Leistungsprüfstand in GU?

da mein bisheriger satanic mechanic mitsamt seinem Dynojet-Prüfstand in den wohlverdienten
Unruhestand getreten ist, ist mir meine Leistungsmessungs-Anlaufstelle abhanden gekommen!
Kennt wer von euch in Graz, oder der näheren Umgebung von Graz eine Werkstatt mit
Leistungsprüfstand?
würde gerne wissen, was die Dicke so am Hinterrad zu bieten hat.

lg
martin

hallo, am freitag den 2.7 steht der Christian Gratzer mit seinem mobilen Leistungsprüfstand beim Louis in Graz.
samstag und sonntag in gralla/leibnitz bei der motorradklinik, hab meine auch auf seinem Prüfstand stehen gehabt, allerdings in der werkstatt die ist in Rosental/Köflach,
von graz bis dorthin sinds 40 min mit dem moped.

Informationen gibts hier:

http://www.kraft-rad.at/dasunternehmen/kontakt.html

Redirecting...

eh Lobesnwert :wink: …oba evtl .solla seyn Allawertesten a amol in Die Weana Richtung verschiebn ,Vielleicht wirda daun Spruchreif :eyes:, Der Ganze Schmäh …Ö hat üba 8 Mio Ew …und ned Nur in da Stmk …obwohl ich Sie sehr schätze . :wink:

Lg Pg

zu den Klinikern schaff’s ich an diesem WE nicht!
aber Köflach ist net wirklich weit weg.
werd’ ihn mal kontaktieren.
lg
martin

wird ja wohl in Wien ah a Werkstatt mit Leistungsprüfstand geben!
und überhaupt:
bei der 125er konnst die Leistung doch eh mit’m radldynamo messen!
brauchst nur schauen, wie hell des Lichterl brennt :grin:

@Pilgram:

bei der 125er wos wüllst do messen? hot eh ka leistung, spor dein geld und geh was essen und saufen host mehr davon :grin:

kumm es Zwoa :sunglasses:…mochts Eich ned so Wichtig :cold_face: , Nur weils wos Gressares hobts :sob: …Merke :smiling_face: :

NED NUR De Kubatur is Wichtig sondan wos ma draus mocht …Beste Grüße von Einem Der auch scho wos Größeres ghobt hod …ZUR GENÜGE :cold_face: …oba inzwischn brauch id des nimma …Weyls für den Stink Normalen Durchschnitts Moppal foahra eh ausreicht mit Ihm Mittzufahrn …Egal auf wölchanem Schinkn Er auch Drobn Hockn mog ; da Off :grin:
…Klartext: 29 Joahr Moppal foahr erfahrung kaun ma Imma no ned kaufn :wink:…auch ich nicht also hab ichs halt erfahrn, müssen , können sollen und auch wollen :wink: …wenns Eich oba Wirklich Juckt , daun kimmts halt amol ind Richtung Doppla Hittn …Daun schaug ma amol wos ma bei am Achtal Messn muaß oda a ned …Und na auf Lange Touren scheiß i eh :sob:…für wosn auch …mir muaß des an Spaß mochn i brauch Neamands mehr wos Beweisen …des gabs Aber auch- is Bloß scho a Bissal her , und brauchs daher :eyes:-Nimmamehr :grin:

so :wink: …und jetzn bin i gspannt wer es Schwanzal als Ersts eiziagt von Eich Zwoa Hubraum Heldn :grin:

Cirio Pg

die Sache mit der Dopplerhütt’n hätt’ was!
sozusagen als kleiner Ersatztermin für die verregnete Sillian-Tour!
als Ortlichkeiten würden sich Mariazell oder KK anbieten!
als Termin z.B.:
14.9, 15.9, 21.9 oder 22.9.
do hätt’ ma’ genug Zeit zum bled reden und vielleicht sogar für a klans Runderl
wos manst? den herrn gerry könnt’ ma’ jo a’ informieren.
lg
martin
p.s.:
und ja, bin ka hubraum held, sondern fohr mit eam!

die Sache mit der Dopplerhütt’n hätt’ was!
sozusagen als kleiner Ersatztermin für die verregnete Sillian-Tour!
als Ortlichkeiten würden sich Mariazell oder KK anbieten!
als Termin z.B.:
14.9, 15.9, 21.9 oder 22.9.
do hätt’ ma’ genug Zeit zum bled reden und vielleicht sogar für a klans Runderl
wos manst? den herrn gerry könnt’ ma’ jo a’ informieren.
lg
martin
p.s.:
und ja, bin ka hubraum held, sondern fohr mit eam! [/color]

[/quote]

Jo hob eh a Ruihgs Bluat :grin: …außa man wui mi Dratzn , und weckt mich üwahaupts erschd auf :wink:

Oba wurscht :sunglasses:

KK und Mariazell is owa ned De Gegnd um de Doppla Hittn :grin:…i sigs ofach nimma ein warum i do foahrn soit wo Alle Anderen foahrn …bin i a Lemming oda wos :eyes: :grin:
Bin Joahre Laung imma a ind KK usw gfoahrn . Aber trotzdem Danke fürs Anbot. An Onki kann ma Natirli a gern Informiern …und i kann mir a Guat vorstelln , dos i a Stückal , mit Eich mittfahre :wink:…Allerdings beginnt für mi des Stückal daun aum anfang von da Doppla Hüttn aufahrt in Vindobona , und endet daunn so ungefähr für mi , waun i koa Lust mehr hob :wink: :grin:

Derfat eh Reichn um zu schaun wia laungs Es aungeblich auf mi woartn müßts :wink:

Sali Pg

dopplerhütte ist zu weit weg, in der gegend werd ich vermutlich nie unterwegs sein.

woar ma eh kloar :eyes: …muaßt jo a ned :grin: …owa Die Pappn brauchsd daun a ned so weit aufreißn odrr :dizzy_face:

[color=#FF0000]@Pilgram:

bei der 125er wos wüllst do messen? hot eh ka leistung, [/color]

Bey meine Achtal vasteh i koan Spaß :cold_face: , wenn Ana Unbedingt glaubt mi da a Bissal Vorführn zu wollen , daun solla gfälligst a Seyn Oarsch in mei Gegnd bewegn, damit ma des a in Real anschaun kann … oda ebn stad seyn :sob:

Lg Pg

dann kum du hoit owa in die steiermork, do gibts eh mehr und bessere auswahl an strecken :sunglasses:
dann kannst a glei dei achtarl auf den prüfstand stellen :wink:

Steiermork …gfällt ma eh Gut- sehr Gut sogar :smiling_face: …Woar scho des öfteren dortn -Trotzdem hostas halt ned Verstandn , wos i mit meim Geschreibsl sagen wollt :cold_face: …Wurscht Scheiß drauf :wink:…i brauch a koane Besseren und mehr Streckn …i hob meine Streckn :wink: …do -wo i Genug von De Maulaufreißa herbirnen kaun , wauns ma grod wichtig ist…Endergebniß aum Parkinga bei da Doppla Hittn …Entweder es ensteht a Rege Nette Diskussion ums Motorradlfoahrn aun sich …oda da Hubraum Größare red bewusst koa wort mit Einem weyls Eam Dermaßn Stinkt dossa gledat wordn is …a Zwischn Gschicht …gibts do ned -Vaschdeschd? :eyes: :grin:

Lg Pg

do gehör ich wahrscheindlich zu den wenigen dennen des wurscht is wenn a von a 125er herbrennt wird :smiling_face:
i hab jemanden gekannt der hat gsagt wenn ihm jemand überholt dann hört er auf zum moped fohrn lol sein ego und so… :grin:

mir hot a schon so a bmw gs enduro überholt, dann hot er immer spiegel gschaut ob ich mich drauf einlass auf a hazerl, den spass wollt ich mir eigentlich göhnen aber dann hots zum schitten angfangen und im regen fohr ich dann lieber übervorsichtig, hab ich ihn halt ziehn lassen. schod, wäre sicher lustig geworden weil der herr auf der gs recht flott unterwegs wor :grin: unabhängig davon ob ich jetzt langsamer oder schneller als er gewesen wäre, was mir wurscht is, wollt nur mal schaun wo ich steh, wahrscheindlich hot er gedacht, dem bua zeig ich mal wie flott man so a bmw gs bewegen kann oder so :grin:

Also is doch a Bissal wos hängan Bliebn in Deym Jungen Hirnkastl :grin:…Nana ned falsch verstehn Wer bin ich schon …Aba Trotzdem gfreuts mi :wink:…in meinen Jungen Jahren war ich oft zu meinem Nachteil a Wuide Sau …Heutzutag , bin i zwoar nimma so Jung …hob aba aus meine Fehler gelernt und auch Alles sowohl Menthal wie auch Finanziell Bezahlt wos i angerichtete habe …Trotzdem a Kleine Sau bin i imma no …obwohl ich de Sau an sich ned als Schimpfwort betiteln mag …eher als Einen Der genau immer das macht was Er will …aber wohlweislich Sich der evtl Konsequenzen bewusst ist -Comprende.

Also hau rein -Rechts issas Gas :smiling_face:…Es kommt eh wie es kommen muß :wink:

Schönes We -wünscht Pg :wink:

Nachdem ma Uns ned Persönlich kennen , kann ich Dir Nur den Rat geben bey mir auf Die Feineren Nuancen zu Achten :wink:…Die fangen hier im Profil an und hörn in meim Richtigen Leben bzw Erlebten auf …Soll Nix Bsondares Seyn …Lediglich da Spiegel meina Eitelkeit …immerhin vermischt mit einem Großen Teil an Warheitsgehalt …außerdem ist schon mal ein Kaiserlicher in Die Stmk geflüchtet …Wie auch immer ich Schätze Ihn deswegen weit mehr als Viele andere …Er hat Seyne Sache durchgezogn , und aufs Goldene Klo gaunz ofach Geschissn :grin:

Lg Pg

jo, des wochenende steht der großglockner am programm :wink: mit 6 kollegen fohr i aufi, des wird a hetz :smiling_face: hoffentlich regnets am sonntag net all zuviel :sob:

kommt mir bekannt vor :eyes: …Waren Damals zu 5 …woast eh Fünf Kleine Negerlein usw :grin: …da Rest is a Andere Gschicht :cold_face:…tut Nix zu r sache is eh Bekannt .

Daher Besonderst Viel Spass und obn bleibn wünsch ich Euch …Jetzt erst recht . :smiling_face:

weiter gehts :smiling_face:

Adios Pg