Seitenständerunterlage

so, geschafft! meien seitenständerunterlage vom typ „Grazer“ ist fertig, geprüft und getestet! die saison 2014 kann also beginnen!!! :grin: :grin: :grin:

wos hod des oarme viecherl aungstöd dass aso leidn muass unta den gwicht,hearst!wüllst da den unmut vo de tierschütza zuaziagn?ggg :eyes: :eyes: :wink:

Ist das in der Leine ein Henkersknoten? :smiley:

sunst wär’s jo davon g’rennt, des katzerl… :wink: :grin: :grin: :grin:

als rheumakissen oder gar rheumadeckerl war’s doch a weng z’klan… :grin: :wink:

Hr Grazer- foit ma Bloß sowas dazu Ein Du Oida Tier Quääla! :sob:…oda bischda a scho Voi Belämmat wurn-haa! ? :eyes: :grin: :grin: :grin:

(Weyl des dadsd Dich sowiso ned draun :sunglasses: :grin:)

…des funktioniert sicher nur bei festen untergrund.
bei deinem flaggschiff würd ich dir ein traktor frontgewicht empfehlen
Landwirtschaftliche Agrar Kleinanzeigen – Landwirt.com.

:smiling_face: :grin: :wink:

mfg peter

Jetzt versteh ich, was mit eurem 2. Hund passiert ist.
Von wegen die haben sich nicht vertragen! :face_with_diagonal_mouth: :worried:

:wink: :grin: :sunglasses:

…und irgendwo waant jetzt a klaans kind, weil du schircher Hund a Seitenständerpatscherl
für die Gold Wing brauchst und eam des Spülzeug gfladert host… :grin:
lg
martin

… i man schiarch kann ma ned direkt … okay, du host recht :grin: :grin:
Kinderspielzeug und Pelztiere als Ständerschutz geht gar nicht - phöser phöser Mario :wink:

…hab’ ich das noch gar nicht betrachtet!
öffnet ja völlig neue Perspektiven für den Winter!
mir is nach dem Saunagang eh immer so kalt, wenn i in’ Schnee hupf’ :grin:
lg
martin

Nur umgekehrt warat zulässig.

Des Kind kränkt si joschließlich um sei Viechal. A Stoffviech um a Teppichwaunzn eha ned … :cold_face:

:smiling_face:

… und ois nächstes dann vurn und hintn a grosse Teppichroin drauf und dann an roten Teppich wa a Raupnkettn untendurche damit de Reifen net hinnich wearn oda wos … Seitenständaschona de hobm wos an der Waffel de/der Grazer …

i was eh, i bin a schiacha, oida sock und hob net nur a por schraufn locka… owa erschtns, für de, de des net gsegn hom, des is a kotz und kana von meine hund hot je a gaude mit ana kotz g’hobt, de deppatn viecha hom jo nur de kralln zagt, waunn meine stubnwölfe schmusn wuitn… owa wurscht, i hob des am asphalt probiert, damit i a hoibwegses foto grabüdln kaunn, klor funktioniert des a in da wiesn, für des hob i’s jo gmocht, do is a nirostaplottn drinnan eignaht, damit mei dickschiff net imma de huizbreddln von de clubs, de wos mi eilodn duan, zabreslt… und de idee hob i von de kickstand-kritters, nur worn ma stinktiere, frösch und wuuduu-puppaln z’deppat! :grin: :grin: :grin:

und na, ka kind plerrt, i hob’s am flohmorkt an kind ohkauft, hob eh g’haundlt, da bua wuit an €uro dafia hom, i hob eam auf zwa €uro oweghaundlt… :grin: :grin: :grin:

und ans no pilli, a bmw-fuaßmattn tua i net amoi in mein fiat! obwui der komplett drauf plotz het…

du bist da GRAZER :wink:[:smiley: da (ur) alte sack is a aunderer.
des mit de lockern schrauben kannst ja im winter bei a paar „schrauberstunden“ beheben :smiling_face: :grin: :eyes:.

und waunst da kotz des rückgrat verstärkt host - so wirds jo a ka tierquölerei sei :grin: :grin: :wink:.

schaut eh guat aus (find i)

mfg peter