Am WE MotoGP v.Germanien!

jepp,leutz,die MotoGP macht am WE Station am Sachsenring in Germanien!

Slos geht mit den Trainings bereits ab Fr,12.07.ab 0900 bei Sport1!

ob der Doktor wieder zuschlägt??
>Drehzahl<

oba fix,steht da vale am podest :sunglasses:
und woast eh, am obersten platzerl :wink:

griasserl

aso morgen gehts mit dem enkerl an den badesee,
oba de renne am sunntag werd live verfolgt wia tivi

wia auch imma …Obwoi i mi Nüsse mit GP (zumindast in da Großn Klass) auskenn :sunglasses:…Des find i Trotzdem Schwer Beeindruckend , wos Der Seniore Dottore bisher in Seyna Karier abgeliefert hat :smiling_face: . Des hod Nix damit zu tun weil des Viele so sehn …sondan weils Ofach a Guter Motorradl Fahra in meine Augn ist .

Mehr darüber zu sagen steht selbst mir ned wirklich zu :wink: …daher Hülle ich mich da gern ins Schweigen …

Lg Pg

der jorge is woll nit am start :cry:

Bei der Operation wurde das Schlüsselbein mit acht Schrauben und einer Titanplatte fixiert.
Und genau diese Titanplatte wurde durch den heutigen Sturz verbogen.

???
oiso wenns a titanplatte verbiegt…denk…na donn werden seine knochen woll aus carbon sein…oda ???

griasserl

i siech des a aso,
der vale is schon eher oana vo de besseren :grin:
obwoll an der spitze gehts woll eng heer,
wia ma am sturz vom jorge sieht.

griasserl und a gmiatliches wochenend,
da opi geht bzw lässt sich an den badesee fahren :wink:

jo a tiroler kunn a bellen,
gewaltige leistung,oda

In Szene setzte sich auch Aleix Espargaro.
Auf dem winkeligen Sachsenring kommt der Leistungsnachteil seiner Claiming-Rule-Aprilia nicht so stark zum Tragen.
Zudem spielte er das gute Handling der ART aus.
Espargaro mischte munter mit den Prototypen mit und eroberte Startplatz fünf.

wau,oda,auf olle fälle einen erhobenen daumen aus tirol an den siniore aleix
do hattat i schon an suzuki werkspiloten gfunden :wink:
griasserl

Jöööh-is doch scho so Schlimm? :worried:…häddi i ma fei jetzn ned glei gedengd :grin: :grin: :grin:

Guate Bessarung und Lg wünscht PT :wink:

mir gehts guat,bin vom badesee zurück :wink:
i hob oba keine schein für käfig,deshalb entweda zufuss oda pilotin :wink:
so kunnst wennigstens gmiatlich des oane oda ondane trinken :grin:
griasserl

Jo :eyes: so gsegn host Jetzn a wida recht :wink:…und Wer red hod Der Zoit a Maß , oda a zwoare :smiling_face: :grin: :grin:

Lg PT

wenn ich mir die heutige Quali anschau…also weit ist er nicht weg v.P1…wann da nicht die 2 Wahnsinnigen vor ihm wären :eyes: :eyes:
>Drehzahl<

der werte Meyster sein Licht nicht immer unter den Scheffel…er ist schlau u.weiss genug!
>Drehzahl<

ist schon in Barcelona operieren…der will nexten Sonntag in Laguna Seca wieder andrücken!der Abflug war kein Lercherlschaas,wooooow :rage: :rage: :sob: :sob:
>Drehzahl<

arg der Alois…putzt der da die Protos ,P5 mit der ART,hast recht,silli,der währ „Suzuki würdig“…ich stuf den höher ein als weiland den Alvaro,was meinst??
>Drehzahl<

wenn das selbst da Werte Herr Pursang meint :eyes: , dann wirds wohl stimmen :wink:

Daher: Einen Schönen Abend noch wünscht :smiling_face: -Ihr Voi Eröteta Pg :grin:

Kollegas, der GP-Fanfraktion.

Nau der Vale hod wieder schen aundruckt… natürlich gibt es a poaar G’scheite, de wo jetzt sogn das jo da Lorenzo und da Pedrosa NED dabei woarn… wuarscht de hättn a de Zeit amoi erreichn miaßn… WOBEI… z.B. bei da Moto2 woarn de erschtn 23 INNERHOIB ANA Sekundn… oida Voda… unglaublich!!! Des san stöllnweise nur wenige Zanti waun’s as san!!!

Der Cratschlo is mei Höd und waunn earm de damischn Yamsaristn ka Werkseisn geben woin, daunn soll a waunn Suzi wiedakummt zu dene gehn, hättns glei an super Foahra!

wir,Börny,das die des in Hamamatsu auch so sehen!Wie man heute gehört hat …schauts ja mit einem Werksgerät der Stimmgabeln für den Cal nicht grad gut aus…vllt.nach P 2 heute in Germanien vorm Dottore…immerhin biegt der Kundenkrapfen das Werksgerät…da muss man auch dem Herve gratulieren!Freun wir uns auf kommendes WE…MotoGP in Laguna Seca!!
>drehzahl<

…auf Laguna g’frei i mi nur hoibat, weul de Klanen, de wo heite goar kane mehr san, ned dabei san! Weu i bin mitlerweuln scho a riesn Fan von Moto2!!
De foahrn m.M. noch vüüüüh enga beinaunda, oisa kane so großn Untaschiede wia bei da MGP…

Werksgörk… i sog jo den soitn sich de Suziferdln kroin, fois wirklich kumman!!!

Owa aufprackt hod’s dearmoi wirklich gnua… owa da Co-Komentata von de Piffa hod’s ehh richtig g’sogt, ned da Ring g’heart g’ändat sondan de richtigen RAFN auffe!!!
De kennan heite im GP-Spuart zwischen Links und Rechtskurvnrafn wöhln… soist des glaubn!!!
Oisa aum Ossipiffaring… an fiar rechte…

Börny,musst einmal live erleben…ich habe bis jetzt 6x -1x davon selber im Rahmen eines Händlertreffens gefahren-die Möglichkeit gehabt dort zuschauen zu können…ich kann nur sagen…ein Erlebnis dast nie vergisst!!Eine Berg-u.Talbahn,nur 3,6km lang…,.aber die habens in sich…die Schlüsselstelle natürlich die CORKSCREW ,wennst dort ankommst siehst kurz den Pazifik!Nach 10 Runden bin ich ergriffen zu den Boxen gefahren,wooooooow!
>Drehzahl<

…da Streckn her KA FROGE!!!

A geiles Layout, owa trotzdem hod es den fahlen Beigeschmock, der zu Zwatakta Zeiten noch zu vastehn woar… owa heite… de Moto2 is scho fost geiler ois de GP… und de gaunz klan foahrn a schon supa ohne narrischn Nahmaschinan Klaung… de Vaauntwuartlichn soitn amoi des Kopfal a wengl schief legn… ajooo aungeblich soid duart jo a goar ka Plotz fiar so vühle Teams sein… :eyes:

hast voll recht…die haben dort echt zuwenig Platz für 3 Rennklassen!!Die dürfen auch aus Umweltgründen nur eine gewisse Anzahl an Rennen im Jahr veranstalten…sonst gibt’s Zoff :rage: :sob:Sensationell find ich daher auch das nach etl.Jahren Absenz heuer auch die Superbike-WM dort fahren kann!Da habe ich spannende Rennen gesehen…Foggy,Corser,Slight,Nitro Haga,Frenkie Chili,Scott Russell,Colin Edwards,u.u.u.
>Drehzahl<