Der Neue - 29.08.2013 19:34

Hallo Leute,

ich wollte mich nur kurz vorstellen, bin der Christian aus OÖ, 37 J. jung. Seit 3 Wochen fahr ich nun eine Yamaha XVS 650 Drag Star, Bj. 2000. Die ersten Umbauten sind auch schon getätigt, Miniblinker hinten, LSS Butterfly Lenker…

Ich wünsch Euch und mir noch viel Spaß,
Lg
Christian

Griaß Di :wink:

Jo ich mir auch :smiling_face:

schaug ma amol wia laung dosd es do aushältst :smiling_face:

Oba Wurscht :grin:…Herzlich Willkomman im Forum da Gschubsdn und Waisn :smiling_face:

Lg Pg

Hehehe, thx. Schaun ma moi, wia lang Ihr mi aushoits… :wink:

Hmmm-Momend amol :cold_face:…aus OÖ bischd? :eyes:…bischd owa need Rein Zufällig :grin: mit aum Gewissn MK 1971 , Bekannt , Verwaundt , Vaschwägat , Vawamst oda sowas?? :dizzy_face: :dizzy_face:

Naaaa, is ma ned bekannt… lach

wohl dann :wink: …Er nun Relativ ungestört , meinerseyts :sunglasses: …Genügend Schabernackt treiben kaun :grin: :grin:

Sali Pg

… schön dast bei uns Deppen gelandet bist :grin:

… auch ich wünsch dir / uns noch eine schöne Saison ohne dem schrecklichen Nass :wink:

… der CHris is NEICH do bei uns !!! Tua eam ned mit dem Voipodl vagleichn heast :wink: ausserdem is der 71er ned echt … der wor nur 4s Summaloch stopfn damit da Rubel weiter rollt.

Danke! Von vorgestern auf gestern Nacht bin i beim heimfahren gleich ordentlich naß geworden. Die dünne Regenhose war wohl ZU dünn. Daher hab i heut gleich a gscheide kauft… also kann des Nass gern kommen…

Noch a Neicha :cold_face: oda woar Der eppa Scho Registriert :dizzy_face: :grin: :grin:

Lg Pg

… hab ich auch aber Regen haut trotzdem ned oh … Ich fahr nur bei Schönwetter … bin ein echtes Weichei :grin:

Des hilft nix, wenn ma bei Schönwetter in´d Hackn fahrt, und beim heimfahrn pisst es… :rage:

… da schrecklioche Sven wor schon registriert oba da NOSS ned :wink: :grin: heit samma wieder enorm deppat Pille … :wink: :grin:

… ich hab 3 KM in die Arbeit … da würde jedes Motorrad kaputt werden :wink:

oba Kaunt a aum Wetta liegn :eyes:…i fühl mi a so Semmi wachgeweicht :sunglasses: :grin: …und fir mi auf wia a Stückl Germ :cold_face:…soitat wida amol zum Dottore gehn :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

… und des ned zweng :wink: wird Zeit 4 a Runderl mim Mopped … SA solls gehn hört man. :wink:

hoff du hast viel Spass mit den alten Deppen hier :grin: :grin:
übrigens wir sind lauter Fratzenbiachlverweigerer :eyes:

bey mir a Sonntag , wenn da Herrgott mag :sunglasses: …da noch da Filter Der Luft zu wexln ward :grin: …Na ned von Eam :sunglasses: sondan vom TZR le :smiling_face:

Kennts Es Eich imma no ned :eyes: …Lustiga Bezug

Oiso da fü i mi woi, do bleib i… :grin: