Brauche EURE hilfe - Facebook vote (Foto)

Tagchen Leute,

Ich versuche mal mein Glück auf einen tollen Gewinn und würde mich über einen Vote freuen. Klasse wäre ebenfalls wenn ihr das Bild dann auf eurer Facebook Seite teilt, damit ich möglichst viele Stimmen bekomme! im September könnt ihr das ja dann gerne wieder aus eurer Chronik löschen

https://apps.247grad.de/vivalamopped/mopped-botschafter/SignUp/Details/23842

Gruß aus dem Sonnigen Berlin

is ma Leida ned möglich :wink:…weyl :eyes: …Nur Die Sonnigen Grüße aus Wien kann i da a gebn …

Lg Pg

… waast a goa nix! :smiling_face: :wink:

i woas a Nix …i kenn soichane eh Nur so :wink: …Kopflos halt :eyes: -bzw ned do woa Normal hin ghörn dadad :grin: oba wos sois :smiling_face: :grin:

Lg Pg

… kenntatn oba a bessa rafn, wauns de Schädln nebm hinlegn tatn. :grin:

Oba ehrlich: Grod do herinn frogn ob eahm ana am Frotznbiachl hölfn kaun, foit a nua an Berlina ein, wos? :wink:

werd scho da El Cheffe vom Manschgal Fressa seyn :grin: …weyl Der woar aum Aunfang a so Dappig :wink: :grin:…owa Inzwischn hod man Ihn eh als Pifkone II Klasse dawuschn :smiling_face: …auch waunas Stur Leugnet :sunglasses:

Owa i glaab des saind sochn des vastehts Es do in Östarrichi ned wirkli :eyes:…(Zwischn Baian und D ) Und is a Ollas ondane ois Wirkli Wichtig :wink:
…solang De , ned mir Persönlich amol Auge in Auge Begegnen (ohne Rausnehmen :grin:)…sainds für mi Genau Des für wos ich Sie halten tu
…Ibrigens Du Trauagspül gherst a noch zu den Jenigen dazu :grin: :grin: :grin:

Daher Beste Grüße ins Woid Viertl Herr Kiwara -Ökonomie Rat :grin: :grin: :grin: :grin:

Pg

… FÄS - Gfrieß … Buck - Ilse

Nau und sog au Sackerl … wos soll ma wo-ten ??? Eppa wer den laudastn Bierfritzl zaumbringt noch ana Knofecremsuppm und ana Protzn Rippaln mit Knofesoße beim Fischer Ferl ??? Kumm grod vo durt und wenn mei Freu recht hod wor meiner da laudaste :grin: :grin: und des ohne Facebook oder wie des Heftl hast.

… wieder mal „leider geil“ :wink: Putscherlkontrolle … :grin:

… hob I no goa ned docht. :smiling_face: :grin:

Guat daß I Di hob. :wink:

… hau de mit deim Schmorrn umd Häuser hearst … san mia do herin deine Trottln oda wos … wannst scho ned servas sogn kost, dann sog wenigstens leckts me doch olle am Oarsch do herinnen … :rage: :rage: :rage:

@Pilli
Earstns hob i koan El Cheffe ned … i denk söibm fia mi … und zwoatns reg i mi üba di eh ned auf … i ned … Trottlkopf elendiga …
:smiling_face: :grin: :wink:

@Pilli
Earstns hob i koan El Cheffe ned … i denk söibm fia mi … und zwoatns reg i mi üba di eh ned auf … i ned … Trottlkopf elendiga … :wink: :grin: :wink:

oans vasteh i bei dir ned den anzige Laundsmaun vo dir do herinnan schimpfst
fois des wirklich stimmt das du ein Bajuware bist weu es schaut eh so her wia waunnst a Sachse warast
und waunnst di jetzt ned boid urndlich benimmst schick ma dqa den Pille nach hause und glaub ma des
des wüllst ned :wink: :grin: :wink:

… und wandere ich auch durchs finstre Toi so fürcht ich mich nicht … denn ich bin der gressde Saubär in dem Toi , :smiling_face: :grin: :wink:

und noamoi langsam (damit es des akapierts) zum mitschreibm … meine Erziehung ist zwar lücken- und mangelhaft, aber seit langer, langer Zeit abgeschlossen … :smiling_face: :grin: :wink:

oiso schick eahm umma … wia hot da Krematoriumswärter gsogt ois eahm seine Leit gmöidt hobm, dass der Liliputaner owei durchn Rost foit … den rauch i in da Peiffn … :rage: :wink: :grin:

so ists mit de Mentscha :sunglasses: zuerst Glaubens es :eyes:- dann wissens es :smiling_face: und dann Jammans üwas Es …

… I hob meina Frau a neix Radio ins Auto eibaut.

I wor bestimmt nossa ois Du, oba gaunz alan im Becken … :wink:

das ist aber was feines…so eines gleich mit Navi???
>Drehzahl<

… so groß weard des Auto dann scho ned sa, das dem Sackerl sei Oide a Navi braucht um wieda Hoam zum finden … :smiling_face: :grin: :wink:

@Pilli

wos machts na olle fia Sprüch … sauhoas is und wer taucht ned auf … na wer wohl … der österreichische Sprüchbeidl … woar ja eh kloar … hearst muas ma die explizit eilodn, damit dasd de hertraust … :wink:

sicha ned :rage: …wenn Wer kimmt , daun bistas Du :smiling_face:

Gründe : :smiling_face:

Die Mehrzahl mit Denan Du do schreibst saind in Ö zhaus . :wink:

Hier is es schena :smiling_face:

Des is a Österreichisches Forum :wink:

und außadem kaun ma Dir sowiso Nit traun :cold_face: , am End liefast mi a no aus- aun Die Preißische Spionski Aparatura :dizzy_face: …Du Kuckucks Ei :grin:

Guat Nocht :grin:

Lg Pg

so weit traut se der Preiss jo ned furt mid sein Chopperl :grin:
und do host scho Recht worum soitn mir zu ehm forn mir san jo de mehreren :eyes:

es Tscheppale is Nit schuld :sunglasses: …dös issa schon daselbst :smiling_face:…weyla jetzn scho De Buxn :sunglasses: Voi hod :grin:

(Buxn is Preißisch und steht für Hosn :smiling_face:-weyl sunst vastehdas wida Nit) :grin:

Lg Pg

vasteh mit vollen Windeln ist leicht stinken :grin: :grin:
owa Pilli mir haum jo eh scho gnua Emigranten aus dem Preissnlaund zum Schluß wü er epa no do bleim der Bazi
:rage: