HILFE ! Infos Motorrad

Hallo Leute,

Ich brauch dringend die Hilfe von euch Motorradkennern, ich hab ein Motorrad entdeckt (siehe Foto), und würde mich interessieren was das für eine Maschine ist. Also welche Marke und dergleichen.

Herzlichen Dank im Voraus

Lg
Jenny

Griaß Di …meina meinung noch is des a Hondale CBR 400R evtl auch a 600 oder 1000ccm …i kenn Des Design und Die Farbgebung aus Thailand …gibts so in Eu nicht .

Lg Pg

oiso a 600 ccm ists nicht …weil Die hod an Unta Sitz ESD :wink:

Mein Freund meint es ist eine Honda CBR 1000 RR Baujahr 2010.

Aber wie gesagt, ich kenn mich da nicht so aus,
Danke!

mog scho sein :eyes:…Nur in der Osta Eia Foarb :sunglasses: gabs Die goar ned da …hier gabs Die in so ana art Weinrot …oba ned im 2010 Jahr :eyes:

Erhältliche Farben 2010

Digital Silver Met/Pearl Fire Orange | Graphite Black/Pearl Subeam White | HRC Tricolor

i hab mich auch geirrt :sunglasses:weil Die Neue CBR 400 schaut anderst aus …auch Die Ältere CBR 400. Also ist Die Lilane auf Deim Buidl Definitiv a 1000 senda

Lg Pg

Bild Honda (Jp)

(hat auch Nur mehr an 2 Zylinder und kan 4 Zyl ( Reihe )Murl mehr ).

Steht ja eh drauf was es ist. Wenn ich richtig sehe:
Hondalogo
1000RR

oiso de gfollat ma schon :sunglasses:

2013 Honda CBR1000RR - Gallery | Top Speed

oba dafür bin i glicklicher weisse zuolt :grin:
griasserl

OPi moch da nix draus bist eh ned alla für ni warat des bucklate sitzn a nix mehr :smiling_face:

ned Gaunz Richtig Onki - is a ned Teurer als Andere Farben wenns sich um a Serie und koa Limitierte Aungelegenheit handelt wo zb Des Repsol Design , scho vom Werk aussi kommt :wink: Die 2011 und Jetzt Die 2013 zena Baujahre haben die Repsol Lackierung in da Serie …Viell. noch paar weitere Bj -davor ,hob oba jetzt ned Alle durchgschaut …

Lg Pg

donn sollt i ma a harly kaffen ,so mit 70ge durch de gegend gondeln und de landschaft geniessen,

:grin:

na na,de augerln sollen de strossen beobachten und vorm 70ga sollta 1 stehen :wink:
griasserl

:grin: na ja,des designe wär ma eh zu jugendlich :grin:
weil des passende leder kostet woll in meina grösse a den halben neupreis des motorrades.
da lob i ma a textil gwandl,des passt eh bessa zu am tourer, :wink:

aso gestern hob in ducatisti,mit passendem gwandl gsegen,
schee ausgschaut hots jo,
was ma abgangen sein,koane toten insekten,weda am mowed noch am gwandl :grin: :grin:
griasserl

oda aus Irgendaum bzw mehrara Tunnels …sois jo do a a poar gebn Nit? :eyes: :wink:

Lg Pg

recht host Onki :smiling_face:…kenn da a so a poar :dizzy_face:…Voi Grauslig :cold_face: …für mi is mei Moppal wia mei Kind :wink:…und des schick i Jo a ned Grindig und Vasifft inan Kindagoartn oda Schui -ha? :eyes: :grin:

weyl sowas is daun komischaweise Ned Kuuuhl. :eyes:…Deppn Gesellschaft halt :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Lg Pg

so an hob i heier durch di a kenna glernt :grin: :grin: :grin: :grin:

Das wurde ich auch sagen…1000er Fireblade…aber gaaaaaaaaaanz sicher bin ich nicht.

[quote]
ORIGINAL: Gerry1702

… kommt in Kürze auf mein Balkon … plaudern :wink:
[/qstöt a dir de neiche Kotz vur uote]

loss eham griassn stöt a dir de neiche Kotz vur :wink:

Voll mit Fliegen? Typische Schönwetterpiloten! Die sind sich zu schade mal bei Regen zu fahren! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

waunns ned unbedingt sei muass verzicht i auf a Wetrace :wink: :grin: :smiling_face: :grin:
oda fohrst du weg waunns scho regnt

… wäu mia jo wissn wos a bissi Wossa in an Kerzenschuach ois aurichtn kau … :smiling_face: :grin: