Noch 14 Stund

… hackln soit ma nix wüdes mehr hern …

Esther & Abi Ofarim - Cha Cha Ballahoo אסתר ואבי עופרים - YouTube

Wünsch eich an erholsauman Obend und hobts ghert ??? Weekend wird Popo … nix mit fohrn - schloffn is augsogt :wink:

bist im Büro eing’schlof’n? :grin:
lg
martin

…des hod in Onki a a bissal auf’s Gehör geschlaglt, ha??? bist du fertig… fish und wos was i wos do ois einekumman siod!!! :hushed: :cold_face:

oida Mau tua ned so vü hackln des is ungsund in dein Oita :wink: :grin:

host scho ghert wos mit Üwabringan von schlechtn Nochrichtn, ab und aun so … Passiert? :dizzy_face: :grin: :grin:

Erst wenns Schlechte Wedda da ist …Glaub is :wink:…Diemal Irren Sie sich , De Frösch :smiling_face: …weyl Sie sich irren müssen :grin: :sunglasses:

Lg Pg

Njoooo zumindest Richtung Süd, Graz und Lunz is schon bei 80% Regenwoahrscheinlichkeit… mir immer noch bei 20%

will ich mir gar nicht so genau vorstellen.
einer meiner Nachbarn ist Bauer und verwöhnt uns zweimal im Jahr mit der „würzigen Landluft“
aber des ist wenigstens nach ein, zwei Tagen vorbei und g’hert halt zum Provinzleben!
lg
martin

…i glaub fiar des hob i ka Göld… Koartn 68.- €ukn… schaut ned guat aus… + Sprit, + Sprit (fiar mi) +??? … i ned, leida!

…eigentlich driwa waunn sa sich aufregen wegen dem Grichal!!!
Oda das vüh Laub liegt, des Hei umanaundfliagt, de Bambliah, ollas mägliche Gekreuche und Gefläuche…usw. daunn derfn’S NED auf’s Laund gehn… frische Luft, NATUR usw. jo!, owa bitte OHNE de Umständ!!! Deppat!

Gerri i wüh des ned… is zwoar liab von dir… najoo… mir telefoniern noch…
Bei dera Vaunstoitungsgschicht hot da Silli-Voda g’schriebn das bei 68.- €ukn AUNFAUNGT!!!

do liegt a Schraubenschlüssel aum Boden… dem G’schau noch würd i sogn… do steht a feste Leich vuar dem Mech und er was goar ned wo a aunfaungan soll zum Schraubn… :wink: :grin: :grin:

I jo… des is schaun teia!!!

Scheinboar vor Ort noch teurer…

Über 70 €uken!!!

Masarykův okruh - Automotodrom Brno

Wetterbericht diese Woche hätte nie und nimmer Gartenzaunstreichen können, immer am Nachmittag gewittrig,
war aber schön und Zaun wie neu!

Du solltest das Lied hören:
Geier Sturzflug - Bruttosozialprodukt - YouTube

:grin:

nicht,Gerry,das ist keine VIP-karte…70 Eier für eine E-karte passend auf normale Naturtribühne,ohne irgendwas,d.h.Klappsessel oder Decke mitbringen!Derweil ist Brünn eh noch ein Schnäppchen…beim Italia-GP in Mugello hast für so ein Ticket € 130 gelöhnt! :rage:
Aber der ABraham muss halt jetzt auch mehr verlangen…schliesslich kosten die "Abflüge"vom Jr.ins Kies jede Menge Kohle…u. die Leasingraten für die 2"Roten"vom Vorjahr waren ja auch kein Lercherl!ggg
>Drehzahl<l

…nau mir hobn’s owa heia mit de Sickapotschn!

Somit hoit a owa wieda?!
Jojo… de poaar tausanda hoit a schaun… sunst stopf ma hoid sölwa ncoh wos noch mti an Flickzeig von da Tante Luise! :smiling_face:

…du gibst jo heit Voigas… :wink: :grin: :grin: :grin:

zum glick wohn i am onden ende vo österreich,i hob radeltog oba des wissts eh.
griasserl

… i bin a Fan von dene Minions… :smiling_face:

Zum Zakugln!

Despicable Me - Teaser Trailer #3 - YouTube
Despicable Me | Minions on "The Biggest Loser" | Illumination - YouTube
Despicable Me 2 -- The Stars are Brighter! - YouTube