Gehts no?

Infarkt im Strandbad - Gäste beschweren sich über Rettungsheli-Einsatz | krone.at

GSD waren es „GÄSTE“ sonst glaubat ma jo die Kärntner haum an leichtn huckn.

des vasteh i ned
owa waunn ma söwa no ka Hilfe braucht hot kaunn ma do ned so deppat sei weil könnte einen ja selbst auch betreffen :rage: :rage:

… a"Muuuh" via Lautsprecher wäre schon zu erwoarten damit am ned olles davaun flaigt… DES kaunn i schau vasteh das des ned prickelnd finden!

waunns lebensbedrohlich is wird do gschissn auf a poor deppate Haundtiachln oda hob i vo mein Hf an Schodn in da Birn ohkriagt :wink:

De solln froh sein doss net des Hondtuch vom folschn durt glegn is!
[image]http://i.imgur.com/68a1u3h.gif[/image]

…de Kirchn im Dorf lossn, jo!!!

Is ma schon kloar das a poaar Haundtiachln ka Problem sein, do werd wohl mehr davongflogn sein… es ändert nix aun der Tatsache, das es duart an, oda goar mehrare „Wichtige“ gibt, de wo wegn an jeden Sch… a Durchsoge mochn… DO OWA NED, weul’s woahrscheinlich a mit deppat gaffn und glotzn „ausgelostet“ woarn… DES man i, sunst NIX!

…de werdn hoid de Haundtiachln vom Armani g’hobt hoben… :eyes: :wink: :grin: :grin:

kein Fehler gewesen.

Ich vesetze mich jetzt kurz in die Lage. Ich liege am Badestrand und ein ÖAMTC Hubi nähert sich auf Griffweite. Was denke ich mir ?

  1. Der will sich am Strand einen Kaffee holen ?
  2. Der will Geilspechtln ?
  3. Der ist sich verflogen ?

Eher nicht, ich denke mir, dass er runter will - aus was für einem Grund auch immer. Also nehme ich meine Sachen (am Strand werde ich keinen Lkw voll mithaben) und mache Platz.

Mich wundert in der Beziehung sowieso nichts, da könnte ich nicht ein Buch drüber schreiben :rage:

lG

JOOOOOOooooooooooo… sicherlich soit i mi ehestmöglich vazupfn und SICHA kummt der ned zum Spaß… trotzdem… waunn ana rechtzeitig Muhhh sogt lieg i goar nimma duart… so siag i des hoid… owa mei, grod du, wirst jo wohl oft genug mit so an Schaß konfrontiert!

net persönlich - i was - Dicke san sensibel, owa trotzdem :grin: :grin: :grin: (i deaf deppat redn, i bin jo a im Club 100+ :wink:

De Gschicht is hoit so richtig typisch fia uns Österreicher. Mia denken net söba, sondern wortn drauf, dass uns ana sogt, wos ma tuan miassn. Es is hoit fia mi a rods tiachl - wos glaubst wia oft i schon schaulustige vajaugt hob, weil die rettung net zuafoan kau und daun no blede auntwortn kriag ; oda blede frogn so ala „herr inspekta, is der schoin hin ?“ :cold_face: :sob:

is a Wiesn, da is er mal gelandet…
und der Zaun den hab i aufgmacht ghabt zufälligerweise damit er zum Nachbarn rüberkommt.

Leider zu spät.

Die Sanis sollen mim Fallschirm runterspringen, warad vü schneller.

aber die ham scho an stress mim Landen euwei, bis der was findt wo er sich hinsetzen kann, des is ja immer a dreck.

Des kennt ma theorethisch a mal regeln.

Das ma in öffentliche Bäder usw… in bewohntem Gebiet alle 300 Meter a Platzerl fürn Heli freilasst.

daun miassat ma die höfte va olle heisa wegreissen

… des Problem is doch a ganz anderes … der Hubi is net des Supa Rettungsmittel der ersten Wahl … Wer a bisserl a Ohnung hod waas, das i bevor i mit dem Patienten obfliagn ko, den Patienten erst amoi stabilisiern muass bevor man wegfliagn ko weil im Hubi keine Behandlung erfolgen kann … wenns dem Patienten schlechter geht, muass da Hubi oba weil des in da Luft net geht … in da Regel is des absolut unsinnig an Hubi zum schicken wann die Streck unter 100 km is (fia an vom Notarzt versorgten zum Transport in eine Spezialklinik) in sämtlichen anderen Fällen ist es für den Patineten besser, der Notarzt kommt per Auto mit passendem Werkzeug und Ersatzteilen … Ist zwar nicht so spektakulär wie ein Hubschraubereinsatz (okay hod wos vo Apokalypse now und Missing in Action usw.) oba fia den Patienten besser weil schnölla is es aa net und des Problem mitm Landaplotz host überall … :smiling_face: :grin: :wink:

Oisa… frei noch Obelix… ich bin NICHT dick… ein bisschen stark vielleicht, aber NICHT DICK!!!

Nur damit DES amoi kloar ist!!!

Und i was es ehhhh, es ist immer des Selbe… und woar no nie aundascht!
Ollerdings, wenn i beruflich damit zu tun hätte, i glaub i hätt schon an Kolla kriagt und amoi so an Oar… ane aungschobn…von doher… seids ihr eh zu bewundern!

Ein Helikopter hat einen grossen Vorteil.

Insbesondere bei Verdacht auf schwere Rückenverletzungen kann der Transport schonender erfolgen, als mit dem Auto. :eyes:

…UND er kaunn auf Spitoisdachln direkt nebn dem Aufzug laundn… a ka schlechta Parkplotz!

weuls fost kaane haum de orman Deitschn :cold_face:
mir wars Wurscht mit wos auruckn hauptsoch se san schnö do :grin:

… kei Thema … aber um das festzustellen, brauch ich erstmal qualifiziertes Personal vor Ort … das diese Diagnose stellt …

… Da könnte man jetzt schön kontern … warst ned auffe gstiegn, waarst ned obe gfoin …

Mag ja sein, dass es im Oipnraum Sinn macht … im flachen Land eher nicht. Fakt ist, dass im Rettungswagen bereits mit der Lebenswichtigen Versorgung begonnen werden kann und im Krankenhaus dann vorbereitet wird wie es weitergeht … was bringts dir in 5 Minuten Flugzeit …( nach 0,5-1 Stunde Vorbereitung und Stabilisierung vor Ort) dann 2 Stunden im Spital auf dem Gang zu liegen, bevor es weitergeht …

[/color]

Manne -Manta :sunglasses: :grin:…heite bischd oba wida Schlau :smiling_face:…Und wos manst Wer außa aum Pilotn no im Heli hockt :eyes:…a Bettn Schiaba vom AKH ? :grin:…oda glaabsd Nit a dos des a Ausgebildeta -NOT-OARZT is? :dizzy_face: :wink: