Sprache im forum

jetzt reis i mi zam
soagts amoi besteht des forum do hauptsächich aus weana-bazis :grin: und satz es alleinunterhoiter do
wei sunst schreibt eh koana was aussa es poar schmee-reisser :grin:
und wiso schreibts es do so gschert
hiazt her i auf zan schreim we sunst zreißts mein kompjuta wei der unterstreich ois rot wos i schreib
pfirt eich :wink:

na, ned ois weana. aber … wir schreiben so wie uns der mund gewachsen ist. :grin:

greeeeeeez

… hearns hoitens afoch eahnane Goschn, wanns ned Griassn woin oda kenna … und übahaupts haben sie gedient … san sie übahaupts satisfaktionsfähig ? … :smiling_face: :grin: :wink:

und naa Mir san ned olles gscherde gschwollschädlige Weaner Stodtrammeln do herin … ich jedenfois bin ein extrem sensibler Mensch aus der schönen Oberpfoiz … aa wann de ondern Trotteln do herin des ned kapiern woin … :smiling_face: :grin: :wink:

Servas :wink:

ob Grean , ob Rot , ob Blau , ob Weiß…Des Grüßns mächtig is koa Scheiß -odrr? :dizzy_face:…oiso warum duasd Des daun Ned? :cold_face:…aum Bestn flysd wida hoam noch Piatschioonien und gehst ind Nachzipf :sunglasses: :grin:

Gute Reise! :smiling_face:

Lg Pg

Uijegerl… verstehn ma des primitive Geplapper nicht… nageeeeeh!
Das tut ma jetzt aba leid, vor allem dein Compjuta, wenn sich das Bildschirmerl verbiegn tut!
Und wenn die Augerln weh tun vom konzentriertn Lesn!

Aber ich kann ihn trösten… wie hätte er es denn gerne, er kann bei mir von Salzburger bis zum Wiener, via Steira auswählen… Schriftdeutsch nur wenn’s sein muß. :wink: :grin:

servas Grußloser

na, ned ois weana. aber … wir schreiben so wie uns der mund gewachsen ist.

greeeeeeez

und so das uns de Mundlkinda a vastengan
ebenfois der Bazi aus Piefkonien der Bayrische (Pfoizer) Preißß :grin: :grin:

OBApfoiza!!! Auf des is a Haglich da G’schubbste! :wink: :grin: :grin:

wurscht wird’s sei Piefke bleibt Piefke :grin: :grin:

Najo… oisa de hiaza ois Piffa zu bezeichnen… is schau hoart… nau guat, Preissn warad schlimm, owa des differenzierst jo ehhh…gg

der Maundafressale soi se ned auscheißn is jo söwa a ned zimperlich beim austeun :grin:
Börny du bist jo ned so goschert :grin: wiea der Bazi

…ma hod jo Kuituuur… ma is jo guat erzogn woarn… ma is jo de Ruhe sölbst… und waunn der Huarnds-Baungat in da Nochbaschaft ned boid de Pappn hoit, werd i zum Amokleifa… der plärrt seit ana hoibn Stund AUNDAUAND!

…a Maunat no… daunn ziag i ehh um… in’s Haus owe.

und moch an Plärra :grin: :grin:

ziagst hi junga Mau?

…de Gewässer der Mühle, in da Lobau.

… is ebba wieda Waschdog … oda warum des … ?? :smiling_face: :grin: :wink:

hearst stöi die … de Zettlpuppn heit hot mi schwieda nach dia gfrogt nochdem sie behauptet hätt des Moped waar aba laut … i hob ihr dann gsagt oba blos wanns lauft und dann is sie ja net zuaständig, weil sie ja fia den „ruhenden“ Vakehr zuaständig warad … und wann die Reibm ruht hearst praktisch nix … aussa des tickn wann des Murl woam is … :smiling_face: :grin: :wink:

Jaja, schon gut.

Pruuuussst

Spätestens hier hast du sämtliche Glaubwürdigkeit in diesem Forum verloren bis du den Gegenbeweis erbracht hast. :grin:

ik glob es Nüch!! :sunglasses:

des hasd :eyes:sölbsd es Blinde Schweiza Hendl hod a a moi aun Richtign vadocht dos des Mindastens a Redl is-waun ned mehra :eyes:

Das Geilste ist, ich kann hier genau 3 Beiträge lesen. :wink:
Der Rest sieht so aus:

… koa Problem … ruafst me oh mach ma an Termin aus … zeig i dirs … :grin: