Suche Vordere Bremsscheibe

für a suzuki gsxr 1100w, bj 96
neu oder gebraucht,falls wer was weiss bitte
um a meldung,
sollten es nachbau oder zubehöhr oda was woass i sein
dann bitte beide anbieten.
bei original scheiben,entweda beide oder die rechte bremsscheibe,
also de wo da gasgriff is gelle :grin:

griasserl a angfressana woll ehemaliger freund der marke suzuki

http://www.bremstechnik.at/suche.aspx

stück 245.-
des mal 2 soviel ist de gsxr gor nimma wert :rage:
180.- auf ebay neu,aber de marke sogt ma nix.

beim louis ca. 225.-

bin eh schon am überlegen ob ich des glump, am gebrauchtteile händler anbiete :rage:

mir sit schon klar,das a motorradl geld kostet,
de frog is lei, wiaviel steckt ma in a foss ohne boden eine ???
griasserl

Host scho unsan Bre… Bre… Bremsnpapst gfrogt? :eyes:

Griass di.

So büllig san de Japaner aber ned, und a jeder haut immer auf de Italiener hi. Für mei Duc kostn de Scheibn a so vü.

Bei Polo Motorrad in Germanien kosten de Scheiben a 239€. find nix bülligeres als Ebay.

lg Alex

meine freind waren´s nia

K 5 nach 1700 km kupplung finito und bremsscheibenflattern, neue scheiberl bekommen, wieder dasselbe

gsx 1400 von mir und meinem sohn ebenfalls flatterhafte scheiben

bei meine klappasakis habe ich nur ein problem

sie legen das käfersyndrom selbst nach 70-80 tkm nicht ab :wink:

chris

Ich habe Bremsscheiben für meine Kawasaki GPZ 500 S bei Metal Gear online bestellt und bin damit sehr zufrieden. Auch der Versand hat super funktioniert.

http://www.metalgear-shop.de/suzuki/1100-ccm/gsxr-1100-w-gu75c/1993-2000/

L.G.!

Na, meine SV läuft tadellos, solange ein Mechaniker nicht mehr kaputt macht, als ganz. :eyes:
:wink:

Und der V2 klingt auch heute noch nicht nach Käfer und fährt sich auch nicht so. :grin: :sunglasses:

wenn ich keinen greanen schädl hätt und 2 zyl. mögen tätarätätä, würde ich varadero fahren

einer meiner spezis hat´s mit über 100 tkm verkauft, der andere hat jetzt über 170 tkm drauf

o.k. letzter hat auch bremserei probleme gehabt

verschlissene bremsbeläge und 1 x sogar neue scheiben

mit 140 tkm :wink: :grin:

lg

chris

Schlimm. :worried:

Meinst du, meine Bremsscheiben bei der SV halten nur noch 62’000km. :worried:
Bei meiner alten Honda waren die Bremsscheiben bei 88’000km am Ende.

Sind immer noch die ersten. Inzwischen musste ich sogar die hinteren Bremsbeläge wechseln. :worried:

servas chris,
hob den harring angruafen, de bremsscheiben is woll schon bei da post.
:grin:, der is ausm lochen nimma ausekemmen ,wia i ehm de gschicht vo der 11er gsxr erzählt hab.
mei nexte moweden werd woll a fz1 werden,
woass nit ob da bär oane hat,oba des dürft da oanzige sein der ma a poor hundata für de 11er gibt.
de kilo kawa…denk…na is ma zuviel plastik,
suzuki hot nix für mich,woss ma oba a gleich ist… :eyes:
mv agusta…denk…a brutale ochta…war schon geil,wenn ma des wort überhaupt mit am mowed verbinden darf,
oba des warat geil :wink:

…oda i schraub de bremsscheibn auffe und gurk lustlos durch de gegend.
i find de 11er is a scheenes mowed…
aso des hab i nit gwusst,de gsxr hots a original mit de 40ga verssager geben…in austria aber woll lei mit de 36ga

???
griasserl

…a kloares „i vasteh di nita“!!!

Boid du hiaza iwa oa neie Maschin redn tätst, nochend kunnt i vasteah dosd sauer bist oda goar de Marke neama daleidst, owa dei Mowed is a woll nearma so jung, werd gnuag Km drauf hobn, oiweu in de Berg, a bei letzn Wetta… olsa wos taug dir do eppa hiaza nit???
WOS glabst du wos de unnan kinnan??? Und wia long??? :wink: :grin:

bitte moi erläutern :eyes:

nach Käfa Nicht, do host Recht :wink: …oba nach Fisch Kutta, unta Tracktors Gnadn :smiling_face: :sunglasses:

oba warum soit i aum Käsli -Ländla :grin:,( Die eh koa Eiganes Meer hobn :grin: ), a Seyne Feuchtn Träume zastörn :eyes: :grin: :grin: :grin:

Sali Pg

…Frogsd halt aun Ägypta :smiling_face: …waunna grod Zeit hod :eyes: :grin: :grin:

nimm da liawa de Stimmgobel mei Bua hod de Klawagacki z1000 hot fir mi zwenig Gwicht aum Vuderradl und a vü weniger Leistung wia de FZ1
bei da FZ1 muasst um oan Zaund klaner üwasetzn und hintn an 190 55er auffegebn daunn is sie mM suzpa zum fohrn

Er es Herr Tyssen :smiling_face: …da Opi hod mit Seym Moppal , seit Längerem a Geistige-Krise (auch Ohne Käfa :sunglasses:) …eha in aum Ausmaß , wia Tschernobil und Fukkoschima zsamm :sunglasses: :grin: :grin:

Voi Wurscht , wos ma Eam darüber Beraten tut :cold_face: …Er liebt und Zelebriert Lieber den Tanz , um das Geschlachtete Kalb :wink:…dreht sich im Kreis und kimmt Trotzdem koan Millimeta , vire oda zruck :grin:…solla mochn da Zsausl wosa will … :grin:

a Oarma Deifi issa in meyne Augn :wink:
…i hät Den Oidn Plempi scho längst ins Nirvana ghaut :cold_face: …zumindasd waunna mi so Geärgat hätt :wink:…ODA ABER GSCHEID HERGERICHTET ;daun aba Wirklich und ned Nur so Hoibscharig :sob:

Lg Pg

… wia scho da Indianerheiptling „Sturer Hammel“ gsogt hod … wenn das Pferd tot ist steig ab … :smiling_face: :grin: :wink:

:grin: :grin: :grin:

kennst nicht :eyes:

jungatupf :grin:

chris

wenns net da meister silvano wäre, täte ich sagen a fake, bei solch hilflos stammelnder frage

nachdem da silli im realen leben steht, zumindest manchmal, befürchte ich

er will uns zart darauf vorbereiten, dass er sich a BMW kaufen muaß, weil ollas andere a klump ist

die ältern leutz glauben nu ollas was in da zeitung steht, in sein fall im reitwagen :wink: :grin:

lg

chris