Bravo nils

hoffentlich sehen die spanier das video nicht :grin: :grin: :grin: :grin:

wer weiss ob er sich ned e einbremst hat bis zum schild - sozusagen ein forscher bremstest. wird leider mißlungen sein aufgrund des langen bremsweges :grin: :grin: :grin:

oder er is ned selber gfahrn, dann kanns ihm wurscht sein.

Wenigstens ana der sich nix scheißt!
De Österreicher sand eh vül zu bedocht und vursichtig meistens… :confused:

I bin dafia olls vom 2ten WK zu vagessn und in Müll zu schmeißen, mit Ablehnung jedoch ohne Reue und uns wieda nix zu scheißn bei gleichzeitiga Landestreue (wegn am Reimen)! :wink:

Wieda OT oba im Tratsch wissts eh.

das schild haben wir ins video reingemacht. war eine abgesperrte teststrecke. so sieht es cooler aus!

bin ich da nicht gefahren. das war ein anonymer testfahrer der uns das video zugesteckt hat

Jo ich vastehe :wink: und Des auf da Aundan Stroßnseitn (Gegenrichtung zeigt daun bestimmt aun Dreißga oda so was aun -Gell :eyes:…und des hobts Natirli auch Reinkopiert :smiling_face: :sunglasses:

Na passt scho :wink: …do geht wenigstns wos weida in dem Fuim :smiling_face:…Wer ohne schuld ist schmeiße Bitte den Erstn , na woast scho -Irgendwos halt :grin:

Lg Pg

da sieht man die handschrift eines journalisten, nie um eine passende antwort verlegen

nur den wahrheitsgehalt deiner aussage möchte ich doch stark bezweifeln

:grin: :grin: :grin:

ich finds cool

nicht erreichen weil meine motorräder dieses tempo nicht erreichen, die eine weil sie abregelt die ander weil sie nicht stark genug ist, und der klassiker kanns nicht und wird auch nicht ausgemolken

meine erreichts schon, owa des mocht daun kan spass mehr - maximal für a poar meter um an arroganten deppen zu vasagln :wink:

:grin: :grin: :grin:

  1. hob i di ned vasaglt

  2. bist ka arroganter depp

bitte kane soichanan untastöllungan :wink: :wink: :wink:

Wor jo nur a Schbass … :smiling_face:

… du ich hab heute die 6 Mopetten für unsern Urlaub aufn LKW vafrachtet … jetzt haumma echte 1000 ps beinaund :wink: :grin:
Bin gspannt wie des do unten is … angeblich solls ja überhammer sein aber ich erlaub ma erscht a Urteil nachn Urlaub :wink:

best regards :wink:

nau daun schauts, dass wieda gsund hamkummts und mochts eich a echtes festl do unten :grin: :grin: :grin: