Alles Gute zum Geburtstag - 29.06.2013 07:09

lieber Freund und Zwtschenrößter …

CHRIS 600 RR oder eigentlich
CHRIS 1000 R1
:grin: :grin:

Wir wissen eh dast durch dei studiererei ka Zeit mehr host für 1000ps, trotzdem möcht ich auch hier einen Gruß hinterlassen :wink:

LG die Gerringers :smiling_face:

Wer sich nimma erinnern kann … des is a :grin:

Guat …Dem wünsch i a Ois Guate zum Purzltag :smiling_face: …Vor Allem , Deswegn schon , weyl i bis Jetzn koan Aundan kenn :eyes:…Der a 501 -Semesta Studium zu Abslovieren hod…

… der hod ka 501 Semester Studium - der hod no amoi neich von vurn augfaungan :wink: neue Richtung!

… hod a eppa scho a boar Sylvesta stukatiert an aana Unität ? … weil ausstudiert host east wannst vo nix meahr bsuffa wearst … :smiling_face: :grin: :wink:

… hod an Wexl gmocht vo Maschinenbau zua Programmiererei :wink: und praktisch wieder bei nui aungfaunga :eyes:

Tja, wenn man nicht weiss, was man studieren will… :sunglasses:

Egal:
Alles Gute zum Geburstag!
:smiling_face:

… viele arbeiten ihr ganzes Leben im falschen Job und nicht annähernd im Beruf. Er ist jung und intelligent … er wird seinen Weg machen, 100%.

Das glaub ich schon. :wink:

Dazu: Maschinenbau und Programmier passt sowieso gut zusammen. :wink:

was :dizzy_face: Glaubn kaunnsd in da Kirchn …Du Bannausn :sunglasses: :grin: :grin:

sali pg

… weil ohne dem Einen würde das Andere eh nimma laufen :wink:

… hod a denn des richtige Werkzeig scho … ?
De zusotztastatur fia Programmiera … ?

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
wahre worte,wahre worte,meisterin pilli tant
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

is Opi :eyes: :dizzy_face:…Ollas Fit im Schritt? :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

Scheene Griaßal ind Berg Du Hoda Lump :grin:

Lg Pg

selm wolle,seit gestern is de welt wieda in ordnung :grin:
assen,hot sich rentiert vorm fernseher, oba hot eh gregnet wia asu kübeln :rage:
da lumpi hot sich a ausm kaunatol ausse gmacht um sich de renne anzuschauen ,
war recht lustig,4 vale fans und donn des ergebniss :wink:
griasserl

a vo mir olles guate zum wiegenfeste,
aso gebts ehm wennigstenns a onständiges bier,zb schwechater :grin:
oda a starkenberger :sunglasses:
griasserl

Home - Starkenberger