melde gehorsamst: gmiatliches rundal heite

woa mit a boa vo de oidn deppen heite unterwegs.
diese unnedichn r a s e r hom mein achtal voi zuagsetzt, oba in de engan eckn woans wenigstens WEEEEIIIIT hintn :grin: :grin: :grin: (bis auf an - den UNNÄDIXTN RASER)

hoffe das olle xund hamkema san.

btw … hob in nimma- bladn peda a troffn… hob mit eam es hl hügerl unsicha gmocht, nochdem si mein termin verschoben hatte. GEIL WOAS, oba es näxte moi nimm i NIMMA a achtal. des kaun afoch nix wenn nix weidageht auf die voigaspassagen :rage:

greeeeeez

i gin xsund daham aukumma hob ma den Rossi Sieg grod einizogn :grin:
hoff das du mit de oidn Deppn wieder mal ausreiten tuast owa das nächste mal kriagst a fuffzgal vielleicht kemma daunn die herbirnen :grin: :grin: :grin:

L.G.

War auch unterwegs,in Zeltweg, bissl Flugzeuge schaun und dann wieder heim. :wink:

…trotz fortgeschrittenen Oita, sprich Risikogruppn ANS (oda faungt de erscht bei 50’g aun?), AUCH gut zu Hause angekommen, trotz dem Achtal woar’S nett, i hob ehhh brav sein miassn, weu’s Kreizal no laungsaum ist!

Und außa bei Berglauf (do woars WIRKLICH ZACH) is des ehh gaunz guat gaungan… ;o)))

Herr Tyssen, hod uns g’freid, hoff dei Spezi is a guat hamkumman!

is er a wieda guat hamkumma und es hot ehm a taugt mit eich wia wor eicher Besuch bei Sciron

Familie Gerry is a guat hamkumma?
l.G.

näxtes moi versuch is mit MEIM achtal. wenn des a nix is, DANN verkauf i OLLE grkn und greif ma afoch wos überlegenes. i liebäugel do mit ana s1000rr oder panigale.

greeeeeez, ich

HP4 wäre wohl die bessere Wahl momentan in dieser Liga. :wink:

…beimm Chris woar natiarlich olles roger, dem hobn ma den Oimdudla und sei Cola weg’gsoffn!!! :wink: :grin: :grin:

I hoff amoi das die Gerry’s a guat hamkumman san… bis Schwechat woar ois OK!

Owa bis de Mowed garaschiert san, vielleicht a glei a wengal gewartet… udn de daunn wirklich daham san… des dauert imma a wengal, owa schen laungsaum wird’s Zeit!!

DO wär i seeeehr dafiar, daunn erlebst es erstemoi in Börny-Onki, der DIE aunsuddert ob a amoi foahrn derf…!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

jo schon.
i seh des pragmatisch … fia mei hausbergal brauch i ned mehr ois es 8tal. alles was grösser und schwerer is rutscht dort bei andrückender fahrweise wie sau, nur des mickimaus-mopped hoid ned. des is DIE MACHT schlechthin. zumindest bergab.

aber sobalds a weitere reise wird is des ding halt einfach zu madig. vorzustellen zb wie eine niedergekettete schildkröte auf an koffeinshock :grin:. do geht afoch N I X weiter. :eyes:

oder i fahr afoch mit da daytona. die kenn i a scho, des geht a recht gut :smiling_face:

greeeeez

NIEMOIS NIE NICHT!! :grin: :grin: :grin:

Börny den Peda sei Aprüllia mogst ned amoi probiern :grin: :wink: der tatat se sicha gfrein waunnst es ehm amoi eifohrn wolltast :grin: :grin:

Niemals nie nicht, so wos dazaht mi ned!

Dafür bekommst es auch ned!!

Bin ja kein BMW-Fan, aber als letztens a Kumpel mit seiner HP4 vorfuhr und mal den ganzen technischen Schnickschnack erklärte und dann noch alle möglichen Extras dazu, da wird ma scho kurz … andächtig … sagt ma des so?
Er meint, sie fährt wie auf Schienen, ganz egal welche Straßenverhältnisse sie vorfindet. Er merkt quasi keinen Federweg, so als ob er ständig auf feinstem Rennbelag fährt.

Äh, jo, zurück zum Thema, das Gewicht bergab is sicher a Hund. :stuck_out_tongue: Ich bin bergab auch schneller als meine Kumpels und weiß nedmal warum, mir liegt des einfach. Gewichtsvorteil bei 240kg finde ich jetzt ned wirklich. Woran liegts? Hast du a Idee?

Anbremsen, einlenken, Bremse lösen, umwerfen und des Ding gleitet i die Kurve rein und a scho wieder raus und in dem Moment is a größerer Abstand zm Nächsten … hm. Konnte mir bis jetzt keiner erklären.

…nochdem i jo noch geschwächt bin… Kinda i bin Stanmiad, de Gerry’s übrigens a i glaub do kummt heit kana mehr online…

A guat’S Nachtal aun di Jungan und de Oidn… mir werdn heia sichalich nochamoi foahrn! ;o))

Ich vermute weil ich bremsend in die Kurve lenke, konnte mir bisher aber niemand bestätigen, daß es daran liegen könnte. Aber jetzt wäre deine Meinung sehr interessant für mich.

ich enthalte mich der meinung.

ich weis nur, dass dort wo ich mich meist herumtreib, die strasse „neu“ asphaltiert wurde. und der scheis is soooo rutschig, das ma da einfach ned umdrehn kann ohne um mind 1,5m versetzt zu werden.
mit da 125er geht des, weil die durch des wenige gwicht auch relativ wenig fliehkraft entwickelt. und mangels drehmoment wird auch der hinterreifen ned so schnell richtung kurvenrand wollen als bei ana 1000er.

vermutungen über vermutungen :eyes:. obs so stimmt was i ned. kann a schlicht sein dass sich alle anscheissen :grin:

greeeeeeeez

Haha, ja das mitn Anscheissen wird wohl hinkommen. :stuck_out_tongue:

Das Gewicht, sorry, falls ich mich jetzt komplett täusche, aber ist es nicht immer ausgeglichen zwischen Flieh- und Schwerkraft, was es nun egal macht ob man mitn 4kg Ultraleichtrennrad oder mit der 400kg Irgendwas runterfährt? Die Reifen können ja von selber bergab keine Haftung verlieren, wenn man sie nicht schier absichtlich mit Bremsen oder Drehmoment aus ihrer sicheren Position reißt. Also vorausgesetzt es ist überhaupt ein befahrbarer Belag und k. :wink:

Egal, mir gefällt das mit dem Anscheissen, damit kann ich gut leben. :smiley:

jojo, des is scho richtig.
aber die meisten leute vergessen bei dieser rechnung, dass ein reifen nur eine gewisses maß an kraft übertragen kann. wennst weniger gewicht hast, hast auch weniger fliehkraft - dh - gleicher reifen gibt bei leichterem mopped nicht so schnell auf.

obs stimmt weis ich ned, find ich aber einleuchtend.

die anscheiss theorie trifft aber auf geschätzte 89% ALLER MRfahrer zu. (an alle weicheier die jetz schreien … NEIN- ES SIND N I C H T ALLE MR FAHRER ÖSTERREICHS HIER VERTRETEN )

greeeeez