter… olles nur mehr Schemen aus der Jugend… heite im Winter, gibt’s fiar mi nur mehr de „Canapes-Nordwaund“… vorm uandlich eing’haztn Hoizofn… :wink: :grin: :grin:

Jo freili gibts auf Bedarf so aun Akku satz a dazua :smiling_face: …oba Opi :eyes:…zabrich da Nit meyn Schädl :sunglasses:…weyl fir de Haundbock Greß der Klo Deckl :sunglasses:Die Du untn aun De Oarm draun hosd gibtsas sowiso ned …

a geh wos-Onki :wink: …Des …is ned Nedig :grin: …i dad mi mehr schamman waun i Jeds Joahr des Deppate Tafl hintalegarei Spiel spieln müßt :dizzy_face: …Nur um Nochat -a wia Jeds Joahr :grin: zu Jamman …wenn doch no a poar Scheene Tog zum fahren gangatn…Jedem Das Seyne :wink:, und mir ebn De Heiz Haundbock :smiling_face:

Lg Pg

Pilli, du wirst langsam alt. :eyes:
:wink: :grin: :sunglasses:

@ silli:
Hat es dir deine Frau verboten?
[image]http://www.1000ps.at/forum/upfiles/300598/13D3289BD7C8401FAA6A9F6A51DABE94.jpg[/image]

:wink: :grin: :sunglasses:

Foisch :wink:…ned Laungsam sondan Meeglichst schnöll :smiling_face:…und um so Schnölla - Um so mehr kaun i Di daun nach Lust und Laune Zsammscheißn :smiling_face: …und Dich Alles Meegliche Heissn , wia Junga Trottl usw :sunglasses:…man wird es mir verzeihn um so Älta man ist :smiling_face: :grin: :grin:

Oita is ka Verdienst, sondan a Gnode!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

weyl Du bist jo a koa Junga Depp, nimma mehr odrr? :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

Weyl… Oide Trottln muaß a gebn!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

sigst :smiling_face: …daun bin i doch ned soooo !!Alan wia i oft zu denkn pfleg :eyes: :grin: :grin: :grin:

Hugh & How :smiling_face:

Pg

… 25 Johr nimma wenns scheh draussn is und i ka Taferl hob WEIL ich auch noch mehrer andere Leben habe die mich sehr ausfüllen und da meine ich nicht den Schweinsbraten vom Sonnntag nebst Erdapelsalat :grin: :wink:

… und wennst beim Comics schaust welches Motorrad da gezeichnet wurde kannst noch mal mehr lachen … :grin: :grin:
Du ich werd dir eine Flasche „EtnaRosso“ aufheben falls wir uns sehen bei deinem "A"Besuch 2014. Ein leckerer Saft das kannst ma glauben :smiling_face:

aun wos erinnat mich des Nur :eyes: :eyes:…Aaahhh! Jo :wink: …daun Erzählns doch Bidde amol wos werter Onki :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

… Hyde. Kenn nur an Mister Clyde und die dazugehörige Frau Bonnie … :wink:

Tarnen und Täuschn Gell :grin:…owa Die Zwa kenn ich auch seyt da Tullna Mess :wink:…Nette Leut und Ur Goschat :smiling_face: , Genau da Richtige umgaung für mi :grin: :grin: :grin:

Lg Pg