Krone

niemand recherchiert so schlampig wie die Krone!
Wenn dies im Pongau liegt, Riesiger Datenbunker - Das ist Österreichs "geheimster Ort" | krone.at

bin ich in der Dachsteineishöhle!

falsch, die Krone hat sich doch nur bemüht den wahren Standort zu verschleier, bzw. so wie von Stronach befürchtet, mögliche eimarscjerende chinesische Truppen auf die falsche Fährte zu führen. :wink:

kaunst eh Schmeißn :wink:…oda bestnfalls zum Fensta ohdichtn nemman :smiling_face:…Seyt Dem da Oide Dichand , das Zeitliche gesegnet …und Seyn Mißratena Nachwux :sob: des üwanommen hat , ists Vorbei mit Der Ehemaligen Volkszeitung :wink: …Noch dazu mit Pifgonischen Spuren durchsetzt kann da Nix mehr gscheids rauskommen :cold_face:…ich Ignorier den Dreck einfach als ob Er Nie da gewesen wär . :wink:

Ah Jo Gestan hob i Endli meyn Wahlzettl griagt :wink: …zwoar Nit von da Krone is oba a wurscht da Wahrheitsgehalt , derfat eh da Gleiche seyn :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin:

Mensch hat einmal gsagt: „wennst überall ein Kreuzerl machst, dann tust keinem Unrecht!“

Nix do :grin: weyl i a Trottl bin hob i es Krokodil aungekreizt :smiling_face:…brauch eh Neiche Lack Schuach , daher De sinvollste Entscheidung :smiling_face:

und höhrns a weng Musik - YouTube

…desch hod eh koan Zopf Nitta :sunglasses: …weyl i De Briada wenig bisch goar Nix Vaschdändign du :worried:…desch isch nur was für eingeweide oda Ameriganisierde , Vaschdeschd ? :grin:

Lg Pg

Sprüchle is oba a Große Klass :smiling_face: :wink: :smiling_face:

…mir hods aba scho öftas ghoifn wauns a Reicha war :eyes:…Auftrags Volumen mäßig ward gemeint :grin:

Lg Pg

den pavarotti auch nicht wenn er ital singt und die Kosaken noch weniger und höhr mir des trotzdem an je nach stimmung einmal so und einmal so
des Wetter zigt di oaba!!!

am samstag ===============

!!!

weyl …so schlecht is mei Parle Italiano eh ned :wink: …auch woas i wos zb Bolschoi Spasiba hast :wink:…oiso für mi Defakto Ollas koane Themen …Desweiteren für Klassik wos i fast Nur höre gibts eh koa Sprach Vorschrift :wink: …und aufs Zulukaffa Inglese da Angeblichen Neuen Musik scheiß i eh scho Kräftig seit Jahren drauf …SIND EH BLOSS SYNTETISCH ERZEUGTE GERÄUSCHE DER SCHALLVERDRÄNGUNG …Meeglichst Viel mit Türkn und Nega Trommln dosse es a Da Letzte Hirni schnoit , nach wos Er sich zu Bewegen hat :rage:is wia mitm Wetta …ned es Wetta ziagt mi oba …des dad sich des aus Naturellen Gründen sowiso ned draun weyl i viel zu unwichtig warad …Na es saind maunche 2 Beina Die mi VERSUCHEN Runter zu ziehn …Nur Den wenigsten gelingts , dafür trage ich scho sorge :wink:…Übrigens wos is da Herr …woi ma a Bissal Stänkan oda wos? :cold_face:…kann Er schon haben wennas Unbedingt braucht :grin:

Lg Pg

Arbeit :wink:…schöne Grüße nach Carrara :smiling_face: …oda woas doch eh a Raurisa Hell :eyes:…wurscht gfällt ma :wink:

Lg Pg

Jo warum a ned -immerhin sicherts an Bescheidenen Wohlstand , und Arbeitsplätze in da Region , daher hob i sicha Nix dagegn :wink: …zum Denkmal dagegn schon :sob: …weyls ma ned gefällt weder vom Material noch von da Aussagekraft her …Halli hob i sowiso scho gfressn :cold_face: …Desweiteren Stein Besteht und da Rest Vageht :wink: …oiso fürn Hugo …und Nedamol dem würd ichs aufs Beleidigte Augal druckn woin :cold_face:

Lg Pg

… gnumma oba der schreibt jo nix mehr :wink: :grin:

… des woar a mei Erschda Gedanke …oba wiasd scho sagst…Nix mehr los da hint in Eggnbruck :sunglasses: :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…kann man ableiten, dass es den Leuten, die das Puffblatt lesen, wurscht ist, sonst würden sie´s nicht immer wieder tun.
Und nachdem die Krone das meistgelesen Blattl in Ö ist, ist somit Oberflächlichkeit eine Tugend der Mehrheit der Österreicher.
Und diese Mehrheit bestimmt in einer Demokratie… :sunglasses:

Demokratie ist :smiling_face:…gehe in Dich da Selbsd :smiling_face:, hock Di eine in Die Eiganen Rippn wia a Off hintas Gitta -UND daun schaugst ausse , und Beobachtest Dey Eigenes Umfeld , inkl Der Aungeblichen Freunde und Verwandtn …Vielleicht fällt da ja wos auf :eyes: :grin:

wurscht …mir fällt was auf , und wos Aundane duan und Denkn Intaressiert mi ned , solangs mi ned störn , und verändern woin :wink:

Lg Pg

…aus deiner Umgebung hat auf dich einen Einfluß und verändert dich, zum Positiven oder Negativen.
Dagegen kannst di gar net wehren, des merkst net amoi :eyes:…bei dir scheints leider in falsche Richtung zu gehen, daher bist a so oida, grantiger Nörgler :smiling_face: :grin:

Gerne wird meistgedruckt mit meistgelesen verwechselt.