Crazy Outfit Night! Die neue Verkleidungsparty in Wien!

Crazy Outfit Night - DAS neue EVENT-Erlebnis für ALLE die sich gerne verkleiden oder außergewöhnlich stylen!

Die Gästeliste & weitere Infos auf: http://www.Crazy-Outfit-Night.at
Findet uns auch im Facebook: Redirecting...

… gehst denn Du?

Ois Spammer? :sob:

…vermutlich ois gaunz rosanes Sackal fiar „Woarmes“… frisch vom „Bachshop“

… scho sein. :wink:

…sog kaunn ma so wos ned aunzagn???

… wos de Mops aufgrund eahnara Züchtung fia gesundheitliche Probleme haum, unta denans eahna Lebm laung leidn, des oba ka Tierqüölarei is,
waun ana a Kotz kurz und schmerzlos daschiaßt, oba genau deswegn auzagt wird,
siecht ma wos si da Gesetzgeba denkt hod,
und a daß der Anorak den Mops sei klanste Surg sein wird … :hushed: :sob: :rage:

…auf des dearf ma sowieso ned schaun, weul ma sunst total ausflippn muaß!!!
Do gibt es jo genug Viechal de mit dem Sch… zu rafn hobn… ka Luft, ka g’scheits Fressn möglich, „Foahrgstöll“-Probleme bis zum geht nimmer, Herzschwächen… usw.!

Najo auf a Viechal zum Schiaßn find i owa a ned prickelnd!
Waunn a unerwünschta Wuarf kumman is… Gnack is schnöll ohdraht, owa a Sterilisation warad a do g’scheita!!!

… oba mia föhlt do irgendwia de Vahöltnismäßigkeit.

Des ane is a lebenslaunge Quoi fia de Viechaln, und no vun idiotische Züchter gfördert und vum Gesetz toleriert (oda ignoriert).
Des aundare is vielleicht ned schmerzlos oba kurz, und haast Tierqüölarei.

Ob des damit ztuan hod, daß des ane Koin einbringt (oiso a wirtschoftlich wertvolle Tätigkeit is) und des aundare "Soch"beschädigung? :sob:

Oba in an Wertesystem in den ana der an Bankomaten stühlt dreimoi so laung ins Häfn geht wia ana der seine Kinda pudat, oda ana der johrelaung sei Famülie tyrannisiert „auf freiem Fuß mit einem Betretungsverbot belegt wird“, wundat mi des eigentlich eh ned … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

… das tut mir aber jetzt echt leid du … aber da bin ich schon mit Dieter, Jochen und Börny am Tuntenball im Warmbad Vielarsch … aber ich verpreche dir das nächte Mal sind wir drei flotten Schwestern live dabei bei eurer kleinen versauten Party :smiling_face: :wink:

… Küsschen und grüß mir die Schwestern recht herzlich [sm=kiss.gif]

lg

… hätt’ I ma des ned denkt. :hushed:

Da Jochen, da Dieta und Du. Najo … :smiling_face: :grin: :grin:

Wast ehhhh… de zwa traun sich jo allanich ned… oisa straf i ma ob und zua in Fumml iwa stoipa mit High Heel umanaund reib mein Boart aun zoarte Wangal und los de Woarman glauubn wos woin! :wink: :grin: :grin: :grin:

@ Gertschi tu dich ein bisserl z’sammreißn, ja, und varat ned imma alles du goarschtiges kleines Schweindi du!

… geht eana eh an Dreck au … :grin: :grin:

Heite is in Mödling s´Weifest … mir iwalegn ernsthoft ob ma se des gem soin … :eyes:

eigentlich nicht,Gerry?oder bist so gschafft vom Neufelder-Lake???
>Drehzahl<

… mir worn eh wos trinkn oba gschwitzt haumma wie die Koingustln … :wink: dafür entschädigt worn mit an Steckerlfisch :smiling_face:

der heutige Sonntag also ausschliesslich zum Relaxen gedacht,odr?da Urlaub ist ja schon wieder Geschichte bei Dir,gelle? :eyes:
>drehzahl<

… Urlaub Nummer 2 abgehakt :wink: jetzt freu ma uns auf Nummer drei und daunn auch noch auf an Winterrutscher noch RAB … :smiling_face:

Jetzt kaunn i an gaunzn Monat in Woid geh und hoffn, dass i de Büldln aus´n Kopf kriag. :sob:

sogst eam des, wo er se doch grod ausgehfertig aufbrezlt hot. :grin:

NIE!!!

So vüüüh Woid gibt’s ned! ;o))