Bitte um eure Mithilfe

… i suach den Fredl wo die Tina uns mitteut dass sie jetzt den Führerschein mocht und ich ihr schrub dass sie nach erfolgreichem Abschluss von mir a Simmahoiba Gixxn griagt. I bin aunscheinend zdeppat oiso bitte schmeissts ma den Link oder Recht do eina … habt Dank :wink:

Motorrad Tratsch: A & B Kurs - forum.1000ps.at

weil er scho rostig is vielleicht :grin: :grin: :grin: :grin:

das jetzt do aundars übalegt?A 750a a no dazua…is de tinarl üwahaupt"Suzuki"würdig??si hod do imma vo ana dukotn gfaslt,oda? :cry: :eyes:

zeit ist ume

wer ist der schauer

sie oder du :wink: :grin:

http://www.1000ps.at/forum/forum_wos-is-mitn-tinal-los_2696914

chris

die Frist hat der Gerry ja bis Dezember verlängert.
Aber ein update von Tina wär schon was feines…

@ Gerry: Danke für die Frage, ich bin so in die (un)Tiefen des Forums hinabgestiegen, bis 2007 hat mich der Weg geführt :sunglasses: , war teilweise einfach nur spannend zu lesen - und mir war gerade fad :grin:

das solltest sogar für Dich zu schaffen sein

Da fairnes hoiba … - 4.6.2013 6:08:57 gelesene Beiträge
Gerry1702

Beiträge: 28190
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: IZ NÖ SÜD
Status: offline … verlängere ich mein Angebot bis Ende Dezember 2013

Super Urlaub ? Wer, wir ? Aso jo des manst … na es wor in Wohrheit eh schwer in Urdnung nur des Wetta wor hoid a ned vü aundas wie im Rest underes wunderschönen Landes oba es is jo erscht Juni … aum 10. August soll da Summa kumman und der bleibt uns daunn erhoitn bis 15. August weu daunn kummt da erschte Schnee …

Wie gehts da in da Hockn ???


… da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

Jede Kehrseite hat auch ihre Medaille,
wenn du meinst was ich verstehe.

BLAD IS WURSCHT - SCHIACH IS BLED.

(in Bezug auf TinaRACING)
Private Nachricht senden

ich habe nur august gefunden

dezember ham dir da versya und die chinchilla einbrockt oder du selber :wink: :grin:

chris

… da steht nix von der Gixxn drin die ich der Tina schenke wenns durchkommt …

… aundas iwalegt die Simahoiba griagts :wink: nur was i nimma wos des Ultimatum wor … drum such i den Fredl …

… i hob in ihre Beiträge gsuacht … oiso Ente im Dezember … is eh besser hods mehr Zeit die Pflaume :wink:

… weus scho wurscht is bei da Dickn :wink: