Präfixe

Also!

Nur weil ich immer wieder durch die Diktion hier herinnen verwirrt bin! :cold_face:

Laut SI sind die Präfixe so festgelegt (Auswahl):

Milli…1000stel
Centi…100stel
Dezi…10tel
Deka…10fach
Hekto…100fach
Kilo…1000fach
Mega…Millionenfach

Demnach sind 1 Kilogramm: 1000Gramm :eyes:
Demnach sind 1Kilo€: 1000€ :eyes:
Und ein Megaschaaaas: ein millionenfacher Schaaaas! :sob:

So!

Und jeztzt geh ich auswerten! :grin:

Gute Nacht ihr Prinzen von Maine und Könige von Neuengland!

HU

sehr gut aufgepasst in der Schule bekommst an einser für die Mitarbeit :grin: :wink:

Warum tut a mich jetzt verwirren tun???

In mein Pörserl is a Hundata imma no a „Kilo“ und wüll anfoch ned zu zwa 500’data mutiern damit’s a Tausanda wird… in da Einfoahrt steht owa a „Tausanda“, de wo „Kilo“ hasn tuat… :cold_face:

Do soid sich ana auskennan gö!? :wink: :grin: :grin: :grin:

…Anderen hier!

:grin:

HU

…do isser!

Sog Hekto(r) zu Deim Hunni und fertig!

Die „Hoibe“ Fassln bei da Brauerei san „Hoibe“ weils 50L (an hoibn Hektoliter) hobn. Noch Deina Gödtaschlnomenklatur hättns 500L und den mächt i segn, der des häntisch aufd Bruckn bringt!! :rage: :wink:

HU

hektor wird sich beim mündigen bürger nicht durchsetzen

genausowenig wie DIE anwalt oder DAS hr. inspektor :wink:

normen est omen

chris

Was hast du wieder angestellt? Raus mit der Sprache! :face_with_diagonal_mouth:

:grin: :grin: :grin: :grin:

Monstale :wink:

ich habe mir schon paar mal Erlaubt Ihn darauf hinzuweisen , Daß es vielleicht doch nicht Die Beste Idee ist :eyes:…immer Diese Seltsammen Substanzien , Die Er da in Seynem Labor kreiert , daselbst zu verköstigen :grin: …Aber Gut -nach dem das ja wenig bis Gar Nicht Fruchtbar zu Scheynen sei …Versuchs ich amol auf De Hoarte Tour :sunglasses: …Nun so sehe ich Die Zahlen Spielerei :smiling_face:

Machet Jut …Häuptling Rauchenda Schädel :sunglasses: :grin:…hoffe Du kennst Di aus Du Pfeifffn :sunglasses: :grin:

…wieder mal Literaturabend im Forum?
ist eine wunderschöne Geschichte vom Herrn Irving!
lh
martin

ich könnte auch immer schreien wenn ich höre: …und ich war mit 2Kilo-fuffzig unterwegs.

Aber auch andere denken nach, bravo.

Gruss Sigi

@ aun’s HU’tschal…

Heansääää Hektor kaunn ma an deitschn Schäfahund taufn, owa doch ka Göööd, schau goar ned des Unnediche mit dene €-Zeichn drauf… :eyes:

…werd woi ana (oda ane) a Prüfung no amoi mochn miassn! =)

HU

…nur ab und zu - die Mitdenkerei! :wink:

Immer öfter schaffe ich es „offline“ zu gehen! :cold_face:

HU

… oba trotzdem host da mit deim Aufsatz an Fleißzettl vadeant … braver Bub … und etzat hüfst da Mamma beim ospüin … :smiling_face: :grin: :wink:

…tät i mein Hund nennen!
So hast da Nochboar a und donn kunnt ma schrein. „Werner Du dummer Hund kumm her!“ :wink:

Owa kilo bleibt 1000 und aus! :grin:

HU

(Oida Voda - jetzt anwurt i ma scho söwa! :cold_face:)

…sonst kommst in Heim! :wink:

HU

do a Kilo is und woar scho seyt Ewigkeitn a Hundata :smiling_face: -und a Mille is und bleibt 1000 …woast eh woher des kimmt , woar scho laung vur da Ostarrichi Zeit a so -Du Gletznbeni :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

h –> Hekto –> gr. ἑκατόν hekatón = hundert

k –> Kilo –> gr. χίλιοι chílioi = tausend

Mille is ka Präfix sondern a V2! :grin:

HU

oda a Oldi Rennan in Italia , wenn ma es Miglia draun hängt :smiling_face: :grin: :grin:

lgpg

… ein KILO war hier zu Lande IMMER ein HUNDERTER und das bleibt auch so.
Ein Tausender hieß FLOCKERL oder Blauer.

Wer schwere Probleme mit Zahlen hat ist Pillgrant der Große.
Beispiel:

Hoffentlich is des 2013 zena Joahr Diesmol Bsondasd laung.
Der Satz muss lauten: Hoffentlich is des 2013a Johr … aber erklär des an Bajowaren :grin: :wink:
So hieß es das ZWATAUSENDDREIZEHNZEHNA JOHR und das ist doch Unfug nüsch ?

Ansonsten - 100 = Kilo zumindest in Wean … host me ?