Gestern

bin ich am Weg zur Arbeit im Auto von einem 125er Treiber ausgeboten worden. :cry:
Heute hab ich mir den Rabauken mit meiner Holden geschnappt :grin:

Ich glaube das dieses Wochenende eines der Letzten sein wird, an dem man noch entspannt einen Ausritt wagen kann. Wer reitet aus? Wer reitet mit?

na i woas ned :sunglasses: …Dosn Dratzn is eh laungweilig. Ausfahrt ?..Na jo werd mi zu sowas wie schon oft Sehr Kurzfristig entscheiden , und dann evtl do herinn eineschreibn .

Schenan Tag noch und Lg Pg

zur Ehre, wars erstens in der Weanastodt und zweitens hob i es ned auf a Rennen aunglegt. So potschat wie der Typ unterwegs woa kaunst das du ned gewesn sein Pili :wink:

Aussadem heit hob i es den Käfigtreibern und und unter 1000 ccm Fohran wieder zagt :sunglasses: Heite hob i zwa nur gsiegt, weil i so grazil zwischen de Dosen gwedelt bin oba wenns mi amoi los losst, daun schoit i a nu hecha ois auf de 2. so wies heit in da Stodt leida ned woa :cry:

Wegen dem Foan … würd mi gfrein amoi a poar nu vo do kennan zu lerna.

…i los mi jo a imma wida amol zu am Hatzal hinreissn :eyes: …schee Bleed-Göll :sunglasses: -Jo i was :wink:…oba i gibs wenigstn zua :grin:

Ausfahrt ?..oiso wos längeres Dieses Jahr woll Nimma mehr …wenn daun a Bissal Doppler …um im Training zu bleibn .

hängt auch vom Wetter ab …

Lg Pg

oba imma wieda los i mi zu an Hazal a hinreissn de i meistens valier…jo i gebs zua. Dafia gfrei i mi imma mehr, wenn i gwinn und des wird a imma öfta.

Es wird jo gemunkelt, dass du a zum Zähntausbeissn bist und dei Tarnung a 125er is :wink:. Schau i gibs jo zua, noch 2 Joar Motorradlfoan bin i nu ka Wödmasta, owa wer mi ärgert gspiat mein Zorn und wauns nu Schädlweh is :grin:

Zwecks Rundal…na de Doppla is ma a bisserl zweng, weil i bin scho üwa a Monat nimma auf da Holdn grittn (klingt komisch :eyes: ) und mechat scho a poor hunderta in den Asphalt schneiden.

is nimma so wüld :wink: …hob mei Lehrgeld schon bezahlt . Eigantlich a Gaunz Normales Moppal Foahra Lebn :eyes: , Nix Bsondares bzw. Wie Viele Andere auch -Woar Alles dabei :smiling_face: Freude , Begeisterung , Lernprozesse , Schrauberei , Einige Versch. Moppaln , von 50-1000 ccm , Gemeinschaftsgefühl , Zusammenhalt , Eifersucht , Neid , Anerkennung ,Einsamkeit und auch da Tot von a poar Moppal Freind .

Fazit : Was will ich mehr seitm 84 Joahr :eyes:. Kann eh Zufrieden seyn und bins auch :wink: …Wer weis was noch kommt :grin:…Angst hob i ned , hob i a nia ghobt . ABER RESPECKT , vor da Technik da Physik, und auch von de Fehla Anderer und Natirli auch von mir. Vielleicht liegts auch daran Das ma den Bogen ned Ständig überspannt , und Gelernt -bzw Erlebtes auch Dementsprechend umsetzt . Des is zwar koa Garantie dos Nix passiert -oba imma no Bessa ois aun Stoa aum Schädl -Außerdem gibts Diese Garantie eh Für Neamands…Ah Jo a Gute Portion Glück braucht ma auch …so sig i des :wink:

Wos Dich betrifft , wirsd sicha no a Ganze Weile Deine Runden ziehn . (Glaub i halt :grin:) Wenigstns host ned Ewigs Laung Ummadumm Gschissn :sunglasses:wia Viele -bei da Moppal wahl …bisher hast es Anscheinend ja Nicht bereut …Genauso wie ich Damals auch nicht …Thema Unsinnige FS und PS Beschränkungen.

Lg Pg

ich??? :dizzy_face: :grin:…Nana i wasche meyne Hände Wie Alle Anderen imma in Unschuld :wink: :smiling_face: :smiling_face: …zumindast in da Stadt brauchts da oba Wirkli koan Muschiföhn …De Lenkabreitn und wendigkeit inkl 2 T Murl ,von da TZR reicht a Ohne Föhn aus …is oba a koa Kunst waunsd mitm 4 Radla Vakehrstechnisch ned Wirkli weidakommst …Wirkli Interessant ists für mi dann auf da Landstroßn …do sigt ma dann ob ma Wirkli soooo Vül Ps braucht …bzw man merkt Recht schnell das Die Physik a End hod , und man gar Nicht so Viel Braucht …is oba meist a Riesn Gaudi , geht auch fast immer Ohne Hass (Auto gegn Moppal) …Desweiteren kann man bei Bedarf auch den Oidn Irrglauben a Bissal Korrigiern dos de 2 TAKT Achterln so schlecht foahrn.

Lg Pg