Rache ist süss

… na, wers noch nicht bemerkt hat, der Juergen76 wird langsam so alt wie er aussieht. :sunglasses:

Kurz gesagt, er hat ein weiteres Jahr auf dieser Erde (… und noch wichtiger, in diesem Forum!) überstanden.
Daher möchte ich ihm ganz herzlich gratu… ähhhhh kondolieren. :smiling_face:

Auch er ist eine typische Hirschkotz, wie das auf steirisch heissen sollte, also etwas schlaues wird nie aus ihm werden. :grin: :grin: :grin: :grin:

Bleiben wird er eh wie er ist, aber einen Zwang sich zu ändern, sollte man in seinem Alter auch nicht mehr haben. :smiling_face: :grin: :sunglasses:

Alles Gute zum Geburtstag!!! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

ALLES GUTE ZUM GEBURTSTAG HERR JÜRGEN !!! ER LEBE HOCH HOCH HOCH … :smiling_face:

da werte Herr Jürgen 76 hod Sey Wiegenfest :wink: , wos mi glei Frohlocken lässt :grin:
Wenn ich könnt, dann würd i Dir heut ein Ständchen bringan – oba Du weißt ja, ich ko goar ned singan :dizzy_face: …Daher meyn Geschenk an Dich: :eyes:… ich singe heute Bessa nicht. :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

Beste Grüße auch an Die Famiglia, und Die Monsta Husky :smiling_face:

Ciao Pg

Rocco!
Schlau,…? Z’hölfm muaßt da wissn!
Mei Antwort zur Hirschkotz wor imma, die wos iwalebm san zach!! :wink:

[quote]
ORIGINAL: Gerry1702

Gerry

Ölta werdn geht schon, ölta ausschaun,… dann moch I dein Avatarbüdl owa konkurenz! :cold_face: :grin:

Dir besten Dank!
Singen kannst net!?! :grin: :wink:
aber reimen! :grin:

Grüße weitergegeben, und soll Dich zurückgrüßen! (SERVUS :wink: )

A ois Guatääääää…

ENDLICH bin i wieda „Benetzt“ und kaunn eich wieda uandlich aum Zaga gehn!! :smiling_face:

BÖRNY!!

Danke!

Gratuliere fürn Wasserüberzug und laf net z’vüh im Kreis! :wink: :cold_face: :grin:

Gruß Jürgen!

dopplt gemopplt!
ma wird jo a oid!

…nochdem i mindastns schau zig Moi waunn ned eftas knoppest vorm ausflippn woar/bin (heit z.B. hon i zig Stunden mei sauteire Funkmaus vom Logischn Technika g’suacht und NIT g’fundn… :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:, muaß hiaza de Mikrobnschrott Funkinöse nehma… de i wenigstens g’fundn hob in gefühltn 1000 Kartons und Sackln :cold_face:) , kaunn i des nit vasprechn, weul i vamutlich schau mitndrinna bin, beim im Krasrennan… trotzdem noamoi OIS GUATE! Jeden Tog ruck ma da Alzinose mehr aum Pöltz… wobei frecha Weise soiane Lackln wia du oiweu no ausschaugn wia maximal 25’ge… grummel :wink: :smiling_face: :grin: :grin:

I schaug aus wia waun i de Alzinose schau hinta mir hätt (Tode hobn des nimmaggg), bin owa scheinboar VOLL damit beschäftigt Sölbige gräwa aufzreissn… mir föhlt so wos von da Plan wo wos ist… Hüüüüüüüüüüüülfäääääääää… :hushed: